G: Kenen kanssa tunsit viimeksi voimakasta kemiaa?
Kommentit (29)
Enkä aio tehdä asialle mitään. Kiva käydä töissä kun saa olla 8 tuntia yhdessä ja käydä työmatkoilla mukavassa seurassa.
minä olen aina ollut huono tuntemaan kemijoita kenekään kanssa.. eiks ole outoa?
tuntemattomaan mieheen kirpputorilla. Siinä pöytiä kierrellessä satuin vilkasemaan vastaantulevaan miestä silmiin. Sillon tuntu että kaikki sisäelimet meni ylösalasin, jähmetyin paikalleni ja katse lukkiutu miehen silmiin. Ja se mies katso mua. Enää ens ees muista minkänäkönen se oli...
Toisaalta ihanaa ja toisaalta pelkkää tuskaa nähdä hänet.
Ilmeisesti molemminpuolista vetoa. Soitti kerran mulle muka vahingossa... Jatkunut jo vuosia.
Koko vastaanottoajan (n. 15 min.) tuijotimme toisiamme silmiin. Aiemmin en ole huomannut häntä ollenkaan, vaikka olenkin siellä pari kertaa käynyt. Nyt jostain syystä , ehkä vaivani luonteesta johtuen, keskustelimme paljon ja yhtäkkiä huomasin, että hän huomasi saman kuin minä. Lämpö kulki katseittemme kautta ja tuntui kuin olisimme puhuneet samanaikaisesti jotain eri kieltä, jota kukaan muu ei ollut ennen meitä keksinyt. Poistuin vastaanotolta erityisen hyvällä mielellä, vaikka tiesinkin ettei siitä mitään koskaan syntyisi.
Nämä kemiajutut on outoja. Niitä ei voi koskaan ennakoida. Olen käynyt kymmenillä lääkäreillä eikä koskaan ole sattunut mitään tällaista "yliluonnollista". Mukavaa se silti oli!!
Pomon kanssa olikin juttua, ekan kerran kun puhuin hänen kanssaan puhelimessakin niin tunsin sen kemian! Eikös ole outoa? Hän siis soitteli mulle mun työhakemuksen takia, ja heti mä pidin hänen ääntään tosi miellyttävänä. Sit kun näin hänet niin tuntui taas hyvältä ja siitä se jatkui:)).
Niin unohdin.... Lasteni eskarissa oli eräs NAISpuolinen lastentarhanope jonka kanssa oli myös kemiaa! Eka kerta naisen kanssa kun tuntui "siltä".
olen teille oikeesti niin katellinen jotka himoavat miestään vielä monen vuoden ja lapsien jälkeen. Meillä suhde melkein kuollut. Lapsien takia yhdessä. Ja en ole lähdössä pettoreissulle et siitä on turha motkottaa.. Tuntuu ett elämä menee hukkaan. Mutta lapset on happy.. :)