Tori.fi tarjoaa ilmaiset postikuljetukset kuukauden ajaksi
>2 € palvelumaksu ja ilmainen postitus. Mikä on tämän kampanjan ja aika kalliin sellaisen tarkoitus? Onko edes kannattava?
Kommentit (14)
Mä en sillä diilillä myy yhtään mitään. Raha tilille ja tuote postiin tai nouto ja raha käteen/mobile pay.
Vierailija kirjoitti:
Aijotteko nyt käyttää toria alennuksen takia?
-ap
En käytä. Mulla on pantu myydyksi useita sellaisia tavaroita, jotka ovat edelleen täällä kotona.
Mua pyydettiin tunnistautumaan. En varmana tee.
Sitten joutuisin laatimaan verottajalle selvennyksiä. Jos tulosta ei löydy tositetta, se katsotaan 100% voitoksi - samoin postikulut. Eli jokainen tilille tullut euro joutuu syyniin ja selittämään esim. pyytämään kaverilta vahvistusta, jos on joskus lainannut minulta rahaa ja maksoi lainansa takaisin tilisiirtona. En varmasti halua maksaa siitä uudestaan ansiotuloveroa, kun saan lainani takaisin. Oli helvetinmoinen rumba, kun Huutiksessa erehdyin tunnistautumaan ja tietysti luovuttivat tiedot verottajalle!
Meni helvetillisesti aikaa selvityksen laatimiseen eli koko kesäloma 4 viikkoa ja päälle vielä 2 viikkoa, kun syynättiin 6 vuoden tiliotteet läpi.
Vierailija kirjoitti:
Mua pyydettiin tunnistautumaan. En varmana tee.
Sitten joutuisin laatimaan verottajalle selvennyksiä. Jos tulosta ei löydy tositetta, se katsotaan 100% voitoksi - samoin postikulut. Eli jokainen tilille tullut euro joutuu syyniin ja selittämään esim. pyytämään kaverilta vahvistusta, jos on joskus lainannut minulta rahaa ja maksoi lainansa takaisin tilisiirtona. En varmasti halua maksaa siitä uudestaan ansiotuloveroa, kun saan lainani takaisin. Oli helvetinmoinen rumba, kun Huutiksessa erehdyin tunnistautumaan ja tietysti luovuttivat tiedot verottajalle!
Meni helvetillisesti aikaa selvityksen laatimiseen eli koko kesäloma 4 viikkoa ja päälle vielä 2 viikkoa, kun syynättiin 6 vuoden tiliotteet läpi.
Verottaja saa selville sun myyntihistorian näiltä palveluilta, jos
1) Olet myynyt vuodessa 2000 € edestä
Tai
2) Tehnyt 30 kpl myyntiä vuodessa
Tämä on uusi DAC7 direktiivi. Sitten on ihan eri asia, jos oot myynyt vain koti-irtaimistoa vai harrastanut sitten pimeästi elinkeinotoimintaa.
Tarjous koskee vain toridiilejä, ei muita maksutapoja. Eli nyt olisi hyvä mahdollisuus päästä eroon samalla sekä tavarasta että rahoistaan.
Kai siellä nyt sentäön saa omia vanhoja tavaroitaan ka lastenvaatteita myydä ilman että ne katsotaan tuloksi???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
En käytä. Mulla on pantu myydyksi useita sellaisia tavaroita, jotka ovat edelleen täällä kotona.
Samoin tehtiin minulle. Nyt loppu yhteistyö Torin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ne myymättömät ilmoitukset voi itse poistaa.
Lisää mielipiteitä? Ite oon ostanu nyt pari tavaraa toridiilin kautta, se on tosi sujuva ainakin ostajalle. Saat automaattisesti Torilta seurantakoodin myös.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Voi mutta verottajalle ne ilmoitetaan myytyinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ei ilmoiteta. Siellä näkyy vain ne oikeasti myydyt ja niissäkin pitää olla myyntiä 5000 e/v - hinta ostettaessa eli ei normaalia omia tavaroitaan myyjä myy niin paljon vuodessa ja omia saa myydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Tori voi säilyttää sun myyntihistorias ja esittää ne tarvittaessa verottajalle jos se kysyy (lukekaa tori DAC7 direktiivi). En oo lukenu kuitenkaa Torin tietosuojakäytäntöjä tarkemmin.
Torilla menee ilmeisesti uudistuksen jälkeen todella huonosti (ei yllätä). Yrittävät epätoivoisesti saada käyttäjiä palaamaan.