Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikä naisen älykkyys siis oikeasti viehätä miehiä?

Vierailija
29.05.2025 |

Onko tämä täysin turha ominaisuus seksikkyyttä ja kumppaninvalintaa ajatellen?

Tämä ei ole siis vastakkainnasettelu kauniin ja älykkään välillä, nainen kun voi olla molempia. Pointti on vaan se, että osalle tuntuu olevan sama onko nainen älykäs vai ei kunhan tämä on riittävän kaunis.

Miten tästä voi ikinä syntyä tasa-arvoista kumppanuussuhdetta? Itse en ainakaan bj miestä, jota en kunnioita, ja vaikeaa olisi kunnioittaa jotakuta, joka ei arvostaisi myös persoonaani ulkonäön ohella.

Kommentit (249)

Vierailija
21/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen älykkyys ei vaikuta, mutta miehet kyllä tietävät, että kannattaa esittää sen vaikuttavan.

Vierailija
22/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on tärkeää. Ei ole sattumaa, että naisten keskimääräisen painon noustessa eli naisten lihavuuden yleistyessä sinkkumiesten määrä kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että älykkäitä naisia on olemassa.

Kerroit juuri paljon äidistäsi, siskoistasi, serkuistasi...

Niin? Kyllähän minä varmaan paremmin tiedän heidän vähäisestä älykkyydestään.

Vierailija
24/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman, mutta ei se tärkeä ominaisuus ole. Pääasia, ettei ole tyhmä kuin saapas. 

Miehiä ei muuten kiinnosta paskan vertaa jos olet urallasi menestyvä hikipinko. Ei siis vähääkään.

Juu, nämä "kunnianhimoiset" naiset ovat aina yhtä hauskoja ja todella takakireitä lähes aina. Mahtanee olla elämä vaikeaa.

Vierailija
25/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman, mutta ei se tärkeä ominaisuus ole. Pääasia, ettei ole tyhmä kuin saapas. 

Miehiä ei muuten kiinnosta paskan vertaa jos olet urallasi menestyvä hikipinko. Ei siis vähääkään.

Juu, nämä "kunnianhimoiset" naiset ovat aina yhtä hauskoja ja todella takakireitä lähes aina. Mahtanee olla elämä vaikeaa.

Ja sitten juostaan naama tekohymyssä ryhmäliikuntaan suorittamaan. yök

Vierailija
26/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkää. sun "huumori" on niin paskaa ettei älykkäitä naisia naurata. Hyvä huumori vaatii älykkyyttä.

Vierailija
27/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkää. sun "huumori" on niin paskaa ettei älykkäitä naisia naurata. Hyvä huumori vaatii älykkyyttä.

Ei ollut kyse huumorista, vaan noiden junttien elämänasenteesta. Takakireitä urpoja, jotka luulevat, että heidän "menestys" kiinnostaa jotain.

Vierailija
28/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet haluaisivat älykkään naisen olisi hyvin harva nainen löytänyt miehen.

Kuinka niin? Suurin osa miehistäkin on tyhmiä.

Vierailija
29/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, tää oli silleen hyvä, että sama voi päteä toisinpäin. Ei naisiakaan välttämättä kiinnosta jos oleturallasi menestyvä hikipinko, mikäli muuten ei natsaa.

Vierailija
30/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle naiskumppanin on oltava älykäs, muuten kyllästyisin nopeasti.  Itse asiassa kaikki vateenotettavat  kumppanini  yhtä lukuunottamatta ovat olleet vähintäänkin alemman korkeakoulututkinnon suorittaneita. Koulutus ei kuitenkaan minulle ole mikään kriteeri, noin vain on sattunut käymään.

Vierailija
31/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, tää oli silleen hyvä, että sama voi päteä toisinpäin. Ei naisiakaan välttämättä kiinnosta jos oleturallasi menestyvä hikipinko, mikäli muuten ei natsaa.

Ei ketään kiinnosta pukumiestenkään menestys, olet oikeassa. 

Vierailija
32/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan mode on ainakin täysin jälkeenjäänyt, ruma akka.

Vierailija
33/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Naisia viehättää miehen älykkyys, joten olettavat miehiä kiinnostavan myös naisen. 

Ei naisen huippuälykkyys erityisesti kiehdo mutta liika tyhmyys on vaan liikaa.

Vierailija
34/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättää älykkyys. Kunhan se ei sisällä "voimaantumista" tai manipulointia.

Herkkä mies.

Vierailija
35/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kunniaa junttimummo himoaa? ;)

Vierailija
36/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon että miehet viehättyvät eri asioista

Vierailija
37/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen älykkyys pitää olla osa naisellista persoonaa. Muuten se ei viehätä miehiä. Paitsi ehkä jotain statusvaimoa etsivää.

Vierailija
38/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Naisen äly ei korvaa kauneutta ja älykäs nainen on usein hankalampaa seuraa kun huomaa herkästi miehen käytöksestä epäilyttäviä seikkoja ja on halukas väittelemään niistä. 

Vierailija
39/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättää tietysti!

Tulee mieleen kolme miestä, jotka ovat olleet minuun sillain _todella_ ihastuneita ja puhuneet siitä yhteisille tutuillekin, yrittäneet aika sinnikkäästi jne.

Nuo kaikki miehet on mukavia, fiksuja, suosittuja/muiden naisten mielestä hyvännäköisiä ja todella hyvää seuraa, mutta en ole kokenut seksuaalista vetovoimaa. Näistä jokainen on sitten pariutunut naisen kanssa, joka ei ole ehkä samalla tavalla hyvännäköinen kuin minä, mutta joilla on selkeästi enempi älyä ja kykyä myös käyttää sitä. Ihan nättejä nuo naiset on, mutta älyllisesti selvästi parempaa tasoa kuin minä. Yksi on fyysikko ja tekniikan tohtori (tekee jotain tekoälyjuttuja), toinen it-alan insinööri ja kolmas matemaatikko.

Vierailija
40/249 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Naisen äly ei korvaa kauneutta ja älykäs nainen on usein hankalampaa seuraa kun huomaa herkästi miehen käytöksestä epäilyttäviä seikkoja ja on halukas väittelemään niistä. 

Miksi olisi hankalampaa seuraa?

Minä naisena olen tehnyt aivan päinvastaisen havainnon, eli tyhmät naiset on useammin hankalia ja hanakampia kaikenlaiseen draamaan, kun taas älykkäät naiset ei todellakaan jaksa kuluttaa aikaa mihinkään turhaan draamaan eikä aiheuta sitä itse ikinä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi