Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kenen kanssa tunsit viimeksi voimakasta kemiaa?

Vierailija
19.09.2008 |

.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli naimisissa silloin, on naimisissa saman naisen kanssa nytkin. Kipinät senkus sinkoilee, mutta toista kertaa en.

Vierailija
2/29 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai.

tavattiin ekan kerran n. 9v. sitten ja se oli todellakin yhtä himoa ja menoa jo silloin.

toki arki ja lapset tasoittaa elämää, mutta kyllä mä silti haluan yhä nykyään kovasti vain ja ainoastaan omaa miestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä oltu yli 11v ja tänään sain sellaisen viestin, että on hymyilyttänyt koko pävän!

Vierailija
4/29 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin tietenkään tee asialle mitään.

Vierailija
5/29 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vauva ja taapero ja toissailtana ne nukkuivat taas pitkästä aikaa samaan aikaan niin ettemme itse olleet vielä väsyneitä. Molemmat olimme 2 viikon jälkeen tosi kiihkeällä fiiliksellä... Kemiat kohtasi paremmin kuin pitkään aikaan.

Vierailija
6/29 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan veisi asiaa yhtään pidemmälle. Kiihkeät momentumit säästän rakkaalle miehelleni.

Vierailija
7/29 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluisa kemia?

Vierailija
8/29 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kuuluisa kemia..:) sen vain jotenkin tuntee koko kropassa, päästä varpaisiin..keho kihelmöi ja on kuin olisi magneetti kahden ihmisen välissä..toivottavati myös sinä koet sen ! ;) kyllä sen huomaa kun tulee eteen !!!

Vierailija
9/29 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu? Kaikki muu ympärillä katoaa hetkeksi, aika hidastuu aavistuksen, sielujen sympatiaa. Tuntuu siltä kuin saisi yhteyden toiseen ihmiseen hetkeksi.

Vierailija
10/29 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi tätä tuskaa, kun emme varmaan enää koskaan kohtaa....

Vierailija
11/29 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh-huh. Suru oli AIVAN KAMALA kun vaihtoi työpaikkaa pari vuotta sitten (perhesyistä...)

Ollaan edelleen yhteydessä ja kyläillään perheiden kesken. Ihana IHMINEN.

Vierailija
12/29 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä omaa kuviteltua fantasiaa..?

Vierailija
13/29 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaistoaa. Ei sen tarvitse olla suurta rakkauta, joskus vain synkkaa toisen kanssa harvinaisen hyvin.

Vierailija
14/29 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun päivän elämästäni saisin uusintana niin se olisi kyllä se kosiopäivä.

Miten mulle kävinkin niin hyvä tuuri, että törmäsin häneen? Teen mielelläni hänelle aamiaisen (hän ei ole aamuihminen). Ja mulle tehdään puolestaan iltapala valmiiksi (mä en ole iltaihminen).

Vierailija
15/29 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kemia on molemminpuolinen ja kipinöikin oikein kunnolla! =)

Molemmat ollaan sinkkuja, joten sitä mukavampaa..

Vierailija
16/29 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa vielä lisää, voiko luottaa omaan vaistoonsa että kemia on molemminpuolista.

Vierailija
17/29 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla koskaan puhuttu sen kummempia. Sen verran kuitenkin, että tiedän hänen tuntevan samoin. Olen naimisissa, hän seurustelee. Tästä ei kait koskaan tulekaan mitään, mutta ajatuskin saa hymyilemään. PS. Minulla ei ole aikomustakaan pelkkien kemioiden takia jättää miestäni ja lapsieni isää.

Vierailija
18/29 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkin välillä, kun toinen oikein törttöilee ja oon niin vihainen sille ja sitten en pysty edes kauaa vihoittelemaan.

Vierailija
19/29 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei kärsi pahoista harhoista tai skitsofreniasta voi luottaa että molemmista tuntuu samalta.

Vierailija
20/29 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kemia sitten pelkästään seksististä? Mä oon kuvitellu jotain väärin sitte...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän