Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikä naisen älykkyys siis oikeasti viehätä miehiä?

Vierailija
29.05.2025 |

Onko tämä täysin turha ominaisuus seksikkyyttä ja kumppaninvalintaa ajatellen?

Tämä ei ole siis vastakkainnasettelu kauniin ja älykkään välillä, nainen kun voi olla molempia. Pointti on vaan se, että osalle tuntuu olevan sama onko nainen älykäs vai ei kunhan tämä on riittävän kaunis.

Miten tästä voi ikinä syntyä tasa-arvoista kumppanuussuhdetta? Itse en ainakaan bj miestä, jota en kunnioita, ja vaikeaa olisi kunnioittaa jotakuta, joka ei arvostaisi myös persoonaani ulkonäön ohella.

Kommentit (249)

Vierailija
61/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Naisia viehättää miehen älykkyys, joten olettavat miehiä kiinnostavan myös naisen. 

Ei yleensä viehätä. Älykkäissä miehissä on suhteellisesti enemmän ikisinkkuja kuin älykkyydeltään keskitasoa olevissa.

Tai voiko olla, että älykkäissä miehissä on vaan enemmän niitä, jotka ei jaksa alkaa parisuhteeseen parisuhteen vuoksi? Eli parisuhde ei ole mikään itseisarvo, joka olisi pakko saada. Voivat elää myös yksin?

Vierailija
62/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Naisia viehättää miehen älykkyys, joten olettavat miehiä kiinnostavan myös naisen. 

Ei yleensä viehätä. Älykkäissä miehissä on suhteellisesti enemmän ikisinkkuja kuin älykkyydeltään keskitasoa olevissa.

Jos koulutustaso korreloi älykkyyden kanssa, niin väitteesi ei voi mitenkään pitää paikkansa. Koulutetut miehet pariutuvat paljon helpommin kuin keskitason miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyn tyyppiset miehet eivät kestä älykästä naista. Se ei haittaa, koska älykäs nainen ei kestä tuon tyyppisiä miehiä. 

Älykkäille vanhemmille syntyy älykkäitä lapsia.

Vierailija
64/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"riidan voittaja", aika junttia... :D :D :D

Kuka oikeasti kehuu olevansa riidan voittaja, kunnon kouvvolamenoa.

Vierailija
65/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs nainen ja myös mies osaa ja uskaltaa keskustella moninaisista asioista. Näitä asioita ei tarvitse ymmärtää asiantuntevasti, riittää että on halua oppia ja oppia ymmärtämään.

Vierailija
66/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyn tyyppiset miehet eivät kestä älykästä naista. Se ei haittaa, koska älykäs nainen ei kestä tuon tyyppisiä miehiä. 

Älykkäille vanhemmille syntyy älykkäitä lapsia.

Älykkäille äideille, älykkyys periytyy vahvasti äitilinjassa

Vierailija
67/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"riidan voittaja", aika junttia... :D :D :D

Naiset eivät ymmärrä logiikkaa vaan tunnetta. Joo. Naiset on juntteja. 😎🕺

Vierailija
68/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei ole minun silmiini seksikäs, sillä ei ole yhtään mitään merkitystä, kuinka älykäs hän on. En tule hänestä koskaan kiinnostumaan romanttisesti. 

Mutta jos naisen ulkonäkö on minun silmiini viehättävä, niin siinä tapauksessa älykkyys ehdottomasti lisää kiinnostustani häntä kohtaan. 

Eli jos naisen ulkonäkö on kunnossa, niin hyvä luonne ja älykkyys ovat ehdottomasti plussaa. Mutta jos ulkonäkö ei ole kunnossa, naisen hyvällä luonteella tai äkykkyydellä ei ole minulle mitään merkitystä (romanttisessa mielessä siis).

Vierailija
69/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koulutustaso korreloi älykkyyden kanssa, niin väitteesi ei voi mitenkään pitää paikkansa. Koulutetut miehet pariutuvat paljon helpommin kuin keskitason miehet.

Enemmän korreloi koulutustaso sosiaalisen aseman kanssa.  Ja sitähän naiset jahtaavat.

Vierailija
70/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys viehättää, tunneälykkyys ei. 

Vierailija
71/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa tätä on tutkittu viime aikoina ja korkea koulutustaso miehellä ei vaikuta positiivisesti pariutumiseen. Vaikutus on olematon tai jopa negatiivinen. Kannattaa lukaista ETLAn raportti Education, Gender, and Family Formation. "Our results suggest that while admission to further education increases family formation for women, but indicate no or even a negative effect for men."

Vierailija
72/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen  älykkyys ?

Sillä lailla.

Vierailija
73/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni tyhmä mies vihaa ja kadehtii älykkäitä naisia.

Moni tyhmä nainen vihaa ja kadehtii älykkäitä miehiä.

Vierailija
74/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai voiko olla, että älykkäissä miehissä on vaan enemmän niitä, jotka ei jaksa alkaa parisuhteeseen parisuhteen vuoksi? Eli parisuhde ei ole mikään itseisarvo, joka olisi pakko saada. Voivat elää myös yksin?

Voi toki olla näinkin. Itse tunnen pääasiassa korkeasti kouluttautuneita miehiä, jotka haluaisivat pariutua, mutta eivät jostain syystä kelpaa naisille. Toki tämä on hyvin rajallinen ja vääristynyt otos.

Vierailija
75/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen älykkyys pelottaa miehiä.

Tästä olen kyllä ihan eri mieltä. Ei älykkyys pelota ketään, jos ihminen on muuten ystävällinen.

Vierailija
76/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä äly ei riitä. Pitää olla myös järkeä päässä. Äly ja järki eivät ole sama asia.

Vierailija
77/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole älykäs, on kuin juttelisi lapsen kanssa. Täytyy kohdata hänet tasollaan ja piilottaa mielenkiintonsa, muuten mies saa trauman. 

Minulle liian rankkaa elämää. 

Vierailija
78/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle on sanonut, nimenomaan älykkäät miehet, ettei mistään täydestä vatupassista pysty oikeasti kiinnostumaan vaikka kuinka kaunis ois. Onneks oon sekä että, ongelma on vaan, etten pysty itsekään kiinnostumaan ellei siellä soman pään sisässä liiku tarpeeksi.

Vierailija
79/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi toki olla näinkin. Itse tunnen pääasiassa korkeasti kouluttautuneita miehiä, jotka haluaisivat pariutua, mutta eivät jostain syystä kelpaa naisille. Toki tämä on hyvin rajallinen ja vääristynyt otos.

Jos ne on vaan epäviehättäviä? Eihän kaikki älykkäät ole seksuaalisesti viehättäviä. Voivat kuitenkin löytää jonkun, jonka kanssa natsaa muuten. Jonkun vastaavan tyyppisen naisen? Ei välttämättä koulutukseltaan, vaan muutoin ihmisenä. 

Vierailija
80/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle on sanonut, nimenomaan älykkäät miehet, ettei mistään täydestä vatupassista pysty oikeasti kiinnostumaan vaikka kuinka kaunis ois. Onneks oon sekä että, ongelma on vaan, etten pysty itsekään kiinnostumaan ellei siellä soman pään sisässä liiku tarpeeksi.

Miks noi ei kuulosta kovin älykkäiltä miehiltä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi