Onko sinulla jotain paikkaa tai yritystä jota boikotoit?
Kommentit (137)
Jos toi VR ei vauva väriä ton kauheen harmaata valkoista vihreää tilalle niin sitä. Ei täällä ole mitään arabivaltiota .
Eipä juuri. Muutama on sellainen joihin olen aiemmin pettynyt ja siksi en heidän palvelujaan enää käytä.
Ns ideologiset boikotit ovat yleensä aika hölmöjä jos vain perehtyy asioihin yhtään syvemmälle eikä vain mene massan mukana.
Normal, Tokmanni, Jysk, H&M, Zalando, pari kampaamoa ja kosmetologia. Ikeaa koitan välttää myös mutta se ei aina ole onnistunut.
Arabia on maantieteellisesti Arabiassa sun pitää muuttaa sinne ja puolikuu on siellä kartassa oikein . Ei ole täällä ei kuulu tänne . Edes noi liikenneympyrät ei kuulu .
Jos halutaan matkustaa barbarokselle Barbara Barbarosa niin me mennään sinne mutta täällä se ei ole , Jätkäsaaren uudet nimet kaduille käy hermoon. Löytyy varmaan barbarosalta Suomi katu ja Helsinginkatu eikö ?
Tyynenmerenkatu Suomessa kiitos vaan ääliöt. Täällä on Suomen meri ja pohjoinen meri .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen järkevä ihminen boikotoi Kärkkäistä.
Paras liike Veikon koneen jälkeen, en ole poliittisesti sitoutunut idiootti.
En minäkään. Boikotoin kuitenkin uusnasuja.
Mitäs näitä mainostamaan nimillä:
Eräs meijeritoimintaa harjoittava firma, joka vapautti vuonna 2024 toisen yrityksen leväperäisyyden avulla henkilötietoni identiteettivarkaille, kun taannoin 1980-luvulla satuin olemaan eräässä meijerissä töissä. Pääsin sulkemaan, kieltämään ja eväämään tietojeni levitystä moneen paikkaan pitkäksi aikaa. Yöuneni häiriintyivät. Vaikutti käyttäytymiseeni pitkään ja teki minusta kulutuskriittisen.
Lähitaajaman pizzeria, jonka työntekijät/omistajat parkkeeravat vuodesta toiseen autonsa suojatien jatkeeksi kevyen liikenteen väylälle peräkkäin tukkien koululaisten, mummojen ja lastenvaunuja työntävien reitin kokonaan. Nopsajalkaiset tietysti oikaisevat sääntöjen vastaisesti bensa-aseman autoja väistellen. Poliisi ei tuollaiseen puutu. Minä en syö pizzerian tuotteita. Muistan muistuttaa muillekin.
Paria suomalaista pankkiryhmittymää boikotoin, kun palvelu on kääntynyt selkeäksi asiakkaiden rahastukseksi, kyykytykseksi ja kiusaamiseksi eivätkä ne oikeastaan ole enää todellista pankkitoimintaa harjoittavia laitoksia. Olen lähtiessäni pyyhkinyt kurat kengistäni tuulikaapissa näkyvästi. Jopa tilien lopetus tuotti näille tunaripankeille vaikeuksia. Nykyään naureskelen näiden viikottaisille ilmoituksille, kun "pankkipalveluissa" on häiriöitä. Rahani ovat muualla.
Pelastusarmeija sekä Fida yms, koska en halua tukea lähetystyötä.
Suomalainen nainen
(saa nähdä jääkö sensuuriin)
Taksi 1. Eivät huolineet äpillä tilattua kyytiä (n. 50 eur) ja myöhästyin lennolta.
Lidl. Surkea valikoima, epäviihtyisät myymälät, syrjäytyneistä koostuva asiakaskunta.
Kaikki ravintolat jotka ovat ulkoistaneet astioiden palautuksen asiakkailleen.
S-kaupat. En ole jussikka enkä isoperheinen ja siitä S-kortista - oli joskus kauan sitten minullakin, luovuin. S-kaupat ovat ankeita, pimeitä loukkoja.
Lidl. Se on kyllä niin turha kuin olla ja voi. Kovasti mainostetaan että on halpa. Mutta ei siellä ole mitään ostettavaakaan, kotimaisten tuotteiden valikoima olematon.