Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko puolison takaisin, jos tämä olisi ensin sinut jättänyt ja nyt tullut katumapäälle?

Vierailija
28.05.2025 |

Itse nyt siinä tilanteessa ja mietin, kannattaako enää palata yhteen.

Ero oli minulle todella raskas :(

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta.

Olen itse juuri eronnut näennäisesti yhteisestä päätöksestä, mutta kyllä tämä enemmän miehen tahto on ollut. Hänelle tuli klassinen keski-iän kriisi ja hän sai päähänsä, että elämässä pitää olla muutakin kuin mitä nyt on. Yhden isomman riidan jälkeen hän ilmoitti, että haluaa eron ja peli oli käytännössä siinä. Yhteisiä vuosia ehti tulla melkein 25.

Nyt hän elää kuin parikymppinen ja laukkoo vuoronperään baarissa ja padelissa muiden eronneiden ja kriisiytyneiden kavereiden kanssa. Muutin pois huhtikuun alussa, nyt on kierroksissa jo Uusi Nainen nro.2, ensimmäinen vietiin yökylään muuttoani seuraavana päivänä.

Olen täysin vakuuttunut, että hän tulee vielä katumapäälle, kun herää tuosta harhastaan. Meillä on lapsia (tosin jo liki aikuisia) ja yhteinen firma, joiden takia emme voi irtaantua toisistamme kokonaan. Sitten kun hän ymmärtää mitä tuli tehneeksi, joudun harkitsemaan tuota ap:n kysymystä.

Vierailija
62/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. Enkä suosittele yhteen palaamista sinullekaan, hän teki valintansa ja elää sen päätöksen kanssa nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siihen eroon on liittynyt toinen nainen/mies, niin ei valitettavasti kannata yrittää uudelleen. Se nimittäin tulee toistumaan heti kun se "parempi löytyy" taas. Kokemusta on.

Onko sitten hyvä, että kumppani ei eroa vaikka löytäisi jonkun paremman?

Anteeksi mitä? Onko tuossa mun kommentissa jotain sulle epäselvää? Mä en ihan ymmärrä mitä tarkoitat. Totta nimittäin helevetissä olisi parempi että eroaa, vai mitä mieltä olet ihan itse?

No kun tuossa kerran sanottiin, että se tulee toistumaan kun löytyy parempi, eikä sen takia kannata yrittää uudelleen. Silloin se kai ei ole parempi?

Vierailija
64/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panee miettimään. Mulla voisi teoriassa olla tommonen tilanne mutta ei tietoa mikä on realistista ja ajatteleeko hän samoin. Yhdessä pitäisi miettiä ja pähkäillä mikä on homman nimi ja minkälaista yhteistä juttua voisi ajatella, mutta voi olla että hän ei ole näillä aaltopituuksilla ollenkaan.

Vierailija
65/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä enää palaisi yhteen, jos mies jättäisi mut, mut olenkin jo kaiken kokenut viiskymppinen.