Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se tunne kun tajuat kuusikymppisenä

Vierailija
30.08.2024 |

että Apulannan "Ilona" oli nuoresta iästään huolimatta täysin oikeassa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sano?

Vierailija
2/15 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nut kiinnostaa muakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kuusikymppiset emme tunne apulantaa muuten kuin sellaisena, jota laitetaan pellolle eikä ole aavistustakaan Ilonan sanomisista.

Vierailija
4/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minullakaan hajuakaan mistä on kyse, vaikka olen 40+ Onko ilona jokin biisi?

Vierailija
5/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kuusikymppiset emme tunne apulantaa muuten kuin sellaisena, jota laitetaan pellolle eikä ole aavistustakaan Ilonan sanomisista.

60-vuotias musiikinystävä oli 27 vuotias kun Apulanta perustettiin. Hyvin siinä on ollut aikaa olla mukana fanittamassa. Eikä Suomesta muutenkaan löydy montaa aikuista ihmistä joka ei olisi ikinä Apulannasta kuullutkaan. Aika tynnyrissä on saanut elää jos ei tiedä.

Vierailija
6/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60-vuotias musiikinystävä oli 27 vuotias kun Apulanta perustettiin. Hyvin siinä on ollut aikaa olla mukana fanittamassa. Eikä Suomesta muutenkaan löydy montaa aikuista ihmistä joka ei olisi ikinä Apulannasta kuullutkaan. Aika tynnyrissä on saanut elää jos ei tiedä.

Jos kyseinen musiikkigenre ei lainkaan kiinnosta niin ei ole kuullut. Apulannan levittämisen pellolle aloitin 15 -vuotiaana, mistään Apulannan Ilonasta en ole koskaan kuullut. Olen 60 v. Inhoan kaikkea musiikkia ja en siksi kuuntele mitään. EVVK.

Vierailija
7/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan kunnon punkia kuullut fanita Apulantaa... 

Vierailija
8/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanittamiset on alemman älykkyysosamäärän tunnus. Se ei riipu iästä.

Vierailija
9/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseinen musiikkigenre ei lainkaan kiinnosta niin ei ole kuullut. Apulannan levittämisen pellolle aloitin 15 -vuotiaana, mistään Apulannan Ilonasta en ole koskaan kuullut. Olen 60 v. Inhoan kaikkea musiikkia ja en siksi kuuntele mitään. EVVK.

Eihän kyse ole Apulannasta bändinä vaan siitä, että et kuuntele musiikkia. Varmaan Eppu Normaali ja Kotiteollisuus on sinulle ihan tuntemattomia.

Olen itse kuusikymppinen ja tykkään Apulannasta, mutta nyt en saa päähäni Ilonaa.

Vierailija
10/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan kunnon punkia kuullut fanita Apulantaa... 

Tykkääminen ja fanittaminen on kaki eri asiaa.

Vierailija
11/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääytän syyskuussa 70.  Apulannasta olen kuullut  niin pellolle levitettävästä että sen, että sellainen yhtye?  on ollut olemassa. Tietääkseni en ole kuunnellut ellei jossain sitten ole soitettu enkä ole tietänyt kuka ja mikä esittäjä on.

Minä kuuntelin Black Sabbathia joka oli ehdoton ykkönen sekä muuta black metallia.  Ja kuuntelen edelleen.  Myös molemmat lapseni jotka ovat aikuisia kasvoivat tähän samaan.

Mitä tulee ikään 60 tai 70 niin sehän on ihan yksilöllistä miten kenenkin kohdalla.  Itse en ikääni muistele, menen ja teen ja osallistun niin kauan kun henki pihisee

Vierailija
12/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apulannan alkuajan kappaleet "Mato" jne on sellaista jota tavallinen jamppa ei kuuntele, mutta myöhempi tuotanto on melkein kuin iskelmää "Viivakoodit" "Pahempi toistaan" "Ei yhtään todistajaa" (saa jättää), niitähän rallattelee kuka vain autossa, jos radiosta soi.

Vähän myöhäistä olis 27 vuotiaana alkaa lukiolaispoikien Apulantaa fanittamaan ja kuuntelemaan niitä "matoja". Sex Pistolskin oli oikeastaan iskelmää "Anarcy In The UK" "God Save The Queen", niitähän hyräilee mukana, mutta Apulannan alkuajan biisejä ei todellakaan. 

Vierailija
13/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apulannan alkuajan kappaleet "Mato" jne on sellaista jota tavallinen jamppa ei kuuntele, mutta myöhempi tuotanto on melkein kuin iskelmää "Viivakoodit" "Pahempi toistaan" "Ei yhtään todistajaa" (saa jättää), niitähän rallattelee kuka vain autossa, jos radiosta soi.

Vähän myöhäistä olis 27 vuotiaana alkaa lukiolaispoikien Apulantaa fanittamaan ja kuuntelemaan niitä "matoja". Sex Pistolskin oli oikeastaan iskelmää "Anarcy In The UK" "God Save The Queen", niitähän hyräilee mukana, mutta Apulannan alkuajan biisejä ei todellakaan. 

Jaa. Minusta kun tuntuu, ettei keski-ikäiset paljon muita apulannan biisejä tunnekaan kuin Anna mulle piiskaa ja Mato. Sen jälkeenhän ne alkoi tehdä jotain tyttöpoppia.

Vierailija
14/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki olen Apulannasta kuullut, mutta 27v pyöritin perhettä, kävin töissä ja maksoin asuntolainaa. Ei paljon Ilonat kiinnostanut, eikä kyllä Apulanrakaan. T. Tänä vuonna 60v täyttävä.

Vierailija
15/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se Ilona sitten sanoi?

Minäkin 60+, olen kuullut kyllä Apulannasta mutta en niin hyvin tunne, että tietäisin edes miten Ilona liittyy Apulantaan.