Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen suku joka ignooraa minut, osallistuisitteko heidän perhejuhliin?

Vierailija
29.05.2025 |

Hei,

Elikä miehen perhe, sisarukset ovat jo pitkään ignooranneet minua jollain tapaa. Sisko esim pyysi häntä lapsen kummiksi, mutta ei minua. Perustavat myös keskusteluryhmiä, jonne toisen veljen puoliso kyllä pyydetään mukaan, mutta ei minua. Esim saatetaan kutsua johonkin perhejuhlaan tuolla tapaa. Osallistuisitteko? Tavallaan tekisi mieli kiusallaan tulla, mutta toisaalta ei kyllä haittaa olla poiskaan. Sen verran ikäviä ihmisiä ovat. Ajatuksia?

Kommentit (159)

Vierailija
1/159 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä ikävältä. Onko aina ollut tilanne tällainen vi onko jostain syystä muuttunut?

Vierailija
2/159 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en menisi:D missään nimessä. Ei paljon selvemmin voisi viestiä ettei seuraasi kaivata. Miksi haluaisin viettää minuuttiakaan tuollaisten seurassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/159 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei onpa ikävää kohtelua 😞 onko puolisosi puolustanut sinua tai kysynyt miksi sinua kohdellaan näin? Itse en menisi jos ei ole kutsuttu juurikin näin mielenosoituksellisesti. Tsemppiä sinulle! Tiedän miltä tuntuu kun puolison suku ei tykkää. 

Vierailija
4/159 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät pidä sinusta. Miksi haluaisit mennä sellaisten ihmisten perhejuhliin, en ymmärrä.

Vierailija
5/159 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
6/159 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta hitossa menisin. Pää pystyy ettei kruunu tipu. 

Vierailija
7/159 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan piruuttani menisin. 

Vierailija
8/159 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättämällä menemättä he voittavat. 

Vierailija
9/159 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen pullukka-ulina tähän aamuun. 

Vierailija
10/159 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei onpa ikävää kohtelua 😞 onko puolisosi puolustanut sinua tai kysynyt miksi sinua kohdellaan näin? Itse en menisi jos ei ole kutsuttu juurikin näin mielenosoituksellisesti. Tsemppiä sinulle! Tiedän miltä tuntuu kun puolison suku ei tykkää. 

Entä oletko keskustellut puolisosi kanssa tilanteesta?

Jos et niin miksi et? Ketä suojelet?

Jos olet niin puolustaako puolisosi sinua? Jos ei niin miksi ei?

Vierailija
11/159 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene,vaan pidä hyvällä omatunnolla hauskaa muulla lailla silloin kun mies on juhlissa.

Olet vapaa ihminen,ei sinun tarvi mennä sinne kitumaan.

Vierailija
12/159 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen ruoka ja juomat kusipäiden piikkiin maistuu aina. 

Vierailija
13/159 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eivät asu meiltä kaukana, niin voin kyllä osallistua.

Vierailija
14/159 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättämällä menemättä he voittavat. 

Kyllä. Viestit että tilanne on mielestäsi ok.

Puolison toimet kiinnostaa. Kumman leirissä on? Onko tossukka eikä pysty pitämään omista valinnoistaan huolta vai miettiikö eroa jo?

Vierailija
15/159 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana ja tyhmempänä päädyin joka ikisissä miehen suvun juhlissa keittiöön piiaksi. Keitin kahvia, tiskasin kuppeja, keräsin tiskejä. Sillä välin juhlien isäntäväki seurusteli vieraiden kanssa. 

Vierailija
16/159 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä ikävältä. Onko aina ollut tilanne tällainen vi onko jostain syystä muuttunut?

Aina ollut vähän tuollaista, mutta joitakin vuosia sitten tilanne paheni, kun tuli iso ristiriitatilanne jossa he toimivat kaikella tapaa väärin, mutta eivät koskaan myöntäneet mitään tai pyytäneet anteeksi, vaan yrittivät kääntää kaiken meidän syyksi. Tämän jälkeen mies otti etäisyyttä perheeseensä, ymmärsi monia asioita jotka eivät ole ok siellä perheessä ja tämän jälkeen minua on kohdeltu tällä tavalla, etenkin miehen yhden sisaruksen puolesta. On ollut ihan avointakin halveksuntaa.

Mitään keskustelua ei ole ollut, eivät kykene sellaiseen, eikä minullakaan ole enää kiinnostusta edes yrittää koska olen huomannut millaisia ovat.

En ole itse tehnyt mitään törkeää, heitä kohtaan, paitsi että en ole enää osallistunut perheen yhteisiin juttuihin juurikaan ja ovat tuolla tavalla epäsuorasti viestineet etteivät haluakaan että osallistun. Joten heillä ei ole mitään oikeaa syytä toimia tällä tavalla. En edes tiedä mikä on syy. Ja rehellisesti olen tosi hillitty, yleensä pidetty ja muiden kanssa hyvin toimeentuleva ihminen, joten en omalla olemuksellani mitenkään provosoi ainakaan.

Meillä myös siis lapsia, ja siksi mietin että lasten takia voisin hyvin perheenä osallistua sukujuhliin ym, ja osaan olla tavallaan välittämättä näistä sukulaisista. Mutta miten te muut toimisitte? T. Ap

Vierailija
17/159 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen on väliä. Sinne vaan ja unohdat katkeruutesi.

Vierailija
18/159 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis miehen mielestä myös törkeää toimintaa, hän on täysin minun puolellani ja tämän takia hänellä on myös mennyt vähän välit jopa omiin vanhempiinsa. Mutta siis minun syytä varmasti tämäkin sitten. T. Ap

Vierailija
19/159 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei tarvitse kaikkien tykätä. En alentaisi itseäni heidän tasolleen, en jäisi pois osoittaakseni mieltä. 

Vierailija
20/159 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellanen pullukka-ulina tähän aamuun. 

Lääkkeet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi