Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa tyttären kampaamokäynnin puolesta

Vierailija
27.05.2025 |

Tyttäreni oli tehnyt pieniä askareita ja säästänyt rahaa, jotta saisi kampaamokäynnin. Hän halusi vaaleaksi puoli vuotta sitten raidoitetut hiuksensa takaisin keskiruskeiksi. Hän pyysi kampaajalta luonnollisia ja ei punaisia. Nyt väri on aika mielenkiintoinen, jopa tummanlilaan taittava. Hinta oli 120 euroa. Harmittaa tytön puolesta,

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt raidat, rahakin olisi jäänyt säästöön.

Vierailija
2/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voi itse kertoa olevansa tyytymätön ja haluavansa korjaavan toimenpiteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hän käytti jo säästönsä ja ei ole uutta 120 euroa tilillä.

ap

Vierailija
4/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sen tukan kotonakin värjätä, halpaa

Vierailija
5/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanlilaan taittava😅

Vierailija
6/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tytön mukaan sinne kampaajalle ja vaaditte uusinta värjäyksen. 

Vierailija
7/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vitonen naurat toisen epäonnelle?

Vierailija
8/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyttären täytyy maksaa tuollainen perusjuttu itse?

Vierailija
9/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa rekrytoida sinne kampaamo on ettei tullut sitä mitä haluttiin , että olisiko mahdollista jonkinlaisella kompensaatiolle , uutta väriä/ raitaa.. tai sitten ainakin osaksi rahat takaisin.. 

Vierailija
10/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole rahaa, että voisit maksaa tyttären kampaamokäynnit?

Vierailija
11/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko ottaa yhteyttä kampaajaan ja keskustella kampaajan mokasta? Ja jos löytyy joku vanha, selkeä  kuva tytön omasta hiusväristä ennen raitoja verratkaa nykyistä väritystä siihen ja jolla voitte perustella värjäyksen menneen pieleen. Ei kannata jäädä harmittelemaan. Tyttösi on tehnyt töitä kampaamon palkkion eteen, joka on todella hieno juttu, mutta auta häntä reklamoimaan virheistä ja niin, että saa hyvityksen,

Vierailija
12/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vitonen naurat toisen epäonnelle?

Mitäs epäonnea äiti on tässä kokenut? 

Vierailija
13/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummanlilaan taittava😅

Se värihän on oikeasti violetti. Tummanlilaa ei oikeasti ole edes olemassa eikä vaaleaa pinkkiä.

Vierailija
14/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kallista lystiä. Ehdottomasti reklamaatio tuosta!

Vierailija
15/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kallista. Värejä saa kaupasta 8-15 eurolla varsinkin tummaksi on helppo värjätä. Harmittaa tyttösi puolesta tuo hinta, kai siinä oli leikkauskin edes?

Vierailija
16/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyttären täytyy maksaa tuollainen perusjuttu itse?

Jep, eikö vanhemmalla ollut varaa , mun mielestä vanhempien kuuluu hoitaa nuorten parturikulut.. kun yleensä siellä ei käydä muutenkaan kuin muutaman kerran vuodessa.. ja kun tuolla sanottiin kotivärjäyksestä niin aineet on yllättävän hyviä tänä päivänä mutta lopputulos on harvoin kotona tehtynä niin siisti.. eikä tietenkään mahdollisuutta ole samanlaisiin sävy vaihtoehtoihin.. hapetin kaupan väreissä on tarpeettoman  voimakas ,..joten hiukset kärsii enemmän kuin tarvis.. parturissa on paremmat mahdollisuudet hoitaa sitä hiusta.. välttämättä itse ei tiedä mitä se hius edes vaatisi.. niin ja yleensä tyveen laitetaan eri sävyä varsinkin silloin kun tyvi kasvua on jo ilmaantunut.. niin ja turvallisinta varsinkin vaalennus mennä tekemään ammattilaisille. 

Vierailija
17/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi pitänyt raidat, rahakin olisi jäänyt säästöön.

Raidat ei välttämättä aina ole halvempi työ, ajallisesti siinä voi mennä pitempään vaikka sitä väriä itsessään saattaisi mennä vähemmän.. pitää se työ tehdä tarkemmin kuin yhdellä värillä värjäys

Vierailija
18/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänä söisin sen kampaajan. Mun tytölle ei kettuilla.

Vierailija
19/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajuissa värinvaihdoksissa on tuo riski, tummasta vaaleaksi tai vaaleasta tummaksi. Erityisesti, jos on itse värjäilty välissä.

Vierailija
20/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin edelliset vaaleat raidat ja tämän tumman hän halusi aika pian sitten ja sovittiin, että saa mennä omilla rahoilla. Ei ole ikinä värjännyt itse kotona hiuksia mutta samaa mietin, että lopputulos olisi luultavasti sama ja satasen halvempi kotikonstein. Mietin, että voiko hän itse vaikkapa muutaman viikon päästä sävyttää sitä jollain kaupan aineella enemmän ihan tavallisen suomalaisen hiusvärin ruskeaan?

ap