Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ja miten on mahdollista, etteivät jotkut miehet tiedä mistä kohtaa koskemalla naisesta tuntuu hyvälle?

Vierailija
26.05.2025 |

Kun naiset tietävät vaisomaisesti että se kullin hyväily on se juttu. Pitääkö siis mihelle erikseen opettaa mistä nainen.

Kommentit (193)

Vierailija
121/193 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin minä kun kirjoitan, yleensä muistan aina kirjoittaa, "jotkut miehet" tms.

Eli en yleistä kaikkiin miehiin. Olen läksyni lukenut, olen varma, ettei niin olekkaan, vaan suurin osa on ihan kunnon miehiä. terv.AP

Aivan. Kirjoitithan avaukseenkin, että "miten on mahdollista, etteivät jotkut miehet tiedä". Näppäräähän tässä on se, että kun koko populaatiosta puhutaan, niin aina löytyy se joku joka ei tiedä, oli asia tai sukupuoli mikä tahansa, joten aina on oikeassa. Sitten kun vielä ottaa asenteeksi ihan saman kuin olisi kirjoittanut että "miten on mahdollista, etteivät miehet tiedä", niin pääseekin aina viettämään loppupäivän kivasti palstalla.

Vastaa nyt näppärästi, miten se muuten on mahdollista etteivät tiedä? Ihmettelen sitä yhä. Se on tyystin eriasia, miten koskee, mutta jos ei edes tiedä mihin koskea, niin onhan se... Kun naiset kyllä tietävät. Keksi nyt jotain viisastelua vielä tähänkin.

Eli aloitetaan ketju alusta 120 viestin jälkeen? No mikäs siinä, kokeillaan vaikka fysiologista lähestymistapaa taas vaihteen vuoksi. Olen kyllä tämän joskus vuosia sitten esittänyt johonkin samaan keskusteluun, yhteen sadoista.

Voisiko syy mitenkään olla siinä, että miehessä nyt vaan sattumoisin näkyy ja tuntuu kohtuullisen vastaansanomattomasti, mikä paikka reagoi kosketukseen ja kiihotukseen? Ja jos naisen aistit eivät muuten pelaa, niin mies osaa kyllä hinkata sitä vehjettään naista vasten niin pitkään, että umpinaisimmassakin tynnyrissä kasvanut ymmärtää, että ahaa, tuo noin.

Naisella vastaava asia nyt vain ei yksinkertaisesti sillä tavalla näy, jos ei oikein erikseen näytä ja kerro että tuosta noin ja tällä tavalla näin niin hyvää tekee. Ja eihän naiset kerro eikä näytä, nuoret ujot ensimmäistä kertaa pojan kanssa sängyssä. Esittävät vain että ihanaa on, ettei poika vaan pettyisi, ja poikahan tietysti ilahtuu, että minähän rakastaja olen. (Eikä se ole minusta sukupuolikysymys, en usko että pojista olisi yhtään sen enempää näyttämään ja kertomaan niin yksityiskohtaisesti, jos heidän tarvitsisi.)

Miesten vikahan tämäkin tietysti tavalla tai toisella on, mutta jos siitä ajatuksesta mennään vielä vähän eteenpäin, niin minusta yksi tärkeä asia ihan yleisesti ottaen nuorten ja vanhempienkin seksuaaliterveydessä on asennoituminen itsetyydytykseen. Jos siihen olisi neutraalimpi ja positiivisempi yleinen ilmapiiri eikä häpeä, niin ehkä silloin olisi puolin ja toisin pienempi kynnys kertoa ja näyttää, että tästä minä pidän. Ehkä ne tytötkin oppisivat olemaan reuhtomatta esinahkaa ruvelle, kun käsihoitoja opettelevat antamaan?

Tai mene tiedä, ehkä tämä ei nykysukupolvelle enää niin iso ongelma olekaan, ja me 50+ keskustelijat vain mylläämme omia nuoruudenangstejamme näissä kirjoituksissa? Ainakin omat nuoret aikuiset vaikuttavat kovin tyytyväisiltä parisuhteisiinsa, vaikken tietysti heidän seksielämästään mitään tiedäkään.

Vierailija
122/193 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noinhan se taitaa mennä. Tosin luulen, että me naiset, tai ainakin minä, olen paljon asiasta ottanut selvää. Ja onneksi en ole mainitunlainen ujo piimä, vaan ollut rohkea ja opettanut oman mieheni heti ensikerrasta siihen mistä pidän, enkä ujostellut. Samoin olen pyytänyt miestäni ihan kädestä pitämällä näyttämään ja kertomaan miten saan hänet parhaiten nauttimaan. Ja kumpikin ollaan aivan onnessamme,että pitkässä liitossamme eo nautintoa ole puuttunut.

Mutta kaikki ne miehet joiden kanssa olen ens kertaa rakastellut, eivät ole hatin tattia halunneet muuta kuin heti päästä ns pukille. Valitettava totuus! Paitsi se ihan ensimmäinen...joka oli tosi valveutunut poika, vasta 16 vuotias, mutta oli selvillä asioista ja sain huumaavan orgasmin hänen kanssaa. Onnekas olin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/193 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas lainaus toimi pitkässä kommenttisetissä, mutta tuo 121 kommentti on hyvää asiaa. Tuo nuorten naisten ujous ja kenties häpeily mahdollisesti ajaa näihin ongelmiin. Kun nuoret pojat luulee, että se paneminen on kaikki kaikessa. 

Ehkä siksi nuoruusvuosien parasta seksiä sain n. 40v naiselta. Hän tiesi mitä halusi, ohjasi minut oikeaan suuntaan ja "käytti minua hyväkseen" kun ratsasti itselleen orgasmin. Siinä iltana opin enemmän seksistä kuin koskaan aikaisemmin.

Vierailija
124/193 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus AP:n kysymykseen. Yllättävän moni nainen suostuu seksiin ihan vain, jotta mies saa kassit tyhjennettyä. Nainen ei edes välttämättä halua koko seksiä, mutta parisuhteen ylläpitämiseksi suostuu siihen. No mies sitten kuvittelee yhdynnän olevan kaikki kaikessa. Ja varmasti on miehiä, joita naisen orgasmi ei edes kiinnosta pätkääkään.

Sitten on meitä, jotka haluaa sitoa naisen valjaisiin, jotta voi antaa muutaman orgasmin naiselle ja lopuksi ehkä jotain itsellekin. 

Vierailija
125/193 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasyynä on varmasti innokkuus seksiin. Eikä ole sukupuolesta kiinni. Kyllähän sitä täysin flekmaattinen suihinotto on täysin eri asia verrattuna innokkaan naisen suorittamana. Ja varmasti toisinpäin. Osa miehistä nauttii naisen orgasmeista, kun taas osaa ei kiinnosta peen vertaa. 

Tärkeintä on löytää sopiva puoliso, jolla on himot ja halut samalla linjalla.

Vierailija
126/193 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs ne vettuilut nyt loppuivat? Ja miksi?

Vierailija
127/193 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin vastaauksissahan ei vastata, vaan jälleen haukutaan kaikki naiset, jotka vaan runnovat sun muuta. Ainakin minä osaan kyllä käsitellä hyvin, enkä usko olevani ainoa.

Ja tottakai naiset haluavat erilaista kosketusta, mutta ainakin silloin kun oli vapaa olemaan miesten kanssa, yksikään ei edes yrittänyt kosketella klitorista millään lailla, siis ei millään lailla. Kun minä olen vastaavasti ottanut suihin.

Olet ollut väärien miesten kanssa. Kyllä naisen nautinto on aina miehelle tärkeintä. Itse olen vasta nuollut erästä naista jopa monta tuntia, eikä hän ottanut suihin kuin hetken. Lisäksi kädestä kiinni pitäen ohjasin naisen runkkausliikkeitä kertoen mikä, miten ja millä voimalla tuntuu hyvältä. Myöskin aina samalla kun panen naista hyväilen klitorista ja olen sitä varten pyytänyt jopa liukkaria, että olisi helpompaa sitä tehdä.

Kun vaimo nousee ratsastamaan niin laitan liukkaria kämmeniini ja annan hänen kovettuneille nänneille liikkuvaa hierontaa. Hyvin on toiminut ja otettu vastaan.

Vierailija
128/193 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu vastauksen siihen, että todellisia naisvihaajia on palstalla todella monta. Voitte varmasti olla itsestänne ylpeitä, niin paljon kun olette täällä mitä törkeimmin kirjoitelleet.

Ihmeellisiä juttuja tunnutte tietävän ihmisestä jota ette koskaan ole tavanneetkaan.

Ja mikään ei muuta sitä tosiasiaa, että  miehet haluavat vain naida, Itse on miehet täällä kirjoittaneet, etteivät välitä naisen nautinnoisa mitään varsinkin yhdenyön jutuissa. Olen itse tämän kokenut, enkä ole todellakaan ainoa.

Lukekaa naisten kirjoituksia täällä, mutta ettehän te piittaaa mistään sellaisista.

Nämä kirjoitukset kertovat eniten teidän iitsenne tasosta.

Random baaripanossa ei ole mitään syytä miettiä naisen nautintoa!

Vierailija
129/193 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa naiset tämä...red flag! Ei sua haluiskaan.

Vierailija
130/193 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap ajattelet alapeukkujen määrästä?

Tarkottaakohan se sitä, että aloitus on naurettava vai että sinä olet naurettava. Vai molempia?

Vierailija
131/193 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkottaakohan se sitä, että aloitus on naurettava vai että sinä olet naurettava. Vai molempia?

Jos olet täysi tollo. niin ajattelet, että sinä ja kaltaisesi ovat aivan daijuja. Tämän tajuaa jokainen täysijärkinen.

Vierailija
132/193 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet täysi tollo. niin ajattelet, että sinä ja kaltaisesi ovat aivan daijuja. Tämän tajuaa jokainen täysijärkinen.

Mutta kun en ole. Ap sen sijaan taitaa olla jonkun asteinen mielenterveyspotilas. Ainakin sillä on ihme tiloja päällä jatkuvasti.

Vierailija
133/193 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viriilli nainen ei tee mitään miehellä, joka ei halua tai osaa tyydyttää naista ja antaa hänelle orgasmeja.  Muttei myöskään viriili mies tee mitään naisella , jota ei paneta ja joka ei halua  kullia ja orgasmejaan.  Joten ihan parinvalinta kysymys.

Vierailija
134/193 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kirjoitti:

Miksi ja miten on mahdollista, etteivät jotkut miehet tiedä mistä kohtaa koskemalla naisesta tuntuu hyvälle?

AP:lla ei ole kokemusta. Seksi kun on kovin yksilöllinen asia ja eri henkilöt tykkäävät erilaisista asioista eikä kukaan ole ajatustenlukija. Hitaasyi, nopeasti, kevyemmin, voimakkaammin, pintä liikettä, suurta liikettä, pinnalta, syvemmältä, pysäytyksiä, jatkuvaa, eestaas, pyöritystä... ja miten tillanne muuttuu kiihottumisen eri vaiheissa.  Kannattaa uuten kertoa kumppanille.

Vierailija
135/193 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta avausta litoriskaakattaja keskimäärin tekee tästä häntä vaivaavasta aiheesta? Wanhusnaisilla litorisärsykkeen tarve on voimakaan korostunut, koska heidän seksuaalisuutensa vetelee viimeisiään.

Vierailija
136/193 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP kirjoitti:

AP:lla ei ole kokemusta. Seksi kun on kovin yksilöllinen asia ja eri henkilöt tykkäävät erilaisista asioista eikä kukaan ole ajatustenlukija. Hitaasyi, nopeasti, kevyemmin, voimakkaammin, pintä liikettä, suurta liikettä, pinnalta, syvemmältä, pysäytyksiä, jatkuvaa, eestaas, pyöritystä... ja miten tillanne muuttuu kiihottumisen eri vaiheissa.  Kannattaa uuten kertoa kumppanille.

Ei auta, edes kyselyt naiselta, koska samallakin naisella kaikki vaikuttaa kaikkeen ja hyväilyjen voimakkuus ja paikat vaihtelee päivittäin tähtien asentojen ja melialojen mukaan. Joten miehen ainut mahdollisuus on joka ikinen kerta hakea uudestaan mikä on päivän sävel ja mistä pillu soi parhaiten. Se mikä toimi eilen ei läheskään aina toimi tänään. Eikä ne seikat mitkä viime vuonna toimi toimi välttämättä enää tänävuonna. Lisäksi jokainen synnytys näyttää vielä muuttavan jotain lähestymistapaa ja keinoa antaa tyydytystä. Yhdessä lasten synnytysten välissä ei saannut sormettaa ollenkaan, mutta onneksi orgasmit tuli helpolla yhdynnöissä. Taas pitää opetella uusiksi, loputon kierto miehelle ja ikuista opiskelua. Tässä on jo yli 49 vuotta opiskeltu yhtä ja samaa naista ja aina vain tilanteet muuttuu ja keksii uusia kuvioita millä pelastaa vaimon orgasmit. Näin ainakin jos mies haluaa toteuttaa vaimonsa toiveet orgasmeista. Mulla on kokemusta varovaisen arvoin mukaan noin 7000 vaimon orgasmista joten on tullut harjoiteltua. 

137/193 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut naisen suusta et monet nuolee pillua väärin. Ja todellakaan kaikille ei sama tyyli käy, mutta on nainen kuitenkin siks helposti tulkittavissa mikä milloinkin toimii ja melkein kaikki kyllä myös kertoo jos joku kiva kohta jää liian vähälle huomiolle. Sitten sellainen juttu ettei kaikki naisetkaan osaa kullia hyvin ja kivasti käsitellä. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun kommentti. "Vaihdetaan paikkoja" johtuu siitä ettei kullln käsittely todellakaan mene ihan putkeen. Parempi kun nuolee pillun märäksi ja hellii kullin sit pillussa omatoimisesti. 

Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija 

Vierailija
138/193 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät naiset osaa käsitellä kullia. Runnovat sitä kuin jotain joystickia

Niille naisille voi kertoa, miten sitä kuuluu käsitellä. Minä opin runkkaamaan vasta kolmekymppisenä, kun nykyinen mies opetti. Sitä ennen miehet vain puhisivat itsekseen, vaikka pyysin neuvomaan, miten olisi paras.

Vierailija
139/193 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP kirjoitti:

Mistä sinä tuollaista keksit, ja mihin se viittaa; ettei ole kokemusta muka! Jestas.On kuule kokemusta monestakin miehestä kuten olen kertonut. Ja mitä tämä mukamas kokemuksen puute aiheuttaa? Joidenkin ajatuksenjuoksussa on mahdotonta pysyä mukana.

Vierailija
140/193 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus AP:n kysymykseen. Yllättävän moni nainen suostuu seksiin ihan vain, jotta mies saa kassit tyhjennettyä. Nainen ei edes välttämättä halua koko seksiä, mutta parisuhteen ylläpitämiseksi suostuu siihen. No mies sitten kuvittelee yhdynnän olevan kaikki kaikessa. Ja varmasti on miehiä, joita naisen orgasmi ei edes kiinnosta pätkääkään.

Sitten on meitä, jotka haluaa sitoa naisen valjaisiin, jotta voi antaa muutaman orgasmin naiselle ja lopuksi ehkä jotain itsellekin. 

Tässä on just sitten se, ettei miehestä voi millään etukäteen tietää, että millainen on. Ja kun sitten on jo sängyssä ei oikein enää muuta. MUtta kerran minä käskin miestä häipymään kesken yhdynnän, sillä se pöo kamalaa,ja sanoin että nyt lähden, hus pois. Vähän äimäksi se mies jäi, ja olis vielä halunnut myöhemmin tavat mutta ei ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi