Onko JesperJuniorissa Reimatecit ja Jonathanit jo - 40 %?
Kommentit (54)
ainakin takit ja housut olivat, niitä vilkaisin, mutta haalareita en katsonut tarkasti.
Forumissa olivat Jonathanit (haalarit, hatut, kaksiosaiset) jo viikko sitten -40 %.
Katselin kyllä tarkkaan että Jonathaneista oli -40% vain takit ja housut sekä vauvahaalarit. Tähtihaalarit ja peruspuvut oli vielä -30%, asusteet normaalihintaisia. Reimatecit -30%, niitä en niin tarkkaan tutkinut, etten tiedä varmaksi mitä kaikkea. Sisävaatteita myös vasta -30%. Itse ostin Motionin haalareita ja housuja -70% sekä viime talvisen cordurahaalarin -50%, nämä siis Jumbosta.
Mun havainnot hinnoista Sellosta ja Myyrmannista ovat viime öö.. sunnuntailta, mutta silloin oli Jonathanin haalarit -30%, paitsi vauvahaalarit -40% ja asusteet täyshintaisia, paitsi toppasydvestit oli -40%.
Hanskat ja hatut normaalihintaisia (siis reimat)
Entä onko Jonathan-haalareiden aleprosentti laskenut vieläkään? Tarkoitan tavallisia tai cordurahaalareita? Entä onko Jonathan-asusteita alessa?
Ostin (myyjän mukaan) viimeisen Jonathan tähti-haalarin koossa 104. Tuota kokoa metsästin kovasti ja se oli kuulemma varastostakin loppu. Onneksi sen löysin! :)
Aleprosentti oli eilen tuo 30 ja hatuissa 40. Tämän päivän prosenteista en tiedä, tuskin ovat vielä siitä kasvaneet.
ainakin myyrmannissa oli kaikki reimatecit -40%.
Kiersin juuri itiksen, forumin ja sellon liikkeet ja kaikissa niissä oli haalarit, takit, housut, hanskat ja pipot kyseisiltä merkeiltä -40%. Huomenna vasta on kuulemma ilmoitus lehdessä.
Niin ja lisäksi bongasin alesta Fredriksonin Ransu hattuja -40%. Itiksessä oli ruskeina kokoja 48 asti ja Forumissa oli vielä melkein kaikkia kokoja valkoisena ja ruskeana (tosin minä nappasin valkoiset 50, 52 ja 54)
Itiksessä oli muuten hyvin vielä Ticketin haalareita. Vihreänä, maastokuvioisena, muutama muukin väri löytyi lähinnä pieniä kokoja(beige, musta-vaaleanpunainen....)
Sisävaatetta oli myös alennettu lisää, mutta niitä en jaksanut katsella. Oli tuttaa ja esprittiä -50&... kai.
oliko myös Reiman hanskat alennettu?
:) hupellan
Oli myös kaikki reiman ja ticketin hanskat ja pipot oli -40%. itiksessä ainakin vielä illalla paljon rukkasia jäljellä, tosin kokoja en aktsonut. Olen sinne taas huomenna menossa, jos joku kaipaa kuriiria
5xmamma:
Oli myös kaikki reiman ja ticketin hanskat ja pipot oli -40%. itiksessä ainakin vielä illalla paljon rukkasia jäljellä, tosin kokoja en aktsonut. Olen sinne taas huomenna menossa, jos joku kaipaa kuriiria
Hei 5xmamma!
Mua houkuttaisi niin Reiman talvihattu sekä rukkaset, mutta en kykene nyt kaupoille :(
Voitko keretessäsi tuupata mulle viestiä:
muumimamma-04@luukku.com
Kiitos! :)
Muistaako kukaan oliko Jumbon, Itiksen tai Forumin JJ:ssä sopivia hattuja tyttöjen punainen/beessi haalariin ? Lahdessa ei ole ollutkaan hattuja kyseiseen haalariin.
Kiitokset, jos joku vastaisi :)
KAUNIS KIITOS 5xmamma pikaisesta yhteydenotostasi! :)
Vastasin sun sähköpostiviestiisi äsken, ja jään odottamaan kuulumisia ;)
myös alennettu 40%? Viime viikolla olivat vasta 30%. Onko Myyrmannissa millaiset valikoimat aletavaraa, en ole päässyt käymään vielä?
taisi olla muutakin, en katsonut kovin tarkkaan...
Aamulehdessä ei löytänyt mainosta JJ alesta, mutta Ideaparkissa Reimatecin koot jo vähissä...Babymallihaalarit ovat suosittuja.
Tilasin lapsilleni ensi talveksi Reimatecit Nallentassusta, sielläkin hyvät alennukset.
--------------------------------------------------------------------------------------
Alkaakohan muuten JJ mahtava 40 % KESÄALE juhannuksen jälkeen?
--------------------------------------------------------------------------------------
Sellon JJ:ssa tänä aamuna oli Espritin, Legon ja Tutan vaatteet -40%. JJ:n omat merkit -50%. Ja haalarikauppa näytti käyvän aika kiivaana. Itse en ole vielä saanut ensi talveksi haalareita ostettua.
Itiksen JJ:ssä kävin eilen illalla, ja sinne jäi punaisia " hiippahattuja" (Aberdeen) jonkin verran, kokoja en tosin katsonut. Itse sain viimeisen v.punaisen, ja juuri oikeaa kokoa jopa. Myös niitä rusehtavia oli jäljellä. Muitakin malleja oli, muttei mielestäni punaisena. Myös villa- ja fleece-hattuja oli aika paljon, villaista myös punaisena.
mutta Reiman Kiddo haalarit ja Jonathanien aleprossa Sellossa oli -30 % nyt illalla.