Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KESÄKEIJUT 10 viikkoa kesään!

22.03.2007 |

Huomenta!

Korkkaan nyt tämän ekan pinon tällä nimellä, ikäänkuin lähtölaskenta kesään, jos sitten oltais keijukunnossa!

Tänä aamuna puntari näytti 67,5kg.

Pituutta on 168cm

Tavoite on 5kg pois kesään mennessä eli tuonne 62-63kg välille jos ehtis, loput ylimääräiset saa sitten aurinko kesällä sulattaa.

Minulla on tuommonen vanhanaikanen vaaka eli en saa noita lukemia niin tarkasti ja tuo taitaa näyttää pari kiloa liian vähän. Mutta tuota puntaria tässä joudun tuijottelemaan, joten eletään sen lukeman kanssa.

Tulkaahan muutkin pinon perälle kilojenne kanssa!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii hyvin uudetkin mukaan eli Heini, Iida, Andalusia ja Henniina tervetuloa! Tässä porukassa muutenkin osalla oli jo painonpudotus meneillään ja osa aloitti nyt spurtin kohti kesää.

Itse tarvitsen sellaisen selkeän päätöksen, että nyt se alkaa, en osaa pikkuhiljaa vähentää syömisiä saati lähteä liikkeelle, niinkuin jotkut luonnostaan tekevät ja pitävät painonsa kohdillaan. Mutta tämä pino antaa puhtia, kun täytyy raportoida " julkisesti" .

Andalusialle terveisiä, että minunkin täytyi ensin kaappi tyhjätä herkuista, kun nyt ei saisi mitään herkkuja olla kaapissa, kun tuhoan ne pitkin viikkoa. En ole kokonaan alkanut herkkulakkoon, kun meillä suht hyvin on pitänyt viikonlopun herkkupäivä. Ongelma on keksipaketit, kun en osaa sivistyneesti ottaa sitä sitä yhtä keksiä kahvin kanssa vaan vedän heti kourallisen, kun lapset on päikkäreillä.

Ja Henniina, ota iisisti vaan, kun sulla on noin pieni vauvakin vasta, siinä on niin paljon muutakin ihmettelyä alussa. Kyllä ne kilot ehtii sulamaan, mutta vauva-aika on niin lyhyt että muista nauttia siitä. Jos vauva on esikoinen, niin sen kanssa on tietty helppo lähteä pitkille vaunukävelyille.

Itselläni on yllättävän hyvin alku mennyt, vaikka en ole hirveässä nälässä kärvistellyt, vähän vain rajoittanut annoskokoa ja leivän syöntiä. Yritänkin suhtautua tähän rennosti ja vähän fiiliksen mukaan, jotta tästä ei tulisi pakkopullaa. Alkuinnostuksessa lähdin kävelylle joka ilta, nyt en ole ehtinyt ja on vähän flunssaakin tulossa, mutta toivottavasti on silti suunta alaspäin, torstaina tarkistetaan asia!

Täytyy varmaan aloittaa torstaina uusi pino, kun tässä on jo niin paljon juttua vaikka nimellä KESÄKEIJUT 8 viikkoa kesään.

Vierailija
22/23 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei täälläkin olis tarvetta rutistaa muutama(aika montakin ) kilo poiis ennen kesää...joten jos mukaan mahtuu, minä myös. painareilla olen aiemmin laihduttanut hyvin tuloksin joten huomenna ajattelin ne taas kaivaa esiin pitkästä aikaa.

eli viimeisimmän raskauden jälkeen kilot salakavalasti jäivät, viime keväänä laihdutin 10kg synnytyksen jälkeen mutta muut jäi, liekö pari tullut lisääkin...

eli huomenna puntarille menen minä...jos nyt ainakin 7kg alkuun saisi pois, viisikin riittäis...ja loput sitten myöhemmin. haluaisin painoon 65, nyt painan jotain yli 70, tarkkaa en tiedä...mutta huomenna!!

pääosin ruokavaliomuutoksin pyrin toteuttamaan koska lapsemme sairastavat ja kolmivuorotyö päälle, ei liikkumaan isommasti ehdi, kerran viikossa pyrin pääsemään jumppaan. ja sauvakävelyn haluaisin aloittaa uudelleea, viime keväänä se oli hitti mun liikkumisessa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kun meidän joukko kasvaa! Tervetuloa!

Sitä vaan tulin ilmoittelee, että meillä on jo uusi pino, eli kun seuraavan kerran kirjoittelet niin tuu tuonne " KESÄKEIJUT 8 VIIKKOA KESÄÄN" sieltä löytää tuoreimmat jutut! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä