Miksi ja miten on mahdollista, etteivät jotkut miehet tiedä mistä kohtaa koskemalla naisesta tuntuu hyvälle?
Kun naiset tietävät vaisomaisesti että se kullin hyväily on se juttu. Pitääkö siis mihelle erikseen opettaa mistä nainen.
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taatusti mitä kaikki miehet yleisesti haluavat, ja se on PILLU! Väitätkö vastaan? Ja yleisesti kaikki ihmiset haluavat nautintoa ja orgasmin seksissä, niin naisetkin. Vääntämisen ilostako väität tuollaista.
En ole tuo jolle vastasit, mutta joka tapauksessa olen pitkään seurannut kirjoitteluasi ja joskus välillä vähän vääntänytkin. Vuosien varrellakaan ei silti ole mulle valjennut, että miksi sulle on aina niin kova paikka se, että ihmiset ovat erilaisia ja tykkäävät eri asioista, olkoonkin että luonnollisesti on asioita joista useimmat tykkäävät? Miksi haluaisit, että se olisi niin yksinkertaista että koske klitorikseen, koske kulliin? Miksi otat aina itseesi, jos joku kertoo pitävänsä jostain muusta kuin sinä?
En ota itseeni yhtään mitäään. Jokainen saa saada just miten haluaa, olen
Ainoa joka väittää vastaan olet sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle on tunnetusti yhdyntäorgasmi punainen vaate, kun ei itse saa, niin ei saa saada muutkaan naiset. Ei ainakaan nauttia niistä. Ainut autuaakse tekevä on klitta, mutta siitäkään ei ap tajua, että yli 90% on emättimen ympärillä ja sisällä, joten kulli tai sormet sisällä hieroo enintä osaa klitoriksesta.
Tuolle apinalle on täysin turhaa yrittää selittää yhtään mitään. Sillä on jo omat mielipiteet ja muut ovat väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle on tunnetusti yhdyntäorgasmi punainen vaate, kun ei itse saa, niin ei saa saada muutkaan naiset. Ei ainakaan nauttia niistä. Ainut autuaakse tekevä on klitta, mutta siitäkään ei ap tajua, että yli 90% on emättimen ympärillä ja sisällä, joten kulli tai sormet sisällä hieroo enintä osaa klitoriksesta.
Miten näin typerää kirjoitusta voi kukaan tykätä. Mutta kyllä vaan voi.
Jokaisen naisen orgasmit ovat täällä kirjoittavan miehen tiedossa. miten upeeta. Mutta minun ei tarvitse ennustella ,kun tasan tiedä, että mihet halauavat pillua, ja panna siihen. Mutta olenkin ihka okea ennustaja.
Lennä lepakko sinne luolaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näin typerää kirjoitusta voi kukaan tykätä. Mutta kyllä vaan voi.
Jokaisen naisen orgasmit ovat täällä kirjoittavan miehen tiedossa. miten upeeta. Mutta minun ei tarvitse ennustella ,kun tasan tiedä, että mihet halauavat pillua, ja panna siihen. Mutta olenkin ihka okea ennustaja.
Mutta sitä et näytä ymmärtävän, että naiset vaativat kovaa kullia pilluunsa, muuten eivät edes suostu seksiin. Siten miehen pitää käydä naiseen kuumana ja kullin seistä. Kukaan oikea nainen halua lerppakullista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki osaa soittaa kitaraakaan! Rämpyttelijöitä on joka lähtöön, soittajat on sitten ihan erikseen. Eli vaaditaan lahjoja ja halua oppia sekä tutkia asioita! Vain harjoitus tekee silikon mestarin.
Voikun olisi viulu. Voikun osaisi soittaa. 🎼🎵🎶
Koska monet naiset eivät osaa kertoa mistä tykkää ja naisissa on paljon hajontaa kuka tykkää minkäkinlaisesta kosketuksesta. Lisäksi osa naisista teeskentelee nauttivansa mikä luo vääränlaista mielikuvaa miehelle mistä tämä tykkää. Miehet eivät ole meedioita toisin kuin monet naiset luulevat.
Vierailija kirjoitti:
No niin vastaauksissahan ei vastata, vaan jälleen haukutaan kaikki naiset, jotka vaan runnovat sun muuta. Ainakin minä osaan kyllä käsitellä hyvin, enkä usko olevani ainoa.
Ja tottakai naiset haluavat erilaista kosketusta, mutta ainakin silloin kun oli vapaa olemaan miesten kanssa, yksikään ei edes yrittänyt kosketella klitorista millään lailla, siis ei millään lailla. Kun minä olen vastaavasti ottanut suihin.
Olet älykkisesti niin lahjaton että kaikki miehet ja tämän lisäksi oletat, että kaikki naiset ovat kaltaisiasi. Ehkä se syy on sinussa.
Ovatko kaikki ihmiset filosofian maistereita vaikka eivät ole päässeet edes peruskoulua onnistuneesti läpi. Ja siinä sivussa oppineet Maga -videoista naisen roolin.
Sama asia seksissäkin. Jostain pitää aloittaa ja kaikki eivät pääse akateemiseksi asti vaikka tahtoakin olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin vastaauksissahan ei vastata, vaan jälleen haukutaan kaikki naiset, jotka vaan runnovat sun muuta. Ainakin minä osaan kyllä käsitellä hyvin, enkä usko olevani ainoa.
Ja tottakai naiset haluavat erilaista kosketusta, mutta ainakin silloin kun oli vapaa olemaan miesten kanssa, yksikään ei edes yrittänyt kosketella klitorista millään lailla, siis ei millään lailla. Kun minä olen vastaavasti ottanut suihin.
Olet älykkisesti niin lahjaton että kaikki miehet ja tämän lisäksi oletat, että kaikki naiset ovat kaltaisiasi. Ehkä se syy on sinussa.
Sinäkin olet vain yksi tyhmä mies.
ap.
On monia paikkoja kun tuntuu hyvältä kun koskettaa ja sitten se g piste
Nainen kertoo mistä tykkää myös sen mitä ei tykkää
Onko ap saanut haluamiaan vastauksia. Vai tuleeko näihin riidanhakualoituksiisi aina samankaltaisia vastauksia.? Mitä mieltä itse olet? Kertooko se sinulle mielestäsi mitään ja onko sillä mitään merkitystä?
Miten on mahdollista, että jotkut naiset eivät osaa taskuperuutusta?
Juu vastauksen siihen, että todellisia naisvihaajia on palstalla todella monta. Voitte varmasti olla itsestänne ylpeitä, niin paljon kun olette täällä mitä törkeimmin kirjoitelleet.
Ihmeellisiä juttuja tunnutte tietävän ihmisestä jota ette koskaan ole tavanneetkaan.
Ja mikään ei muuta sitä tosiasiaa, että miehet haluavat vain naida, Itse on miehet täällä kirjoittaneet, etteivät välitä naisen nautinnoisa mitään varsinkin yhdenyön jutuissa. Olen itse tämän kokenut, enkä ole todellakaan ainoa.
Lukekaa naisten kirjoituksia täällä, mutta ettehän te piittaaa mistään sellaisista.
Nämä kirjoitukset kertovat eniten teidän iitsenne tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Juu vastauksen siihen, että todellisia naisvihaajia on palstalla todella monta. Voitte varmasti olla itsestänne ylpeitä, niin paljon kun olette täällä mitä törkeimmin kirjoitelleet.
Ihmeellisiä juttuja tunnutte tietävän ihmisestä jota ette koskaan ole tavanneetkaan.
Ja mikään ei muuta sitä tosiasiaa, että miehet haluavat vain naida, Itse on miehet täällä kirjoittaneet, etteivät välitä naisen nautinnoisa mitään varsinkin yhdenyön jutuissa. Olen itse tämän kokenut, enkä ole todellakaan ainoa.
Lukekaa naisten kirjoituksia täällä, mutta ettehän te piittaaa mistään sellaisista.
Jaa taas niin näppärästi muutaman trollin höpötykset yleistetty kaikkiin miehiin.
Vastaavasti voidaan kysyä, että miksi naiset ovat niin tyhmiä, että suostuvat tuollaiseen seksiin. Tälläkin palstalla on useita vinkumisketjuja, joissa naiset kertovat vuosia kestäneiden suhteiden seksin olleen tuollaista. Jos mies kerran on surkea seksissä, niin pakkoko sellaisen kanssa on sekstailla?
Ei minua ainakaan seksissä vaimoni kanssa kiinnosta yhtään se, että nauttiiko hän siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa taas niin näppärästi muutaman trollin höpötykset yleistetty kaikkiin miehiin.
Vastaavasti voidaan kysyä, että miksi naiset ovat niin tyhmiä, että suostuvat tuollaiseen s
No ainakin minä kun kirjoitan, yleensä muistan aina kirjoittaa, "jotkut miehet" tms.
Eli en yleistä kaikkiin miehiin. Olen läksyni lukenut, olen varma, ettei niin olekkaan, vaan suurin osa on ihan kunnon miehiä. terv.AP
Vierailija kirjoitti:
No ainakin minä kun kirjoitan, yleensä muistan aina kirjoittaa, "jotkut miehet" tms.
Eli en yleistä kaikkiin miehiin. Olen läksyni lukenut, olen varma, ettei niin olekkaan, vaan suurin osa on ihan kunnon miehiä. terv.AP
Aivan. Kirjoitithan avaukseenkin, että "miten on mahdollista, etteivät jotkut miehet tiedä". Näppäräähän tässä on se, että kun koko populaatiosta puhutaan, niin aina löytyy se joku joka ei tiedä, oli asia tai sukupuoli mikä tahansa, joten aina on oikeassa. Sitten kun vielä ottaa asenteeksi ihan saman kuin olisi kirjoittanut että "miten on mahdollista, etteivät miehet tiedä", niin pääseekin aina viettämään loppupäivän kivasti palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Kirjoitithan avaukseenkin, että "miten on mahdollista, etteivät jotkut miehet tiedä". Näppäräähän tässä on se, että kun koko populaatiosta puhutaan, niin aina löytyy se joku joka ei tiedä, oli asia tai sukupuoli mikä tahansa, joten aina on oikeassa. Sitten kun vielä ottaa asenteeksi ihan saman kuin olisi kirjoittanut että "miten on mahdollista, etteivät miehet tiedä", niin pääseekin aina viettämään loppupäivän kivasti palstalla.
Vastaa nyt näppärästi, miten se muuten on mahdollista etteivät tiedä? Ihmettelen sitä yhä. Se on tyystin eriasia, miten koskee, mutta jos ei edes tiedä mihin koskea, niin onhan se... Kun naiset kyllä tietävät. Keksi nyt jotain viisastelua vielä tähänkin.