Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KESÄKEIJUT 10 viikkoa kesään!

22.03.2007 |

Huomenta!

Korkkaan nyt tämän ekan pinon tällä nimellä, ikäänkuin lähtölaskenta kesään, jos sitten oltais keijukunnossa!

Tänä aamuna puntari näytti 67,5kg.

Pituutta on 168cm

Tavoite on 5kg pois kesään mennessä eli tuonne 62-63kg välille jos ehtis, loput ylimääräiset saa sitten aurinko kesällä sulattaa.

Minulla on tuommonen vanhanaikanen vaaka eli en saa noita lukemia niin tarkasti ja tuo taitaa näyttää pari kiloa liian vähän. Mutta tuota puntaria tässä joudun tuijottelemaan, joten eletään sen lukeman kanssa.

Tulkaahan muutkin pinon perälle kilojenne kanssa!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat on 168cm ja paino tänään juuri nyt runsaan aamiaisen jälkeen on 68kg. (Meilläkin on aika epätarkka vaaka.)

Vyötärö on 83cm ja pömppökohdan ympärys 96cm, lantio 98cm.

Näistä mitoista lähdetään, ja tavoitteet on saada vyötärön ympärys alle tuon 80cm, ja pömppö katoamaan, painoa alas se 5kg.

Liikuntaa, jumppaa ja ruokaremppaa. En laske mitään painonvartijoiden pisteitä, kuten aikaisemmin olen laskenut. Ennemmin vähennän hiilihydraatteja ja koitan syödä enemmän kasviksia. Imetän vielä mutta toivon mukaan lopetan sen ennen kesää tässä samalla. Iloinen asia on, että kaivatut ekat synnytyksen jälkeiset menkatkin alkoivat tässä juuri, ja loppu turvotus varmaan laskee nyt vihdoin, ainakin ekasta lapsesta kävi näin. :)

Minullakin on paheena tuo herkuttelu ja nuo kauppojen tarjoukset. Erityisesti paha on eurolla pussillinen eli 8 sokerimunkkia... lapset syö yhdet, ja minä ne loput 6kpl... :( Suklaasta en niinkään välitä...

Tai jos leivotaan niin minä vedän ne kaikki pullat päivässä. Pitäis aina viitsiä laittaa kaikki pakkaseen ihan heti, niin ei tule syötyä.

Vierailija
2/23 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuo paino on jäänyt junnaamaan imetyksestä huolimatta tuohon lukemaan, jossa olen ollut suurimman osan aikuisiästäni, eli +-68 kg. Lapsiluku on nyt täynnä, ja haluan ehdottomasti olla tulevaisuudessa ja mielellään lopun ikäni lähempänä 60 kg kuin 70 kg.

Ennen lapsia tuli tissuteltua olutta ja siideriä, joten ne pitivät huolen, ettei paino päässyt putoamaan, mutta nyt lasten kanssa tissutteluajat ovat ohitse ja painoa on (toivottavasti) helpompi hallita.

Minulla taas on sellainen vaaka, joka näyttää ilmeisesti parisen kiloa liikaa, mutta elelen kuitenkin sen mukaan. Kun 5 kg on pois, käyn tarkistamassa tilanteen jollakin muulla vaa' alla. Tuleepa sitten iloinen yllätys, jos painoni onkin oikeasti vielä pari kiloa vähemmän :-).

Suunnitelmani on vähentää turhia hiilihydraatteja, lisätä kasviksia ja veden juontia. Näin talvella unohdan helposti juoda tarpeeksi. Imetän vielä, joten jonkun verran tulee juotua, mutta ei tarpeeksi. Lisään myös kotijumppaa telkkaria katsellessa ja pyrin pääsemään silloin tällöin sauvakävelylenkille ja muutenkin ulos reippailemaan. Hiekkalaatikon reunalla seisoskelu ei paljoa laihduta, mutta toisaalta, tuleepahan oltua kaukana jääkaapista ;-).

Niin, ja se paino oli tänä aamuna 68,2 kg.

Otin jo maanantaina pientä varaslähtöä, silloin vaaka näytti 68,4 kg, joten jotain on jo tapahtunut :-).

Ajattelin kyllä mittailla muitakin mittoja, mutta en ole saanut vielä aikaiseksi etsiä mittanauhaa, joten se jääköön tältä päivältä.

Tsemppiä kaikille muillekin!

-Marlina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tosi toimiin siis.. =) Puntari näytti aamulla 70kg, tavoite olisi myös 5 kiloa, niinkuin parilla muullakin taisi olla. Lisääkin saisi toki lähteä, mutta jos tuo nyt ainakin ennen kesää, niin hyvä!

Ja ensi viikosta (tai viikonlopusta alkaen) liikuntaa alan lisäämään, sen mukaan, miten tämä flunssa helpottaa..Liityin siis jäseneksi kuntoklubiin, jossa tarjolla jumppaa ja spinningiä. Ja oma-ohjaaja! Sen kanssa on " treffit" ensi viikolla, käydään kuntosali laitteet läpi ja saan varmaan ohjelman myös. Vaikken mikään innokkain kuntosali-ihminen ole..Mutta jospa ohjelman kanssa tulisi käytyä.

Eli kilojen olisi syytä lähteä tuolla liikunnan lisäämisellä ja herkkujen karsimisella. Pieni " porkkana" on myös kesäkuun puolivälin Euroopan miniloma miehen kanssa, olisi kiva sieltä ostella kivoja vaatteita itselle. Yleensä kun niitä tulee enemmän osteltua lapsille.. =)

No, näillä eväillä läahdetään liikkeelle!! Tsemppiä kaikille!! =)

Vierailija
4/23 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vain kaikille!

Nyt sitten vihdoin (taas) itseä niskasta kiinni ja parantamaan tapoja. Viikko suklaalakkoa takana eikä enää niin kauhea himoa päällä. Mulla ongelmana on talven aikana ollut yksinkertaisesti väsymys. Huonot säät, pimeys, ja väsymys on aiheuttanut jonkinlaisen automaatin, nimittäin kaupan kautta kotiin ja illalla mussuttelua, kun lapset nukkumassa... Nyt vasta on sellainen olo, että jaksaa huolehtia omasta hyvinvoinnista...

Talven aikana tuli siis takaisin noin viisi kiloa niistä viidestätoista, jotka vuosi sitten pudotin matkastani. Vielä olisi sellainen kymmenen kiloa jäljellä ns. omiin mittoihin. Toisaalta en aio tuijottaa vain kiloja, vaan tavoitella hyvää oloa rankan talven jälkeen.

Liikuntaa mulla tulee säännöllisen epäsäännöllisesti: 2-3 kertaa (reilu tunti) astangajoogaa viikossa, lisäksi 1-2 kävely/juoksu/pyöräilylenkkiä 1-1,5 tuntia kerrallaan. Nyt takana vatsatauti ja allerginen nuha päällä, en tiedä kutkutteleeko flunssapoikanenkin...

Käytännössä suurin syy lihomiseen on ollut iltamussuttelu. Meillä ei ole tuore pulla kauan säilynyt. Viime syksynä mulla todettiin vehnäallergia, jonka vuoksi pullat on jääny vähemmälle, mutta suklaa on tullut korvikkeeksi - vähintään puoli levyä päivässä. Nyt onneksi jo pienemmät vieroitusoireet viikon lakon jälkeen... Toinen syy on ollut liian suuret annoskoot. Nyt yritän syödä enemmän kasviksia ja proteiinipitoisia ruokia. Vähemmän pastaa, riisiä, perunaa, jotka on yksinkertaisesti saaneet mut aina ruokailun jälkeen joko ähkyyn tai sitten mussuttelun alulle.

Paino tänään 64,3kg

vyötärönympärys 87cm

pituus 163cm

tavoitteena ennen kesää painaa alle 60 kiloa, 58kg on ollut aina sellainen kulmakivi, jonka ylityttyä en ole kuuteen vuoteen alemmas päässyt, toivottavasti viimeistään ensi syksynä sitten sellainen 55kg olis puntarissa ja entiset farkut mahtuis päälle!!!

Tsemppiä kaikille!

Pahnu, tuleva keveämpi kesäkeiju!!!!

Vierailija
5/23 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tänään pääsin kaupoille ja hain sen vaa' an.. Olis kyllä saanu jäädä mokoma kapistus hankkimatta.. Paino on nyt 75kg!!! Ja tosiaan reilu vuosi sitten jälkitarkastuksessa paino oli 65kg.. Nyt on sit masentanut ja ollut paha mieli koko illan, niinhän sitä sanotaan, että tieto lisää tuskaa.. =) En mä kyllä kuvitellu ihan niin painava olevan.. No mut, nyt on sitten IHAN PAKKO ottaa itteensä niskasta kiinni! Tänään otinkin ensimmäisen erävoiton, kun kaupassa kävelin vaan ohi karkkihyllyjen.. Täytyy kyllä sanoa, että tiukille otti.. =) Mut pienin askelin kohti kevättä.. Tsemppiä meille kaikille.. =)

-Kervinen_

Vierailija
6/23 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi samalla tavalla pari vuotta sitten, kun kakkonen syntyi. Itseasiassa nuo kilomäärätkin oli samat =). Havahduin n. 10 kk synnytyksen jälkeen lomakuvia katsellessa siihen, etten tunnistanut itseäni enää... Sen jälkeen sain täällä keskustelupalstalla vertaistukea ryhmästä ja painoni oli puoli vuotta myöhemmin 15 vähemmän!

Nyt sitten salakavalasti suklaahimon ja talviväsymyksen myötä paino muutaman kilon noussut, MUTTA TEIDÄN KAIKKIEN palstalaisten ei vain pelkästään tämän ryhmän ansiosta olen taas saanut itseäni niskasta kiinni ja ryhdyin huolehtimaan itsestäni.

VERTAISTUKI RULES!!!

Pahnu

Vierailija
7/23 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan meillä tänään se punnituspäivä?? Miten on viikko mennyt?

Mulla on alkuviikko mennyt ihan hyvin, viikonloppu meni TODELLA herkutellessa.. =) Saldo on kuitenkin -1kg. Tulevan viikonlopun yritän ottaa hieman pienemmän herkkusatsin kera vastaan.. Liikkumaan en ole edelleenkään päässyt, flunssaa ollut jo kaksi viikkoa! Ärsyttää!!!! Tänään meinaan kuitenkin mennä vähän kuntosalille, sain ohjelman eilen. Ihan kevyesti ajattelin tehdä, ja kokeilla miltä tuntuu. Eilen ainakin meni kurkku ihan " karheaksi" heti, kun alkoi hieman syke nousemaan.. =( Mulla on tosi harvoin flunssaa tms, niin miksi juuri nyt, kun piti aloittaa kuntoilut??!!!!

No, mutta tulkaapas saldojenne kera käväisemään!!! =)

Vierailija
8/23 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aamupaino 66,2, pituus 165, ikä 41 ja lapsia 4 (17, 15, 9 ja 3). Tavoitteena ollut useamman vuoden jo se 60... Lähtötilanne ollut aikoinaan 73 ja siitä tultu alaspäin 63 ja nyt taas muutama kilo palannut. Eli tuohon 63kin olisin jo tyytyväinen, mutta 60 pyrin. Jos posket käyvät liian kaitaisiksi lopetan siis tuohon 62-63:) Eli tässä lähtötilanne.

Nyt harrastuksiin kuuluu latinobic kerran viikossa ja salibandy kerran viikossa. Muu aika kuluu perheen lasten harrastuksiin kuljettamisessa. Yritän kuitenkin jatkossa päästä myös lenkille. Joten se on ohejelmassa iltaisin 9 jälkeen.... Tässäpä minun tarinani.

Tsemppiä keijukaiset

Vierailija
9/23 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla puntari näytti 66kg eli viikossa on sulanut 1,5kg, jee!!

Nyt kävin tarkistamassa, vaaka näytti hieman yli 66kg, tuo on tuommoinen vanhan mallinen eikä tarkkaa lukemaa saa, mutta suunta on oikea eli alaspäin!!

Nälän tunteeseen on vähän totuteltu ja olen yrittänyt keksiä, mihin päivän aikaan sitä parhaiten sietäisin. Olen ollut sellainen iltasyöppö enkä osaa nukkumaan mennä nälkäisenä.

Nyt olen karsinut vähän joka ateriasta lähinnä ne leivät, lasten kanssa en syö nyt iltapäiväruokaa, vaan odotan että mies tulee kotiin ja hipsin sitten kävelylle. Melkein joka ilta jaksoin lähteä noin 30min -1h kävelyä. Pari kertaa tein punnerruksia, istumaannousuja yms. lenkin päälle. Iltapalaksi olen sitten hyvällä omallatunnolla syönyt reilummin joko sitä iltaruokaa tai sitten leipää+salattiia+mehukeittoa, mutta jätin nyt sen telkkarin edessä syömisen pois eli syön noin klo 8 iltapalaa lasten kanssa ja sitten en enää jatka mussutusta.

Herkkuja tuli syötyä viikonloppuna maltilla.

Mutta tästä on kiva jatkaa, tsemppiä muillekin!

Vierailija
10/23 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin aamulla kauhunsekaisin tuntein vaa' alle, vain todetakseni, ettei se toiminut. Taisi olla patterit loppu *hiiteen tämä nykyteknologia, kun ei vaakakaan toimi ilman pattereita*.

Eli siin tällä hetkellä ei ole mitään raportoitavaa. Vaihdan patterit ja yritän huomenaamuna paremmalla onnella.

Viikko meni aika plörinäksi, tuli syötyä mitä sattui ja jotenkin housutkin kiristävät. Ettei vain olisi tullut vähän painoa lisää... :-/.

Huomiseen siis!

Vierailija
11/23 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Hopoliinille ja Riinuskalle hienoista tuloksista!!!!

Perästä tullaan (toivottavasti)!

Vierailija
12/23 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvillä mielin siis jatketaan! Kaksi viikkoa on mennyt ilman suklaata ja siitä olen todella ylpeä! Vaikka aina muistutetaan, että kokonaan ei saisi itseltään jotain kieltää, että sitten sitä repsahtaa. MUTTA mulla ei ole muuta vaihtoehtoa suklaan kanssa - se on siis ON tai OFF. Jos ottaisin pala, niin sitten menis koko levy, eikä riittäiskään... ja melkein joka päivä!!!

Ihanaa, kun on aurinko paistanut ja ulkoileminenkin on maistunut. Mulla liikuntaa tullut ihan kivasti vkossa: muutama joogaharjoitus ja muutama kävelylenkki. Ja hieronta, ah niin ihanaa, kun jumit helpottaa...

Ruoankin kanssa olen päässyt sinuiksi. Olen jättänyt hiilihydraatit vähemmälle, lukuunottamatta kasviksia. Kylläinen olo pidempään.. Iltapala viim. kahdeksalta ja sitten jotain muuta touhua, ettei ruokakaapit rupeis houkuttelemaan. Oikeastaan en ole joutunut nälän kanssa taistelemaan, illalla jotain proteiinipitoista, kuten rahka, jugurtti tms. ja mussutushimoa ei ole tullut.

Herää vain kysymys kuinka kauan tätä jatkuu???

Paino tippunut 1.2kg viime vkosta eli nyt siis 63.1kg. Varmaan iso osa ihan turvotusta. Vyötärön ympärystä en edes mitannut...

Mulla tuo aurinko ja valon määrä yleensäkin tekee näin keväisin aina ihmeitä! Toivottavasti teille kaikille muillekin. Ja pidempääkin ;)

Pahnu

Vierailija
13/23 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin laskettelumatkalla, ja paino ei näköjään ole tippunut yhtään, mutta farkut, jotka kiristi menolennolla, oli löysät sukkistenkin kanssa takas lentäessä. Mittoja en ole mitannut sen kummemmin.

Syönyt olen ihan kamalasti, herkkujakin, mutta kulutus on ollut sen mukaista. Joka päivä mäenlaskua, ja kävelyä jotain 10km päälle kunnon korkeuseroisessa maastossa... Lihakset ihan krampissa, on tullut jotain siis todella tehtyä. Nyt täytyy skarpata, että ei jää tuo herkuttelulinja päälle. Ja että liikunnalla saavutetut tulokset pysyisivät..

Vierailija
14/23 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan Kesakeijut!

Lueskelin pinoanne ja paatin rohjeta kysymaan paasenko mukaan tahan loistavan positiivisen tuntuiseen tsemppiporukkaan.

Meilla on yksi lapsi, 4kk ja han on taysimetyksella. Olen yli 30v ja asun paakaupunkiseudulla.

Mina kerasin painoa noin 20kg raskaudessa, ja nyt sita on jaljella viela noin 8kg joista haluan eroon.

Palattiin juuri lomamatkalta, ja siella minua onniteltiin raskaudesta 2 kertaa, vaikken ole raskaana! Pomppomaha kylla loytyy.

Olen syonyt tosi paljon mutta liikkunut tosi vahan. Paljon ruokaa ja viela enemman herkkuja, kaikkea mita olen kasiin saanut.

Laihdutuksen paatin aloittaa tanaan. Eilen kavin vaa alla, ja paatin tuon 8 kg laihdutustavoitteen. Vajaan kilon jos saisi pois viikossa, siihen menisi noin 3kk.

Jatan ensin herkut kokonaan pois, koska olen aikamoinen jokotai ihminen. Syon vain terveellisempia ruokia, mutta nalassa en aio olla, vaan syon nalan yllattaessa jotain hedelmaa, vihannesta, sokeritonta mehukeittoa tms.

Paivittaiset vaunulenkit otan ohjelmaan, tanaan jo tehty ja ihanalta tuntui! Lisaksi koitan paasta kuntosalille 2 kertaa viikossa, kortti on kayttamattomana ollut jo monta kuukautta.

Mitas sanotte, paaseeko mukaan?

t. Heini

ps. tanaan kone sekaisin enka saa aakkosia, seuraavassa viestissa jo toivottavasti on...

Vierailija
15/23 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä jo muutaman viikon itsekseni laihdutellut. Lähtöpaino oli 70 kg, nyt tänä aamuna 65 kg. Tavoite olisi 60 kg. Ja sitten vielä pysyä siinä. Minulla on ollut tapana tehdä virallinen punnitus näin maanantaiaamuisin mutta voin kyllä hypätä puntariin torstaisinkin.

Tämä alun painonpudotus on ollut aika nopeaa mutta hidastuu ja vaikeutuu kyllä ajan kuluessa, eli ainakin minulla alkua on yleensä nopein ja helpoin ja sitten alkaa ne " jumetusviikot" . Olen siis laihduttanut aiemminkin. Ensimmäisen lapsen jälkeen painoin 84 kg (ja tämä oli siis vuosi synnytyksen jälkeen) ja silloin laihdutin puolessa vuodessa 27 kg (tosin silloin vielä imetin; imetyshän kuluttaa valtavasti kaloreita ja laihdutus on silloin helpompaa, vaikka tietty silloin ei saisi laihduttaa...)

iida

Vierailija
16/23 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli torstaina se sitten alkaa...tänään vielä herkuttelen (mussuttaa suklaata...)Eli olen kolmekymppinen yhden lapsen äiti, lapsi nyt 2,5-vuotias. Työelämään olen jo palannut ja työ on epäsäännöllistä vuorotyötä joka vaikuttaa ja on vaikuttanut syömiseenkin. Imetysaikana laihduin hurjasti vaikka söin kuin hevonen. Ja kun imetys sitten vuoden jälkeen loppui ja syöminen jatkui niin kiloja kertyi...Painan nyt ehkä muutaman kilon yli 70 (torstaina vasta karmea totuus paljastuu) Ja tavoite olisi 64 kg. Kiva kun pääsi vielä mukaan...kerrytän tässä nyt vielä pari kiloa lisää ennen torstaita :)Torstaihin!

Vierailija
17/23 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi punnistuhan meillä on vasta ollut. Joten hyvin ehtii mukaan. =)

Tsemppiä kaikille!!

Vierailija
18/23 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä painin ihan eri sarjassa kun te muut, tarkoitan että teillä on vaan 5kg puristettavana pois, mulla reilut 17kg läskiä roikkuu ylimääräisenä mukana :/ No voitte ajatella mua ja olla tyytyväisiä itseenne, ettette ole tässä jamassa :(

Mulla on kohta 6 viikkoa vanha poikavauva ja nyt pitäisi saada nuo reilut 17 kiloa veks mitä olen lihonut ennen raskautta ja raskauden aikana. Huono juttu, ettei multa tule maitoa juuri nimeksikään ja en voi hyötyä imetyksestä painonpudottajana.. Joten minähän saan laihduttaa ihan huoletta, kun imetys on jo loppunut (kun ei se alkanutkaan!!Harmi.)

Olen parin viikon ajan punninnut itseni maanantaisin, mutta torstaikin käy mainiosti. Olin aiemmin tuolla " helmien kevenevät äidit" mutta siellä oli aika hiljaista ja te kirjoittelette useammin niin päätin tulla kyselemään saanko liittyä tänne sillä tarvitsen todella intensiivistä tukea ja kannustusta!! Saiskos sitä täältä?

Vyötärönympärystä en ole mitannut.. Sen näkee jo ensisilmäyksellä että ei kannata mitata, ei varmaan mittanauhakaan yltäs ympäri! No mittaan sen kuitenkin heti ensi tilassa kun saan aikaiseksi käydä ostamassa sellaisen...

Vaaka näytti tänään 80,2 kg.. Eli tästä lähdetään liikkeelle. Katotaan sitten torstaina miten on alkanut. Taktiikka: Syömiset kuriin ja joka päivä vähintään 30min kävelylenkki niin että hiki on pinnassa. Sitten jälkitarkastuksen jälkeen (17.4) voisi ruveta ihan hölkkäämään jos se on sallittua.

No mutta nyt nukkumaan! Öitä!

~Henniina

Vierailija
19/23 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andalusia76, vaikka keventyminen alkaa vasta torstaina, niin nyt jo pois ne suklaat ja heti!!! Ei vaiskaan, mutta itse olen vaan ollut semmoinen, että kun päätös laihduttamisen aloittamisesta on tehty, niin se alkaa heti eikä joskus myöhemmin mutta mikä toimii yhdellä ei välttämättä toimi toisella. Mutta koeta nut kuitenkin jo ikään kuin varoiki vähentää syömisiä (kaloreita), sen kahdenkin lisäkilon pudottaminen on todella työlästä...

Hopoliini, kiitokset tervetulotoivotuksista!!! On kiva tuntea itsensä tervetullkesi!!!

Henniina, 17 ylimääräistä kiloa juuri raskauden jälkeen ei ole olleenkaan hälyyttävää. Kuten itse kirjoitin aiemmin, minulla oli ensimmäisen raskauden jälkeen 27 ylimääräistä kiloa ja pääsin niistä eroon yhden kevään aikana, tosin imetin, mutta yli 1-vuotiasta, joka siis jo söi paljon muutakin ravinta, ja oli mm. päivät tarhassa.

Oma tilanteeni on nyt se, että kävin aamulla vaalla ja lukema on se 65 kg (ihan ok, voisi tietty aina olla vähemmänkin). Tosin mullakin on sellainen vaaka, että se näyttää n. kilon (tai korkeintaan puolen) tarkkuudella! Torstaina en ehdi vaa' alle enkä nettiin sillä lähdemme aikaisin aamulla viettämään kevätlomaa (Lappiin hiihtämään) ja taisin koneen ääreen palaan vasta huhtikuun puolessa välissä! Eli kaksi torstaita jää väliin mutta älkää unohtako mua, palaan heti raportoimaan kun olen takaisin koneen ääressä!

Tsemppiä teille kaikille! Puhotelkaahan kiloja! Ja hauskaa pääsiäistä! EIkä yhtään pääsiäsmunia eikä pashaa, eihän? Mieluummin vaikka vähän mämmiä (ilman kermaa ja sokeria)!

Toivottelee,

iida

Vierailija
20/23 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alotin sitten vasta viime tiistaina tän " laihiksen" , Kun olihan se pakko yrittää tuhota kaikki herkut kaapista pois.. Tosin en siinä ihan onnistunut, mut hyvinhän nuo on saanut rauhassa olla kaapin perukoilla.. =) Siis viikko sitten tiistaina paino oli 75kg ja kun mullakin on sellanen vanhan mallinen vaaka (ei siis digi), niin siinä saa tosissaan tihrustaa, että näkee oikeen lukeman.. En sitten vielä torstaina siihen kavunnut, ku eihän kahdes päiväs paljon tapahdu.. Tänään aamulla olikin sit ihan kiva yllätys, kun paino näytti 73kg.. (turvotustahan tää alku on, mut kuiteskii.. Antaa kummasti lisämotivaatiota..) Kyllä se tästä pikkuhiljaa.. =) oon tosiaan nyt katsonu, mitä suuhuni pistän, ja kaikki herkut oon jättänyt ihan kokonaan.. Oon nimittäin kans sellanen on-off tapaus.. Ei kyllä nyt oo ihmeemmin mielikään tehny mitään herkkuja.. onneks.. =) Liikuntaa täytyis kyllä lisätä, mutta mutta.. Oon niin mahdoton vätys, ettei jaksa.. =( Jospa se tästä, kun ilmat lämpenee.. Toivossa on hyvä elää.. =)

Ja tervetuloa kaikille munkin puolesta, tässä lajissa vertaistukea ei varmaan voi saada liikaa.. =)

Kervinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän