Olisiko työttömälle ihmisarvoa alentavaa asua Frendien sarjan tyyliin kimppakämpässä?
Kommentit (117)
Entäs työttömien perheet? Mihin laitetaan lapset ja työssäkäyvät puolisot?
Vierailija kirjoitti:
Perheet voivat jakaa keittiön
Eikös Kela tykkää luokitella kämppäkaverit pariskunnaksi ja huonontaa jotain tukia, joten homma ei oikein kannata rahallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheet voivat jakaa keittiön
Veeeessa vesiposti keeeeeittokomero ja huone.
Jumalauta kersa! Mulla alkaa palaa hermo sun kanssa. Pitäiskö näistä alkaa keskustella ihan face-to-face.
Tuskin ne kämppäkaverit olisi yhtä hauskoja ja kivoja kuin Frendeissä.
Missäs nämä tyhjät, isot kämpät odottavat työttömiä?
Moni asuukin, sitä sanotaan Suomessa parisuhteeksi kun saman katon alla ollaan, puoliso sitten elättää. Turhaan vingut ap.
Vierailija kirjoitti:
Missäs nämä tyhjät, isot kämpät odottavat työttömiä?
Helsingin keskustassa? :D
Mulle kelpaa todellakin eläminen New Yorkin keskustassa!
No jos Kela on valmis kustantamaan mulle huoneen New Yorkista Keskuspuiston laidalta niin lähden suosiolla vaikka heti.
Vierailija kirjoitti:
Moni asuukin, sitä sanotaan Suomessa parisuhteeksi kun saman katon alla ollaan, puoliso sitten elättää. Turhaan vingut ap.
Aikamoni pitää huolta toisesta koska rakastaa. Sitten on niitä jotka ei tiedä mitä rakkaus on ja puhuu elättämisestä.
Moni työssäkäyväkin asuu kimppakämpässä, esim. rakennusporukat.
En halua, koska itselläni sairaus ja pidän myös kohtuuhiljaisesta ympäristöstä.
Kaikki ei halua kotiinsa jatkuvasti ryyppää viä ja tiedä keitä himaan tuovia.
Saako muuttaa takaisin omaan, kun saa töitä? Pitääkö vuokrata omistuskämppä pois siksi aikaa? Entä jos työttömyys jää lyhyeksi?
Vierailija kirjoitti:
Jos on työssä käyvä puoliso, niin sehän elättää.
Vierailija kirjoitti:
Saako muuttaa takaisin omaan, kun saa töitä? Pitääkö vuokrata omistuskämppä pois siksi aikaa? Entä jos työttömyys jää lyhyeksi?
Vuokraa en tietenkään saa pitää itse, se menee valtiolle. Maksan silti asuntolainaa.
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta kersa! Mulla alkaa palaa hermo sun kanssa. Pitäiskö näistä alkaa keskustella ihan face-to-face.
Ollaan oltu kilttejä ja otettu paskaa päällemme jo tarpeeksi pitkään näiltä hellan duudeleilta. Samoin ministereiltä. Lähdetäänkö porukalla töihin Valtiovarainministeriöön?
No jos siellä on tyyppejä kuten Chandler tai mikä sen toinen oli, Rosa ja Phoebe, niin ei kiitos!
Eikö enään saakaan asua Eirassa arvohuoneistossa??