Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla jotain paikkaa tai yritystä jota boikotoit?

Vierailija
29.05.2025 |

Mietin juuri ja minulla oikeastaan ei ole

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl. Se on kyllä niin turha kuin olla ja voi. Kovasti mainostetaan että on halpa. Mutta ei siellä ole mitään ostettavaakaan, kotimaisten tuotteiden valikoima olematon.

Vierailija
122/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi VR ei vauva väriä ton kauheen harmaata valkoista vihreää tilalle niin sitä. Ei täällä ole mitään arabivaltiota . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri. Muutama on sellainen joihin olen aiemmin pettynyt ja siksi en heidän palvelujaan enää käytä. 

Ns ideologiset boikotit ovat yleensä aika hölmöjä jos vain perehtyy asioihin yhtään syvemmälle eikä vain mene massan mukana. 

 

Vierailija
124/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normal, Tokmanni, Jysk, H&M, Zalando, pari kampaamoa ja kosmetologia. Ikeaa koitan välttää myös mutta se ei aina ole onnistunut.

Vierailija
125/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabia on maantieteellisesti Arabiassa sun pitää muuttaa sinne ja puolikuu on siellä kartassa oikein .   Ei ole täällä ei kuulu tänne . Edes noi liikenneympyrät ei kuulu . 

Vierailija
126/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos halutaan matkustaa barbarokselle Barbara Barbarosa  niin me mennään sinne mutta täällä se ei ole , Jätkäsaaren uudet nimet kaduille käy hermoon.   Löytyy varmaan barbarosalta Suomi katu ja Helsinginkatu eikö ?   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nepalilaiset ravintolat

Vierailija
128/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyynenmerenkatu Suomessa kiitos vaan ääliöt.  Täällä on Suomen meri ja pohjoinen meri . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen järkevä ihminen boikotoi Kärkkäistä. 

Paras liike Veikon koneen jälkeen, en ole poliittisesti sitoutunut idiootti.

En minäkään. Boikotoin kuitenkin uusnasuja.

Vierailija
130/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs näitä mainostamaan nimillä:

Eräs meijeritoimintaa harjoittava firma, joka vapautti vuonna 2024 toisen yrityksen leväperäisyyden avulla henkilötietoni identiteettivarkaille, kun taannoin 1980-luvulla satuin olemaan eräässä meijerissä töissä. Pääsin sulkemaan, kieltämään ja eväämään tietojeni levitystä moneen paikkaan pitkäksi aikaa. Yöuneni häiriintyivät. Vaikutti käyttäytymiseeni pitkään ja teki minusta kulutuskriittisen.

Lähitaajaman pizzeria, jonka työntekijät/omistajat parkkeeravat vuodesta toiseen autonsa suojatien jatkeeksi kevyen liikenteen väylälle peräkkäin tukkien koululaisten, mummojen ja lastenvaunuja  työntävien reitin kokonaan. Nopsajalkaiset tietysti oikaisevat sääntöjen vastaisesti bensa-aseman autoja väistellen. Poliisi ei tuollaiseen puutu. Minä en syö pizzerian tuotteita. Muistan muistuttaa muillekin.

Paria suomalaista pankkiryhmittymää boikotoin, kun palvelu on kääntynyt selkeäksi asiakkaiden rahastukseksi, kyykytykseksi ja kiusaamiseksi eivätkä ne oikeastaan ole enää todellista pankkitoimintaa harjoittavia laitoksia. Olen lähtiessäni pyyhkinyt kurat kengistäni tuulikaapissa näkyvästi. Jopa tilien lopetus tuotti näille tunaripankeille vaikeuksia. Nykyään naureskelen näiden viikottaisille ilmoituksille, kun "pankkipalveluissa" on häiriöitä. Rahani ovat muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäinen

Vierailija
132/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastusarmeija sekä Fida yms, koska en halua tukea lähetystyötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/137 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen

(saa nähdä jääkö sensuuriin)

Vierailija
134/137 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun seudun yhteispäivystys! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
135/137 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksi 1. Eivät huolineet äpillä tilattua kyytiä (n. 50 eur) ja myöhästyin lennolta.

Vierailija
136/137 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl. Surkea valikoima,  epäviihtyisät myymälät, syrjäytyneistä koostuva asiakaskunta.


Kaikki ravintolat jotka ovat ulkoistaneet astioiden palautuksen asiakkailleen.

Vierailija
137/137 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-kaupat. En ole jussikka enkä isoperheinen ja siitä S-kortista - oli joskus kauan sitten minullakin, luovuin. S-kaupat ovat ankeita, pimeitä loukkoja.