Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa tyttären kampaamokäynnin puolesta

Vierailija
27.05.2025 |

Tyttäreni oli tehnyt pieniä askareita ja säästänyt rahaa, jotta saisi kampaamokäynnin. Hän halusi vaaleaksi puoli vuotta sitten raidoitetut hiuksensa takaisin keskiruskeiksi. Hän pyysi kampaajalta luonnollisia ja ei punaisia. Nyt väri on aika mielenkiintoinen, jopa tummanlilaan taittava. Hinta oli 120 euroa. Harmittaa tytön puolesta,

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kallista lystiä. Ehdottomasti reklamaatio tuosta!

No kyllähän tuossa aikaakin menee, ja aika on rahaa. Toi on sellanen melko perushinta puolipitkien hiusten värjäämisestä . Aika , työ itsessään , väri, onhan niitä kulujakin. 

Vierailija
22/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt marssit kampaamoon räyhäämään ja vaatimaan uutta. Sitten kotona tyttö syliin ja halailet ja lässytät ettei vaan pääse tulemaan epäonnistumisen tunnetta eikä vastoinkäymistä elämässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hiusten värjäily ei ole peusjuttu, jos itsellä olisi luonnostaan ihan kauniit ja kivat hiukset. Se on pient luksusta ja nuori voi itsekin siihen osallistua. En myöskään maksa 17-vuotiaalleni tekoripsiä, mitä kaikkien kavereiden vanhemmat tuntuvat maksavan kuukausittain. On oikein nätti omana itsenään.

ap

Vierailija
24/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksoin edelliset vaaleat raidat ja tämän tumman hän halusi aika pian sitten ja sovittiin, että saa mennä omilla rahoilla. Ei ole ikinä värjännyt itse kotona hiuksia mutta samaa mietin, että lopputulos olisi luultavasti sama ja satasen halvempi kotikonstein. Mietin, että voiko hän itse vaikkapa muutaman viikon päästä sävyttää sitä jollain kaupan aineella enemmän ihan tavallisen suomalaisen hiusvärin ruskeaan?

ap

Tummempaan onnistuu, vaaleampaan ei. Ilman värinpoistoa siis.

Vierailija
25/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla hinnalla saa kunnon väriä 

Vierailija
26/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa rekrytoida sinne kampaamo on ettei tullut sitä mitä haluttiin , että olisiko mahdollista jonkinlaisella kompensaatiolle , uutta väriä/ raitaa.. tai sitten ainakin osaksi rahat takaisin.. 

Liian vaikeita sanoja nyt.

Vierailija
27/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 2 selkeästä vastauksesta.

ap

Vierailija
28/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajuissa värinvaihdoksissa on tuo riski, tummasta vaaleaksi tai vaaleasta tummaksi. Erityisesti, jos on itse värjäilty välissä.

Kyllä se mitä värejä on pohjalla määrittää lopputuloksen..niin ja kun kaupan värien hapetin aineen voimakkuus ei ole tiedossa niin välttämättä tiedetä miten reagoi siihen seuraavaan väriin.. 

Vierailija
29/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kampaaja on mokannut niin reklamoitte. Jos tyttö on kommunikoinut toiveensa vituralleen niin täytyy tyytyä lopputulokseen.

Vierailija
30/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kiitos 24 selkeästä vastauksesta, Näin minä hieman epäilin.

ap

Vierailija
31/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksoin edelliset vaaleat raidat ja tämän tumman hän halusi aika pian sitten ja sovittiin, että saa mennä omilla rahoilla. Ei ole ikinä värjännyt itse kotona hiuksia mutta samaa mietin, että lopputulos olisi luultavasti sama ja satasen halvempi kotikonstein. Mietin, että voiko hän itse vaikkapa muutaman viikon päästä sävyttää sitä jollain kaupan aineella enemmän ihan tavallisen suomalaisen hiusvärin ruskeaan?

ap

Väri ei vaalenna väriä, se tässä on ongelma.

Vierailija
32/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sehän ei varsinaisesti auta, että täällä valitat, vaan menette nyt valittamaan sinne kampaajalle. Samalla oppii tyttökin saamaan rahoilleen vastinetta. Liilaa ei niin vaan itse sävytellä kaupan väreillä kohti omaa väriä. 

Vierailija
33/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se liila edes tulee?

Vierailija
34/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin persiistä.

Mun 2 kamalinta kampaajakäyntiä: pyysin strawberry blonde, eli melko vaalea, joka taittaa lämpimään. Näytin vielä kuviakin. Lähdin kotiin räikeän punaisilla hiuksilla.

Toinen. Mulla oli ihan hyvä oma hiusten väri, hiukset aika hyvät, pyysin balayage, näytin monta kuvaa. Kotiuduin lähes platina blondina.

Vierailija
35/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahongissahan on sellainen violettinen vivahde. Ehkä se näkyy jotenkin niissä vaalennetuissa raidoissa erityisen ikävästi. Veikkaan että lopputulos on myös liian tumma ja sävy on muutenkin erittäin epäedullinen. 

Vierailija
36/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta hiusten värjäily ei ole peusjuttu, jos itsellä olisi luonnostaan ihan kauniit ja kivat hiukset. Se on pient luksusta ja nuori voi itsekin siihen osallistua. En myöskään maksa 17-vuotiaalleni tekoripsiä, mitä kaikkien kavereiden vanhemmat tuntuvat maksavan kuukausittain. On oikein nätti omana itsenään.

ap

Joo ymmärrän sinänsä pointin ja hienoa opettaa nuorta että asiat maksaa jos jotain ns extraa haluaa mut mun mielestä vanhemman ei kuulu silti päättää mikä on se nuoren hiustyyli on. Tietenkin on hyvä pohtia miten kannattais toimia koska usein värjäilty hius on huonompi kuntoinen.. mut silti anteeksi vaan kuulostaa hieman kauhealta että vanhemmalla olis joku sananvalta nuoren ulkonäkö asioihin koska kumminkaan nyt mistään niiiin lopullisesta ole kyse. 

Vierailija
37/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todiin, sitten vaan toiselle kampaajalle ja värinpoistoon toiset 120e.

Vierailija
38/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa rekrytoida sinne kampaamo on ettei tullut sitä mitä haluttiin , että olisiko mahdollista jonkinlaisella kompensaatiolle , uutta väriä/ raitaa.. tai sitten ainakin osaksi rahat takaisin.. 

Ehkä mieluummin reklamoida.

Vierailija
39/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian vaikeita sanoja nyt.

Tarkoitan että mennä sanomaan ettei lopputulos ollut itselleen mieluinen ja että olisiko mahdollista korjata eli kompensoida samaan rahaan .

Vierailija
40/82 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen kun halusin teininä tummaruskeat hiukset ja  äiti pelkäsi niistä tulevan mustat,joten maksoi kampaamokäynnin. Tulin kotiin mustien hiusten kanssa. Ja olin värikartasta näyttänyt kampaajalle sellaista tumman kahvin ruskeaa!

Äiti sai  lopulta osan rahoista takaisin mutta kampaaja oli sanonut,että älkää enää ikinä tulko tänne.