Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuli tuttavastasi, jolla peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo 10?

Vierailija
27.05.2025 |

Siis ammatti tai miten elämä muuten meni

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onlyfans-yrittäjä

Vierailija
42/98 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on 2.

Molemmat ovat päässeet akateemisesti todella pitkälle ja ovat ulkomailla todella hyvin palkatuissa asiantuntijatehtävissä.

Eikä ole noussut kusi päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80-luvun lopulla erään suuren koulun parhaalla oppilaalla oli 9.4:n keskiarvo. Vaikea uskoa näitä kympin keskiarvoja.

Nykyinen kymppi on 1990-luvun 8-9, ettei tule paha mieli.

Ai siksikö meidän lapset on luokan priimuksia reippaasti yli ysin keskiarvolla, vaikka vanhemmat oli vain seiskan-kasin oppilaita. 

sivusta

Vierailija
44/98 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kolme, kaikki naisia. Yksi on dipl.ins,toinen opiskeli sairaanhoitajaksi mutta päätyi tutkimustyöhön ja kolmas on tuplamaisteri. 

Vierailija
45/98 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ysillä k.a. 9,8. Lukiossa 9,4. Parilla lukiokaveripojalla oli 9,6.

Mentiin kaikki lukemaan dippainssiksi samaan korkeakouluun, konetekniikkaa lukemaan. Valmistuttiin, mulla pääaine vaihtui opintojen aikana, poijjaat meni kotikaupungin suurimpaan teollisuuslaitokseen rivisuunnittelijoiksi. Mä päädyin valtiolle asiantuntijatehtäviin, ja nykyään kansainvälisissä tehtävissä.

Kaikki perheellisiä, maaseutumaisissa paikoissa asutaan omakotitaloissa jne. 

Mulla on asperger, ja se on mulla supervoima, ei heikkous tsi este, ei edes tekosyy.

Vierailija
46/98 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo oli 9.9. Musta tuli ensin valtion virkamies ja sen jälkeen kotirouva ulkomaille. 

Vierailija
47/98 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä on ulkomailla ja pelaa ammatikseen jääkiekkoa. Ok, ei ollut kympin oppilas kun ka. oli vain 9,9.

Vierailija
48/98 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9,9 oli ollut yhdellä opiskelukaverilla. Sairaalakemisti.

No just. Hyvät apajat on ja valikoima.

Vierailija
49/98 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-80-luvulla ei kovin helposti annettu kymppejä, joten eipä ole kavereissani läheskään 10 keskiarvolla ketään.

Kiltit tytöt saivat hyviä arvosanoja, mutta varsinaisia menestyjiä ei taida olla kuin joku juristi. Mutta eipä se sitä poista, että suurin osa on tietääkseni elänyt oikein hyvää elämää.

Vierailija
50/98 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-luvun lopulla erään suuren koulun parhaalla oppilaalla oli 9.4:n keskiarvo. Vaikea uskoa näitä kympin keskiarvoja.

Samalla vuosikymmenellä keskiarvoni oli 9,7 eli todella helposti sai hyviä numeroita pienen kylän koulussa. En ole huippuälykäs, ainoastaan ahkera lukemaan ja innokas oppimaan. Lukiosta yleisarvosana L joka tänä päivänä vastaisi ehkä Magnaa.

Vierailija
51/98 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla vuosikymmenellä keskiarvoni oli 9,7 eli todella helposti sai hyviä numeroita pienen kylän koulussa. En ole huippuälykäs, ainoastaan ahkera lukemaan ja innokas oppimaan. Lukiosta yleisarvosana L joka tänä päivänä vastaisi ehkä Magnaa.

Se menee toisinpäin. Vuosituhannen vaihteen Magna vastaa kuulemma tämän päivän L:ää. Nuorten osaaminen on laskenut niin paljon.

eri

Vierailija
52/98 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuli kuvataiteen tohtori. 9 lk päättötodistuksen ka tasan 10. Kirjoitin sittemmin 8 laudaturia. 

Vanhempani eivät olleet tyytyväisiä alavalintaani ihan ymmärrettävistä syistä. Melko hyvin olen pärjännyt moniin muihin taiteilijoihin verrattuna, mutta usein on pitänyt tinkiä ruuasta. Ja elämäntapani vuoksi olen jättänyt lapset hankkimatta ja asuntolainaakaan en myöskään saa ikinä.

Ohhoh... Todella kunnioitettavaa.

Vierailija
53/98 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

9.8 ja Automyyjä 

Vierailija
54/98 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70-80-luvulla ei kovin helposti annettu kymppejä, joten eipä ole kavereissani läheskään 10 keskiarvolla ketään.

Kiltit tytöt saivat hyviä arvosanoja, mutta varsinaisia menestyjiä ei taida olla kuin joku juristi. Mutta eipä se sitä poista, että suurin osa on tietääkseni elänyt oikein hyvää elämää.

Mulla keskiarvo 9.8 ja 80-luvusta puhutaan. En todellakaan ollut kiltti tyttö. Oletko kuullut sellaisesta kuin älykkyys?

Vierailija
55/98 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se menee toisinpäin. Vuosituhannen vaihteen Magna vastaa kuulemma tämän päivän L:ää. Nuorten osaaminen on laskenut niin paljon.

eri

Vaikea uskoa kun omat kirjoitukset tuntui helpoilta ja mitä tämän päivän ylioppilaskirjoitusten tehtäviä olen nähnyt, tuntuu että mitään en osaisi ja vaaditaan paljon. 

Vierailija
56/98 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KTM

Vierailija
57/98 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja

Vierailija
58/98 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TkT ja kierrellyt pitkin maailmaa tutkimushommissa kun kyllästyn aina entisiin hommiin/työpaikkaan viiden vuoden jälkeen. 

Asperger löytyy vaikken olekaan pahimmasta päästä. 

Vierailija
59/98 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nämä kympin keskiarvon ihmiset ehtivät tehdä muutakin kuin puurtaa. Nuoruudesta kuuluu nauttia. Minusta tuli lääkäri sellaisella 8,jotain keskiarvolla. Ammattikunnassani on paljon huipputason suorittajia, moni on varmaan käynyt huippuarvosanoin peruskoulut ja lukiot. Vähän vähemmälläkin voi mennä ihan kivasti.

Vierailija
60/98 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä oli kaksi 9,8 keskiarvon tyttöä 17 oppilaan luokalla. Valtakunnallisissa kokeissa (niitä järjestettiin ainskin englannissa ja matikassa) pärjättiin erinomaisesti, että.ei ollut kyse mistään helpoista numeroista. Lukiossakin pääsin reilusti yli ysin keskiarvoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme