Op ei myöntänyt vakityössä olevalle perheenäidille luottokorttia mutta opiskelijoille myöntää
Op ei myöntänyt vanhempainvapaalla olevalle perheenäidille luottokorttia mutta illman työtä oleville opiskelijoille myönnetään kortti. Op kehotti hakemaan korttia uudelleen sen jälkeen kun perheenäiti palaa töihin vanhempainvapaalta.
Kommentit (118)
Tämän takia naisen kotiin jääminen on iso riski jota en suosittelisi ikinä.
Aika jännä että persaukinen opiskelija saa...
Olen työssäkäyvä enkä saanut luottokorttia 800 euron luottorajalla.
Eiköhän tuo mene jo syrjinnän puolelle. Ei muuta kuin hakemaan op:lta korvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo mene jo syrjinnän puolelle. Ei muuta kuin hakemaan op:lta korvauksia.
Ei luottokortti ole mikään ihmisoikeus :D
Kyllä siitä vielä väännetään suuri loukkauskivi, johon kohta joku wokeidiootti kompastuu ja alkaa itkemään.
En minäkään saanut. Siitä on jo vuosia, perustelu liian pienet tulot, vaikka tilillä oli 100 000 euroa. Menin Nordeaa eikä mitään ongelmaa ollut. Silloin eläke oli noin 700 ja lisäksi minulla oli vuokratuloja osakkeesta ja asuin omassa talossa. Ilmeisesti pitää olla tosi rikas päästäkseen OP asiakkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Raha | Perheenäidille ei myönnetty luottokorttia, vaikka hänellä on vakityö Näin perustelee OP: https://www.hs.fi/suomi/art-2000010682406.html
En tiedä miten oikein kopioit linkin kun se ei toimi.
Tämä toimii
Op on muutenkin jo täysin naurettava pankki. Kaikki aspat ovat hölmön ja nuoren oloisia, ilmeisesti saavat "päättää" tällaisia ilman mitään rationaalista ajatusprosessia. Kannattaa vaihtaa, mä vaihdoin ja palvelu on eri maailmasta. Pankissa on töissä fiksuja ihmisiä, joilla on ymmärrys työstään.
Eli haki korttia saadessaan kelalta päivärahaa?
Kortti haetaan silloin kun saa palkkaa, tai on tarvittavat opintopisteet kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei monikaan saa.
Vierailija kirjoitti:
Op on muutenkin jo täysin naurettava pankki. Kaikki aspat ovat hölmön ja nuoren oloisia, ilmeisesti saavat "päättää" tällaisia ilman mitään rationaalista ajatusprosessia. Kannattaa vaihtaa, mä vaihdoin ja palvelu on eri maailmasta. Pankissa on töissä fiksuja ihmisiä, joilla on ymmärrys työstään.
Kyllä sielläkin ennen oli kaikki paremmin, asuntolainan sai soittamalla. Muutama vuosi sitten olin vailla 5000€ remonttiin. Velaton ok -talo ja rivitalo huoneisto, eläke 2300€/kk. Viikko meni päätöksen teossa ennen kun rahat nostettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei monikaan saa.
Saa jos on luottotiedot kunnossa ja opinahjona yliopisto tai amk
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia naisen kotiin jääminen on iso riski jota en suosittelisi ikinä.
Ai kun ei saa luottokorttia jolla kerryttää iso velka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luottokortti ole mikään ihmisoikeus :D
Kela Gold on.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään saanut. Siitä on jo vuosia, perustelu liian pienet tulot, vaikka tilillä oli 100 000 euroa. Menin Nordeaa eikä mitään ongelmaa ollut. Silloin eläke oli noin 700 ja lisäksi minulla oli vuokratuloja osakkeesta ja asuin omassa talossa. Ilmeisesti pitää olla tosi rikas päästäkseen OP asiakkaaksi.
Joo ihan varmasti noin kävi.
Minusta on outoa kuinka ihmiset kuvittelevat, että juuri heidän tapauksessaan pankin tms. pitäisi joustaa ehdoistaan. En tiedä miksi tästäkin piti nostaa joku haloo.
Vierailija kirjoitti:
Olen työssäkäyvä enkä saanut luottokorttia 800 euron luottorajalla.
Opiskelijoille myönnetään automaattisesti kortti 1000 euron luottorajalla, riittää siis vain että hakee korttia.
Raha | Perheenäidille ei myönnetty luottokorttia, vaikka hänellä on vakityö Näin perustelee OP: https://www.hs.fi/suomi/art-2000010682406.html