Ottaisitko puolison takaisin, jos tämä olisi ensin sinut jättänyt ja nyt tullut katumapäälle?
Itse nyt siinä tilanteessa ja mietin, kannattaako enää palata yhteen.
Ero oli minulle todella raskas :(
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin. Ero oli minullekin todella raskas.
Onneksi otin. Ollaan oltu sen jälkeen yhdessä yli 25 vuotta.
Siis otit takaisin kumppanin joka petti ja jätti? Miksi? Pettää sinua varmaan tälläkin hetkellä, aina kun tilaisuus vaan sallii. Vuosikymmenet hukkaan heitettyä elämää vätyksen kanssa.
Eihän ap puhunut mistään pettämisestä 😁 enkä minäkään. Missä huuruissa te näitä luette?
Rikkoi kykyni luottaa enää koskaan ihmisiin. Rikkoi koko perheemme hyvinvoinnin. 25 vuotta sai elämästäni. Nyt rakennan itseäni uudelleen. Ei, tuo kyy ei saa elämästäni enää sekuntiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kysyä teiltä jotka alapeukutitte kommenttiani, että miksi? Olisiko teistä parempi että en olisi ottanut kumppaniani takaisin, neljä lastamme eivät olisi koskaan syntyneet ja emme eläisi tätä hyvää ja onnellista elämää mitä nyt elämme? Vai mikä oli ajatus?
Miltä tuntuu tietää että miehen mielestä et ollut vaimomateriaalia, mutta kun ei saanut muita niin tyytyikin sinuun?
Vähän riippuu kuinka erottu ja onko siitä kauan. Jos ero tullut riidan yhteydessä, niin kannattaa miettiä mitkä asiat johti riitaan ja löytyykö siihen ratkaisua. Oletko itse aiheuttanut omalla toiminnalla eron, vai mies? Jos ero on tullut hetken mielijohteesta, merkityksettömästä riidasta yms niin yhteen paluu mielestäni mahdollista, jos kumpikin niin haluaa. Omasta halustahan siinä on kyse, ei muiden mielipiteistä. Jos asiaa noin kovasti miettii, niin silloin sitä on kokeiltava ja jos ei toimi, niin olet ainakin varma, että ero on lopullinen ratkaisu
Hei jos se ero on ollut sinulle tosi raskas, niin mitä luulet seuraavan eron tuovan tullessaan? Kestätkö sen? Ja pystytkö luottamaan? Sinun elämä, sinä päätät. Mutta sydänsuruja on aika turha tahalleen hakea ainakaan existä, niitä saa pyytämättäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kysyä teiltä jotka alapeukutitte kommenttiani, että miksi? Olisiko teistä parempi että en olisi ottanut kumppaniani takaisin, neljä lastamme eivät olisi koskaan syntyneet ja emme eläisi tätä hyvää ja onnellista elämää mitä nyt elämme? Vai mikä oli ajatus?
Miten paljon joudut joka päivä sietämään ja nöyrtymään, ett tuo teidän Onnellinen Elämä on mahdollista? Kunnioittaako puolisosi sinua lainkaan? Kunnioitatko sinä itseäsi lainkaan? Miksi luulet, ettei elämä olisi ollut vielä parempaa jonkun sellaisen kanssa, joka olisi alunperinkin pitänyt sinua tarpeeksi hyvänä?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu. Joskus parisuhde epäonnistuu epäedullisten ulkoisten olosuhteiden vuoksi. Esim. taloudellinen tilanne, muut sosiaaliset velvoitteet, jne. Jos on kyse tästä, niin siinä tapauksessa voisin harkita, jos nämä olosuhteet olisivat muuttuneet. Jos on kyseessä luonteiden yhteensopimattomuus, niin sitten en tietenkään.
Minulla ei kyllä taida olla
yhtäkään tuollaista eksää,
jonka kanssa suhde olisi epäonnistunut ulkoisten olosuhteiden vuoksi. Kyllä se ongelma on yleensä siinä luonteessa.
Montako on sulla takana? 😆
Jos siihen eroon on liittynyt toinen nainen/mies, niin ei valitettavasti kannata yrittää uudelleen. Se nimittäin tulee toistumaan heti kun se "parempi löytyy" taas. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
En helvetissä. Exät on exiä syystäkin. Itse asiassa tässä iässä en alkaisi kenenkään naisen kanssa. Parisuhde on miehelle pelkkää tappiota.
M41
Ai, minun mieskaverini saa luonani hyvää ruokaa ja ihanaa seksiä. En kokisi tappioksi.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu. Mistä syystä tuli katumapäälle? Jos siksi, että ei kyennytkään itse pesemään pyykkiä ja tiskiä, en ottaisi takaisin.
Tuskin kukaan tuollaista syyksi paljastaa. Kyllä se on "En pysty elämään ilman sinua. Tein hirveän virheen. Anna anteeksi, nyyh..."
Vierailija kirjoitti:
En helvetissä. Exät on exiä syystäkin. Itse asiassa tässä iässä en alkaisi kenenkään naisen kanssa. Parisuhde on miehelle pelkkää tappiota.
M41
Amen!
Riippuu tietysti vähän tilanteesta, mutta periaatteessa voisin ottaa. Minulle itsellenikin on käynyt joskus niin, että olen luullut rakkauden loppuneen ja sitten huomannut olleeni täysin väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos siihen eroon on liittynyt toinen nainen/mies, niin ei valitettavasti kannata yrittää uudelleen. Se nimittäin tulee toistumaan heti kun se "parempi löytyy" taas. Kokemusta on.
Onko sitten hyvä, että kumppani ei eroa vaikka löytäisi jonkun paremman?
Vierailija kirjoitti:
No joo, otin takaisin. Ei olisi pitänyt. Sama meno jatkui kaikista lupauksista huolimatta. Jotenkin sitä ihminen vaan luottaa toiseen.....nyt mietin vaan että, miksi.
Itse kanssa menin tähän vipuun ja otin takaisin. Luulin että aikuinen 50 vuotias mies olisi oppinut ja aikuistunut, mutta itseasiassa meno vaan paheni. Vuoden katselin ja enää ei tarvitse tulla ruikuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi noin että akka jätti, syksyllä aneli takaisin kun hänen uusi ihana miehensä paljastui väkivaltaiseksi narkkariksi ja itsestään liikoja luulevaksi pikkurikolliseksi.
Lupailin harkita yhteen paluuta, mutta ensiksi hänen olisi tehtävä muutamia todella, todella vastenmielisiä seksijuttuja, jotka kuvaan videolle. Hän suostui epätoivoisena ja hommat kuvattiin ja hänen luvallaan jaettiin nettiin alan ryhmissä.
Sen jälkeen sanoin että "kyllä musta silti tuntuu että me ollaan kasvettu erillemme ja meidän olisi hyvä jatkaa kukin omaa polkuamme".
M53
Aika nolo jopa katkeran miehen keksimäksi tarinaksi. Yritä enemmän.
Ainakin pitäisi olla hyvä selitys.
Vaikka heti, jos hänen ongelmansa voitaisiin parantaa. Valitettavasti ne ovat pysyviä ominaisuuksia.
Riippuu miksi on erottu. Jos toinen on jättänyt koska on halunnut jonkun muun, niin silloin ei ole paluuta. En voisi luottaa että nyt sitten oikeasti haluaakin mut eikä kyse ole siitä, ettei vaan saanut toiveidensa mukaista ihmistä ja tyytyy siksi minuun.
Ei ole tullut tuollaista tilannetta. Jätin itse, kun eivät olleetkaan yhtään sitä mitä väittivät valehdellen olevan. Jos jostain käsittämättömästä syystä olisivat jättäneet minut ensin, en todellakaan olisi ottanut enää takaisin.
No joo, otin takaisin. Ei olisi pitänyt. Sama meno jatkui kaikista lupauksista huolimatta. Jotenkin sitä ihminen vaan luottaa toiseen.....nyt mietin vaan että, miksi.