Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia miehen koulutus ja työpaikka on niin tärkeitä naisille kumppanissa?

Vierailija
27.05.2025 |

Jos mies elättää itsensä ongelmitta. Eli kyse ei ole mistään työttömyydestä.

Tosi moni deittisovellusnainen lopettaa heti keskustelun jos kuulee, että et ole statusrahamies.

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehen täytyy pystyä kannattelemaan myös naista ja lapsia, kun ovat kotona.

Toinen juttu että joidenkin ammattien mukana voi tulla lieveilmiöitä, kuten tupakointia, alkoholismia, jne.

Yhä harvempi nainen edes haluaa lapsia nykypäivänä, mutta silti miehen status ja varallisuus ovat ihan yhtä tärkeitä tekijöitä kuin aina aikaisemminkin. Vaatimustaso on jopa noussut tämän suhteen käsi kädessä naisten oman palkkakehityksen ja aseman kanssa. Eli toivotaan ja etsitään miestä, jolla on vähintään samantasoinen koulutus, titteli ja tulot.

Vierailija
62/119 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto ei kannata. Käytän rahani omiin asioihin, minä en ryhdy naisen rahanjatkoksi ellei hän ole taivaasta lähetetty yhden miehen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehen täytyy pystyä kannattelemaan myös naista ja lapsia, kun ovat kotona.

Toinen juttu että joidenkin ammattien mukana voi tulla lieveilmiöitä, kuten tupakointia, alkoholismia, jne.

Yhä harvempi nainen edes haluaa lapsia nykypäivänä, mutta silti miehen status ja varallisuus ovat ihan yhtä tärkeitä tekijöitä kuin aina aikaisemminkin. Vaatimustaso on jopa noussut tämän suhteen käsi kädessä naisten oman palkkakehityksen ja aseman kanssa. Eli toivotaan ja etsitään miestä, jolla on vähintään samantasoinen koulutus, titteli ja tulot.

Ihan samalla tavalla miehet etsii hedelmällistä naista, vaikka eivät haluaisi lapsia. Se että maailma on muuttunut paljon sadassa vuodessa ei poista niitä piirteitä, mitä ihmisissä on ollut 200 000 vuotta. 

Vierailija
64/119 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemusteni perusteella voin arvata, että kun on tullut puhe ammatista, olet sanonut "röhöröhöhö oletko sellainen nainen jolle on vain rahalla ja statuksella väliä" ja sitten olettanut, että naisen katoaminen johtuu siitä, että sinulla ei ole rahaa eikä statusta, eikä suinkaan siitä että sanoit rumasti. 

Jeps ja hyvät naiset ovat kadonneet deittimarkkinasta kokonaan, kun miehet ovat täynnä tätä misogyniapaskaa. Mieli on astia ja jos se sisältö on naisvihaa netistä niin ei kannata yrittää ehkä tapailla naisia.

Onko ntt nettikin teidän mielisairaiden miesvihaajien yksinoikeus? Netti keksittiin siksi että siellä voi katsella naisia, kun tosielämässä olette niin rasittavia.

Vierailija
65/119 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti naiset ymmärtää sen, että pelkkä ammatti ei kerro miehen varallisuudesta.

Ei kaikki elä pelkällä palkkatuloilla.

Vierailija
66/119 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska älykäs ihminen kouluttautuu ja etenee työelämässä. Ei minulla ole mitään keskusteltavaa metsurin kanssa. Tai rikkaan perijän joka ei ole vaivautunut opiskelemaan mitään. 

Osaatko siis keskustella kumppanin kanssa vain teidän koulutuksista ja töistä? Mistään muusta ei voi puhua?

Kertoo juurikin sinun ajattelustasi ettet ymmärtänyt mitä tuo tarkoitti. Ei lainkaan sitä mitä kirjoitit, kouluttamattomat eivät nyt vain tajua mistä  muut puhuvat suhteissaan. 

Jotkut kuvittelevat tietävänsä toisten tekemiset ja puhumiset, ihan jokaisen kohdalla. Automaattisesti muka tiedetään aina kaikki. On sitten kouluttamaton, matalasti koulutettu tai korkeasti koulutettu. Säälittävää.

Vierailija
67/119 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti naiset ymmärtää sen, että pelkkä ammatti ei kerro miehen varallisuudesta.

Tai amispohjaisella yrittäjällä voi olla ihan kohtuullisen hyvin menestyvä yritys.

Vierailija
68/119 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies kestää sitä jos nainen on paremmin koulutettu ja saa parempaa palkkaa. Koulutettu, hyvätuloinen nainen haluaa heti karsia tällaiset miehet pois. Pienituloinen nainen taas voi haluta miehen jolla on varaa elättää perhettä kun hänellä itsellään ei ole.

Vierailija
69/119 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne nyt vain ovat selkein merkki ihmisen kunnianhimosta, älykkyydestä ja moraalista.

Vierailija
70/119 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne nyt vain ovat selkein merkki ihmisen kunnianhimosta, älykkyydestä ja moraalista.

Moraalista se ei kerro kylläkään yhtään mitään. On niin paljon kuspäisiä ja narsistisia pomoja niin työpaikalla kuin kotona, ettei sitä uskoisikaan.

Vierailija
71/119 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska älykäs ihminen kouluttautuu ja etenee työelämässä. Ei minulla ole mitään keskusteltavaa metsurin kanssa. Tai rikkaan perijän joka ei ole vaivautunut opiskelemaan mitään. 

Osaatko siis keskustella kumppanin kanssa vain teidän koulutuksista ja töistä? Mistään muusta ei voi puhua?

Tyhmien ihmisten kanssa ei voi kummoista keskustelua käydä.

Vierailija
72/119 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa jatkuva ihmisten arvottaminen ja luokittelu työn ja koulutuksen perusteella. Jokaista meitä tarvitaan.

Nimenomaan ei tarvita. Maailmassa on usea miljardi liikaa ihmisiä.

Vierailija
73/119 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaadin mieheltä tohtorin tutkintoa. Alempi ei kelpaa. Tohtoreissa minua viehättää tietty eksentrisyys. Tohtorit eivät ole enää missään perinteisessä statuskilpailussa, vaan saavat olla juuri niin erityisiä ja kummallisia kuin haluavat. En ole vielä tavannut tohtoria, joka ei olisi myös muilta aloilta sivistynyt ja jota ei kiinnostaisi maailma ihan laajastikin ottaen. Tohtorit ovat kielitaitoisia ja heidän kanssaan voi matkailla ihan missä vaan ilman, että pitää hävetä tai karsia omista mielenkiinnon kohteistaan. 

Vierailija
74/119 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ymmärrä itse, että joitain naisia kiinnostaa nimenomaan se miehen ammatti (työajat, työn vaarallisuus, työmatkat jne) eikä palkka tai se miehen varallisuus? Vaikka tässäkin ketjussa on tuo sanottu useasti.

Vierailija
75/119 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai, että moraalista. :D Sä et nyt kyllä ymmärtänyt mihin vastasit ja mitä. 

Vierailija
76/119 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ensisijaisesti kiinnostanut miehen ammatti vaan se että hän on suorittanut koulunsa loppuun asti. Ihan sama mikä koulu. Ja että tulee omillaan toimeen. Tässä oli kaksi vaatimusta, jotka eivät mielestäni ole kohtuuttomia. 

Vierailija
77/119 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus usein antaa viitteitä siitä, millaisista asioista mies on kiinnostunut. Suhteesta usein tulee parempi samanlaisen kuin erilaisen kanssa. Ammatti on minulle vähemmän tärkeä, mutta toki utelias olen siitäkin, ja on tiettyjä aloja, joiden tekijöistä haluan pysytellä kaukana, koska en joko eettisistä syistä hyväksy heidän tekemisiään, tai halua muuttaa maalle. Esimerkkeinä maanviljelijät, kyläkauppiaat, lihakarjan tuottajat, maitotilalliset, kalastajat, turkistarhaajat, poliitikot ja self-help oppaiden kirjoittajat. 

Vierailija
78/119 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen koulutuksella ei ole miehille mitään väliä. Jos naisella on hyvä palkka, niin se on toki plusaa.

M46

Vierailija
79/119 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole mitään väliä, kun en tee lapsia enkä halua muuttaa yhdenkään miehen kanssa yhteen. En myöskään halua, että me vietetään aikaa vain minun luona, joten miehellä pitää olla asunto ja se sen verran siisti, että siellä voi olla. Miehen luona en tee mitään kotitöitä, kumpikin pitää huolen kodistaan.

Vierailija
80/119 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus ja uravalinta kertovat paljon ihmisen arvomaailmasta. Arvostan ihmisiä, jotka ovat kunnianhimoisia, tekevät pitkäjänteisiä valintoja ja ottavat vastuuta omasta elämästään. Kyse ei ole pelkästä rahasta, vaan siitä, miten ihminen suhtautuu elämään.

Minulle ei riitä, että jollain on vain työ. Haluan kumppanin, joka tekee asioita intohimolla oli kyse sitten työstä, ihmissuhteista tai vapaa-ajasta. En etsi ihmistä, joka tyytyy "ihan ok" -elämään tai tekee asioita vain koska on pakko. Haluan rinnalleni ihmisen, joka elää täysillä ja joka ei suostu tyytymään keskinkertaiseen missään elämän osa-alueessa.