Miksi ja miten on mahdollista, etteivät jotkut miehet tiedä mistä kohtaa koskemalla naisesta tuntuu hyvälle?
Kun naiset tietävät vaisomaisesti että se kullin hyväily on se juttu. Pitääkö siis mihelle erikseen opettaa mistä nainen.
Kommentit (193)
"Sepä se, et ole nainen."
No en, joskin kuvailin siinä 30 vuoden kokemustani naisesta. Ja tosiaan, epämuodikkaasti yksikössä vain yhdestä naisesta, koska useampia en tarvitse enkä halua.
Mutta kerro sinäkin toki yhden naisen näkökulma, jos sulla sellainen sattuu olemaan. Eikös tämä ollut aihe josta piti puhua? Vai eikö pitänyt? Sekin vähän velloo eestaas tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö Pate vieläkään tajua, etteivät läheskään kaikii naiset tunne mitään luultuja klitorikseosia osia sisällää.
Jos näin olis kaikki naiset kiemurtelisivat orgasmin lumoissa aina kun jotain sisällä olis. Mutta kun näin ei ole!!!
Sinä olet mies, joten et tiedä yhtään mitään siitä mitä naiset tuntevat tai eivät.
Ja se ulkoinen klitoris on se, mist useimmat nauttivat,koska se ON sen kalun vastine, Pitää olla idiootti jos ei tätä jo tajua.
Lukekaa naisten kirjoituksia, nehän ovat asiantuntijoita. Ja vielä kerran saavat saada naiset kuten haluavat, tietysti.
Ei ole miitenkään kalunvastine. En ole väittänyt muista naistista mitään, ainoastaan että olet väärässä yleistyksissä ja luulemalla että kaikki naisen ovat samanlaisia kuin sinä, ettei tunne pillussa
Mitä sä mulle keuhoat. Ei ole mun keksimä väite, että 90% klitoriksesta on naisen sisällä ja vain 10% esillä. Ihan tutkittu juttu. Mutta ihan samoin iso osa hermopäätteistä naisella sijaitsee naisen sisällä. Sekään ei ole mun keksimää. Olet sitä paitsi itse sanonut ettet saa mitään kullista emättimessä eikä tunnut miltään.
Mutta ihan samoin miehellä, teska on on klitoriksen huipun vastine, kalun varsi ja paisuvaiset vastaa klitoriksen sisäisiä osia ja paisuvaisia. Kato vaikka antomioita, jos et usko. Koko klitoris on noin 13cm pitkä, ei vastaa keskiverto kalun kokoa. Sekin tieto on tutkittua eikä omaa keksintöäni.
Tiedän ihan varmasti varmasti vaimoni orgasmeista ja mielipiteistä kaiken tarvittavan. Hän on saanut koko pärisuhteen aikana 99% :sesti orgasmin aina kun meillä on ollut seksiä. Saanut enimmät tuhannet yhdynnöissä ja tarpeeksi monta tuhatta suuseksillä ja sormettaen. Hän on saanut ITSE aina valita tavan millä saanut ja niin saanut tähänkin asti. ITSe tietänyt paremmin miten saanut ja miten halunnut . Turha minun on siitä ottaa ressiä, kunhan olen toteuttanut toiveet.
Väiitän ihan tosissani jo vaimoni kokemuksella että väite naisen tyydytämisestä tai kaikkien naisten, vain yhdestä paikkaa, oli klitoris tai ei, on aivan absurdi ja mahdoton ajatus.
en edes viist lukea sun juttuasi enää. Ensinnäkin, nämä naisten nautinotpisteet ovat arvailuja, ja kun ne eivät oikeassa elämässä sillai toimi niin mitä virkaa!
Enkä tajua miten miehet selittävät kuinka naisten pittä saad se orgasminsa, Eli yhdynnässä! Jumalavita, ei naiset tee niinkuin mies käskee, ei tietenkään.
Ja miksi täälläsuuri iso osa naisia kirjoittaa, ettei saa millään konstilla. Tai että mies vaan tulee niskaan, jyystää aikansa, ja sitten kääntyy ja alkaa kuorsata. Onko em jutut keksittyjä? Eivät. Eikä mitään oikeata tutkimusta ole, ei edes G pisteestä, on tai ei.
Miksi sinä tai joku muu jatkuvasti vääntää, etteä näin se on, kun ei ole. Et kai sinä voi määrätä miten kukin saa tai ei.
Ja älä enää laita sanoja suuhuni. Pitäskö tässä nyt alkaa vääntää, että mihete saavat ihan väärällä tavalla. Voihan se ollakkin!
Vierailija kirjoitti:
en edes viist lukea sun juttuasi enää. Ensinnäkin, nämä naisten nautinotpisteet ovat arvailuja, ja kun ne eivät oikeassa elämässä sillai toimi niin mitä virkaa!
Enkä tajua miten miehet selittävät kuinka naisten pittä saad se orgasminsa, Eli yhdynnässä! Jumalavita, ei naiset tee niinkuin mies käskee, ei tietenkään.
Ja miksi täälläsuuri iso osa naisia kirjoittaa, ettei saa millään konstilla. Tai että mies vaan tulee niskaan, jyystää aikansa, ja sitten kääntyy ja alkaa kuorsata. Onko em jutut keksittyjä? Eivät. Eikä mitään oikeata tutkimusta ole, ei edes G pisteestä, on tai ei.
Miksi sinä tai joku muu jatkuvasti vääntää, etteä näin se on, kun ei ole. Et kai sinä voi määrätä miten kukin saa tai ei.
Ja älä enää laita sanoja suuhuni. Pitäskö tässä nyt alkaa vääntää, että mihete saavat ihan väärällä tavalla. Voihan se ollakkin!
Ei noi kitorikisen osat tai naisen nautintopisteet ole mitään kuviteltuja keksintöjä. Etkö ymmärrä, että osaavat miehet käyttää niitä jatkuvasti hyväkseeen tuottaakseen naiselleen orgasmeja. Se olisikin helvatun helppoa jos vain klittaa rämpyttämällä aina nainen laukeaisi. Vaan kun ei laukea. Eikä ne naisen haluamat yhdyntäorgasmitkaan ole miehelle mitään hellppoja. Ensi pitää suorittaa enimmäkseen pitkä ja perusteellinen esileikki, saada nainen kovaan kiimaan, jotta nainen laukeaisi yhdynnässä ennen kuin mieheltä tulee tai ylipäätään laukeaa. Tuolla kaavalla meillä mentiin ekat 40 vuotta, kun vaimo halusii lähinnä aina yhdynnässä. Mutta sekin vaatinut melkein samaa mitä edellinen pitkän parisuhteen kokenut mies sanoi, lukuisien erogeenisten nautintopisteiden oikea-aikaista hyväilyä ja sen päivän nautintopisteen löytämistä. Jos mies ei kykene niitä löytämään jää naisen orgasmi haaveeksi.
Meitä ei pätkääkään kiinnosta miten muut naiset saa, mutta se kiinnostaa millä saa oman vaimon saamaan. Kun tarpeeksi monta tuhatta kertaa onnistuu, niin oppii kummasti erilaisia asioita naisen tyydyttämisestä. Vaimoani taas ei kiinnosta mikään muu kuin se, että hyvältä tuntuu ja hän saa orgasmeja. Eikä varmasti pysty kuvailemaan missä tuntuu ja miksi ja mitä siellä puuhailen, on aika nopeasti sellaisissa sfääreissä, ettei pysty analysoimaan enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Voisit oikeasti jo tukkia turpasi.
Tällä tyypillä ei tosiaan ole mitään uutta sanottavaan. Pyörii paikallaan, kun rikkinäinen levy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja älä enää laita sanoja suuhuni. Pitäskö tässä nyt alkaa vääntää, että mihete saavat ihan väärällä tav
Tukiitse oma turpasi, kullinmittaaja! Minun suuta ei miehet tuki, sillä kaikki mitä sanoin on aivan totta.
Ei mies voi millään tietää, mitä nainen tuntee ja missä ja miten. Valehtelevatko kaikki naiset, jotka sanovat, ettei yhdyntä tunnu juuri miltään. Eivät, mutta täällä jonkun mielestä sitä ei vaan saa sanoa.
Luulet olevaasi naista ylempänä, etkä omaa edes käytöstapoja Jos kaikkinaiset, jotka saavat kullin pilluunsa saisivat orgasmin, ei asiasta kukaan puhuisi eikä kirjoittelisi kuinka ei tunnu juuri miltään. Mauton moukka..
Tukiitse oma turpasi, kullinmittaaja! Minun suuta ei miehet tuki, sillä kaikki mitä sanoin on aivan totta.
Ei mies voi millään tietää, mitä nainen tuntee ja missä ja miten. Valehtelevatko kaikki naiset, jotka sanovat, ettei yhdyntä tunnu juuri miltään. Eivät, mutta täällä jonkun mielestä sitä ei vaan saa sanoa.
Luulet olevaasi naista ylempänä, etkä omaa edes käytöstapoja Jos kaikkinaiset, jotka saavat kullin pilluunsa saisivat orgasmin, ei asiasta kukaan puhuisi eikä kirjoittelisi kuinka ei tunnu juuri miltään. Mauton moukka..
Paitsi, että olet väärässä. Jos osa naisista omaa tunnottoman pillun eikä yhdyntä tunnu heillä missään, niin sinulla on otsaa yleistää se koskemaan kaikkia naisia. Toisilla naisilla tuntuu ja he saavat orgasmeja yhdynnöissä. Ja sekös sinua riipii.
Ihan satavarmasti naisillleen orgasmeja antavat miehet tietää mistä pisteistä ja miten saavat omalle naiselleen orgasmeja aikaiseksi. Tietävät paremmin kuin heidän naisensa.
En ole ikinä väittänyt, ettei kukaan saa , ja jos saa jyvä niin. Toistan, kukin saa minusta saada just tasan miten haluaa ja saa, ja se ei riivi eikä harmita mua yhtään,päinvastoin. Täällä jotkut ovat kiivaita olettamaan asioita joita ei ole. Ja oma seksielämäni on todella ensinnäkin vilkasta, ja toiseksi täynnä orgasmeja. Olen saanut monenlaisia orgasmeja jos se kellekkään kuuluu.
Johan on kumma jos ei mene perille.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä väittänyt, ettei kukaan saa , ja jos saa jyvä niin. Toistan, kukin saa minusta saada just tasan miten haluaa ja saa, ja se ei riivi eikä harmita mua yhtään,päinvastoin. Täällä jotkut ovat kiivaita olettamaan asioita joita ei ole. Ja oma seksielämäni on todella ensinnäkin vilkasta, ja toiseksi täynnä orgasmeja. Olen saanut monenlaisia orgasmeja jos se kellekkään kuuluu.
Mutta silti alat raivoamaan, kun joku kertoo saavansa naimalla ja sen vielä tuntuva parhaalta. Kateellinen sinä olet, kun et itse saa naimalla.Siitä tässä vaan on kyse.
Jos lähtee kokeilemaan, niin kohta on poliisit paikalla, kun naisella olikin väärät päivät ja halut hukassa.
Tiedän, mutta en välitä. Suuri osa naisista ei osaa hyväillä kullia (vaikka niin kuvittelee), joten miksi minä olisin velvollinen tuottamaan nautintoa toiselle. Jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti alat raivoamaan, kun joku kertoo saavansa naimalla ja sen vielä tuntuva parhaalta. Kateellinen sinä olet, kun et itse saa naimalla.Siitä tässä vaan on kyse.
En ole raivonnut, enkä ole kateellinenkaan, saan orgasmeja vaikka kuinka paljon. Miten sinä jaksat jauhaa tuota typerää mantraasi aina vaan. Ja sinä et voi tietää mikä naisesta tuntuu parhaalta! Suksi jo helvataan typerine juttuinesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole raivonnut, enkä ole kateellinenkaan, saan orgasmeja vaikka kuinka paljon. Miten sinä jaksat jauhaa tuota typerää mantraasi aina vaan. Ja sinä et voi tietää mikä naisesta tuntuu parhaalta! Suksi jo helvataa
Ihan joka kerta, kun mainitaan sana yhdyntäorgasmi, niin sinä liitelet paikalle ja alat jauhamaan klitoriksestasi.
Väitän, että tiedän sinua paremmin mikä naisestani tuntuu paremmalta, kuin sinä. Johtuu ihan siitä, että saan suuni auki, pystyn kysymään ja puhumaan ja minua kiinnostaa molempien nautinto. Olisi aivan kauheaa olla laisesi henkilön kanssa missään suhteessa. Yritä muistaa ja tajuta, että kaikkien naisten värkit eivät ole tunnottomia lihatunneleita. Sulla on sellainen. Se tiedetään.
Sulla lienee jokin persoonallisuushäiriö, koska olet niin negatiivinen koko ajan. Omasta mielestäsi olet aina oikeassa ja muut väärässä. Jos joku nainen on kanssasi eri mieltä, kyseessä onkin mies, joka kirjoittelee naisena. Sen kun jatkat itsesi hieromista hamaan loppuun asti. Se onkin ainoa tapa sulle saada nautintosi.
Vierailija kirjoitti:
Haista paska, oikeesti.
Unohdin muuten mainita, että sulla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja.
Mutta taisi osua ja upota.
Ap voisi nyt tehdä yhteenvedon keskustelun annista. Onko vastaukset olleet ap:n standardien mukaisia vai vastaajat vaan yksinkertaisesti väärässä?
Sepä se, et ole nainen.