Minkä takia miehen koulutus ja työpaikka on niin tärkeitä naisille kumppanissa?
Jos mies elättää itsensä ongelmitta. Eli kyse ei ole mistään työttömyydestä.
Tosi moni deittisovellusnainen lopettaa heti keskustelun jos kuulee, että et ole statusrahamies.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies yrittää keskustella muista asioista, kysyy vaikka harrastuksista niin nainen vastaa tyyliin, että "käyn kävelyillä, mutta mitä sinä teitkään ammatiksesi"
Eli nainen kääntää heti keskustelun statukseen ja rahaan heti toisessa tai kolmannessa viestissä.
Ilman tietoa statusrahamiehyydestä he eivät voi keskustella.
Ammattisi vie nukkumisen lisäksi yleensä 1/3 elämästäsi. Se merkitsee paljon muutakin, kuin rahaa. Toki rahakin on perheen perustamisessa tärkeä juttu.
Tämä juuri. Se, mihin olet päättänyt laittaa suuren osan hereilläoloajastasi, kertoo todella paljon luonteestasi. Jos sinulla ei ole mitään sen kummempia unelmia ja päämääriä uran suhteen ja olet vain jotenkin ajautunut siihen, mitä teet, se kertoo enemmän kuin ehkä itse tajuatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies yrittää keskustella muista asioista, kysyy vaikka harrastuksista niin nainen vastaa tyyliin, että "käyn kävelyillä, mutta mitä sinä teitkään ammatiksesi"
Eli nainen kääntää heti keskustelun statukseen ja rahaan heti toisessa tai kolmannessa viestissä.
Ilman tietoa statusrahamiehyydestä he eivät voi keskustella.
Ammattisi vie nukkumisen lisäksi yleensä 1/3 elämästäsi. Se merkitsee paljon muutakin, kuin rahaa. Toki rahakin on perheen perustamisessa tärkeä juttu.
Tämä juuri. Se, mihin olet päättänyt laittaa suuren osan hereilläoloajastasi, kertoo todella paljon luonteestasi. Jos sinulla ei ole mitään sen kummempia unelmia ja päämääriä uran suhteen ja olet vain jotenkin ajautunut siihen, mitä teet, se kertoo enemmän kuin ehkä itse tajuatkaan.
Tuskin nämä ajelehtijat mitään tajuavat. Sitten ehkä ymmärtävät, kun näkevät, että ihmiset ympärillä kehittyvät ja saavuttavat asioita, kun itse vain toistavat samaa päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemusteni perusteella voin arvata, että kun on tullut puhe ammatista, olet sanonut "röhöröhöhö oletko sellainen nainen jolle on vain rahalla ja statuksella väliä" ja sitten olettanut, että naisen katoaminen johtuu siitä, että sinulla ei ole rahaa eikä statusta, eikä suinkaan siitä että sanoit rumasti.
Väärin.
Olen kuvaillut ammattiani pelkästään positiivisen kautta, kertonut mitä kaikkea työhöni kuuluu ja kysynyt kohteliaasti saman naiselta niin nainen hiljenee, koska se ammattini ei ole statusrahamiehen.
Ei kai siinä sitten muu auta, kuin etsiä nainen, jolle se ammatti ei ole niin tärkeä. Ja jos kaikki naiset nyt tosiaan katoavat kuultuaan mitä teet työksesi, kannattaa varmaan vähän miettiä sitä omaa naismakua ja miettiä voisiko siinä olla syy.
Pitää osata valehdella. Sanoo treffeillä että on hyvä työ ja on rikas ,mutta sitten kun on saanut pillua voi kertoa totuuden. Mistä ne tietää missä oot töissä ja paljon sulla on rahaa
Vierailija kirjoitti:
Onko miesten mielestä sitten ihan samantekevää onko deittailussa nainen hieroja/ opettaja/ lääkäri/ lentoemäntä/laulaja jne? Ehkä miehet suhtautuu niin että mikä tahansa noista niin panisin.
Nainen taas miettii että en rupeaisi suhteeseen lentoemännän kanssa koska haluan olla paljon yhdessä enkä jaksaisi sitä että toinen reissussa paljon jne. Eli koska naiset ovat kiinnostuneita heti ajattelemaan pidemmälle voisiko suhteesta edes tulla mitään vakavampaa niin mietitään myös mahdollisen ammatin vaikutusta elämään eikä haluta suhdetta jos heti selvää että käytännössä ei pystyttäisi asumaan samalla paikkakunnalla ym.
Ai vitsi jos naiset oikeasti miettisivät näin, olisi mulla virassa olevalla lukion lehtorilla jono oven takana :D
Vierailija kirjoitti:
Pitää osata valehdella. Sanoo treffeillä että on hyvä työ ja on rikas ,mutta sitten kun on saanut pillua voi kertoa totuuden. Mistä ne tietää missä oot töissä ja paljon sulla on rahaa
No varmaan se sun kämppä on aikamoinen dead giveaway sun varallisuudesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miesten mielestä sitten ihan samantekevää onko deittailussa nainen hieroja/ opettaja/ lääkäri/ lentoemäntä/laulaja jne? Ehkä miehet suhtautuu niin että mikä tahansa noista niin panisin.
Nainen taas miettii että en rupeaisi suhteeseen lentoemännän kanssa koska haluan olla paljon yhdessä enkä jaksaisi sitä että toinen reissussa paljon jne. Eli koska naiset ovat kiinnostuneita heti ajattelemaan pidemmälle voisiko suhteesta edes tulla mitään vakavampaa niin mietitään myös mahdollisen ammatin vaikutusta elämään eikä haluta suhdetta jos heti selvää että käytännössä ei pystyttäisi asumaan samalla paikkakunnalla ym.
Ai vitsi jos naiset oikeasti miettisivät näin, olisi mulla virassa olevalla lukion lehtorilla jono oven takana :D
Eikö sulle riitä yksi nainen?
Älykkyys. Opiskellut ja hvyässä työssä oleva mies ei voi olla kovin tyhmä tai hunsvotti. Perusduunarikin voi olla kunnollinen ja älykäs, mutta sellaista en ole kohdannut, joten en ota riskiä
Mulle tärkeää tietää ihan läpinäkyvyyden kannalta.
Olen itsekin vain duunari, mutta en halua esim. ryhtyä elämäntapatyöttömän mammaksi. Edes vahingossa.
Minä ohitan dettiäpeisä perusduunarit ihan siltä pohjalta, että omalle kohdalleni on sattunut vain sellaisia, jotka ei arvosta koulutusta jä päästelevät suustaan 'mikään ei ole niin tyhmä kuin diplomi-insinööri' tai että yliopistokoulutuksen on huuhaata ja kaikki akateemiset on kädettömiä, eivätkä osaa mitään käytännössä, pelkästään teroriassa. Treffaillessa tämä ei vielä tule ilmi, mutta ekan kännin kohdalla alkaa näitä tulla. Yksikin totesi, että älä kuvittele olevasi muita parempi. Joten ei kiitos enää.
t: Filosofian maisteri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulle riitä yksi naine
Riittäisi ilman muuta. Nauratti vain miten kuvitelmat ja todellisuus ovat niin räikeästi ristiriidassa.
Ihan arjen sujuvuuden ja yhteisen tekemisen kannalta kiva, jos kumppanilla olisi päivätyö arkisin kuten minullakin ja tulot about samaa luokkaa kuin itsellä, niin oltaisiin tasavertaisi ja kumpikin maksaisi ovat huvituksensa itse ja kummmallakin olisi varaa niihin yhteisiin huvituksiin. Terveys tietnkin myös hyvä. Eli ohitan poliisit ja palomihet, 3 vuorotyötä tekevät duunarit, lentäjät (no ei ole yhtään tullut vastaan), yrittäjät, joille se yritys on koko elämä.
Ja seuraavaksi tähän tulee joku itkemään, että kuka tahansa voi jäädä työttömäksi tai joutua onnettomuuteen tai masentua. No se on sitten eri juttu, jos vakiintuneessa parisuhteessa noin käy, mutta mulle nuo olisi tutustumisen esteenä
Olen töissä miesvaltaisessa teollisuudessa. Havaintojeni mukaan trukkikuskeilla, korjausmiehillä, koneenhoitajilla jne duunareilla on parisuhde, joillain on ollut jopa useita. Sen sijaan ap:n kaltaisilla naisvihaisilla ulisijoilla ei parisuhdetta ole, asemasta ja statuksesta riippumatta.
Joku NHL jääkiekkoilija olisi kumppanina ihan painajainen. Ei ikinä kotoa ja koko elämä pyörisi sen jääkiekon ympärillä. Ihan sama mitä tienaisia, niin ottaisin ennemmin vaikka alakoulun opettajan
Koulutus ja varsinkin sen puute kertoo aika paljon ihmisestä. Itselleni oma työ on tärkeä ja olen panostanut paljon kouluun ja koulutukseen.Sellainen joka käy töissä vaan rahan takia, olisi liian erilainen, jotta halusisin sellainen kanssa jakaa elämäni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmasti onkin, jos on luonne sopiva ja hyvä huumorintaju, ja seksihalut sopii yhteen. Opettaja puolisona on oikein hyvä valinta minun mielestäni. Oma mieheni on poliisilaitoksella ollut töissä kymmeniä vuosia, ja se on vienyt terveyden, olisipa hän ollut opettaja, olisi ollut paljon vähemmän hänelle sekä henkistä että ruumiillista rasitusta. Ja lukion lehtorilla taitaa olla kyllä parempi palkkakin, kaikinpuolin arvostettu ammatti. Mutta silloin kun rakastuin mieheeni, ei sillä ollut merkitystä että hän on vuorotyössä jossa näkee vain ja ainoastaan ihmisten elämän nurjan puolen, ja siinä elimistö rasittyy valvomisen takia kun on pitkät työvuorot ja psyyke rasittuu.. minä ihastuin mieheen ja rakastuimme toisiimme ihan ihmisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankutijankutijankuti.
Suurin osa parisuhteessa olevista suomalaisista naisista on parisuhteessa ihan tavallisten duunarimiesten kanssa. Mitkä ihmeen silmälaput silmillä te oikein kuljette? Katsokaa ympärillenne ja tajutkaa oikeaa elämää.
Mä olen aina ollut parisuhteissa tavallisten duunarimiesten kanssa. En ole koskaan etsinut mitään raha- tai statusmiestä. Kyllä se on se mies itsessään vaikuttaa eikä hänen työnsä, tulonsa tms.
N45
En ole ikinä ollut suhteessa duunarin kanssa enkä tule olemaan. Ei liity rahan tai statuksen etsimiseen, tienaan itse rahani. Ja nimenomaan mies itsessään vaikuttaa, sellainen ei kiinnosta kenellä ei ole ollut mitään kunnianhinoa eikä uteliaisuutta opiskella.
Sinä et taida olla itse korkeakoulutettu. Jos olisit niin ajettelisit toisi
Siis mitä vttua, oikeasti. Jonkun mielestä lukion ja amk:n käynyt on huonosti koulutettu??! Oletteko järjissänne? Vauva palstan parhaat taas...
Ei kiinnosta status eikä raha miehessä ollenkaan, eikä ketään muitakaan naisia joita tunnen. Päinvastoin, minulle joku rahamies ja korkeasti koulutettu mies edustaa kaikkea negatiivistä mitä inhoan miehessä. Yleensä he ovat ylimielisiä, ilkeitä, pitävät itseään jonakin jumalolentona, narsistisiä. Ei ikinä, kiitos. Ja tulen itse ns. hyvästä ja varakkaasta perheestä ja suvusta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedä sitten millainen status on nelikymppisellä miehellä, joka on joutunut jäämään pois työelämästä tapaturman takia. Eläkettä tienaa nelisen tonnia kuussa ja vapaa-aikaa riittää reilusti. Mutta kun ei ole hienoa titteliä, jolla rehvastella.
Henkilökohtaisesti pitäisin miestä jolla 24/7 vapaata aivan liian suurena riskinä kaikkien hyvinvoinnille.
Valitettavasti neliraajahalvaantuminen on asia, joka huolettaa mahdollisia kumppaniehdokkaita.