Miksi ja miten on mahdollista, etteivät jotkut miehet tiedä mistä kohtaa koskemalla naisesta tuntuu hyvälle?
Kun naiset tietävät vaisomaisesti että se kullin hyväily on se juttu. Pitääkö siis mihelle erikseen opettaa mistä nainen.
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APtässä moi, ensinnäkin, täällä kirjoittelee moni muukin nainen, en siis ole yksin.
Ja mitä miestenhyväilyyn tulee, tai siis yhden miehe tässä tapauksessa, niin en kyllä vetele esaria kovasti ja alas asti. Me käytetään tässäkin kätevää liukkaria, ja se vetelykin aika kevyesti ja melko hitaastikkin. Unohtamatta palleja. Tuo siis mistä oma mies tykkää, ja sanoo aina, että osaan just oikein.
Miehetkin voivat avata suunsa ja kertoa., miten haluavat.
Mutta sinä et osaa avata suuta ja kertoa miehille mitä sinä haluat?
Mistä vetusta niin päättelit, minä olen alun aamenen kertonut miehelleni, ja hän olisin mies, joka otti heti kuuleviin korviinsa mitä kerroin. Meillä on aivan 100 % hieno seksielämä, molemmin puolin. Vaikka tasan sama mitä jokun random kääkkä kirjoitelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle pitäisi erikseen opettaa kirjoitustaito.
Ai, etkö pysty ymmärtämään lukemaasi?
Pystyn kyllä. Mutta ap:n tekstistä puuttuu tärkeitä sanoa ja välimerkit on ihan utopiaa hänelle. Mutta saatoin arvata mistä on kyse.
Oletan aina, että ihmiset, normaalit tajuavat tekstin vaikka siinä oliskin joku virhe. En oikolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APtässä moi, ensinnäkin, täällä kirjoittelee moni muukin nainen, en siis ole yksin.
Ja mitä miestenhyväilyyn tulee, tai siis yhden miehe tässä tapauksessa, niin en kyllä vetele esaria kovasti ja alas asti. Me käytetään tässäkin kätevää liukkaria, ja se vetelykin aika kevyesti ja melko hitaastikkin. Unohtamatta palleja. Tuo siis mistä oma mies tykkää, ja sanoo aina, että osaan just oikein.
Miehetkin voivat avata suunsa ja kertoa., miten haluavat.
Ei ole mitään sellaista, mitä miehet kollektiivina haluavat. Jos et pääse irti tuosta ajatuksesta, että seksissä on nainen ja mies, ja nämä pyhät stereotyypit nauttivat jostain pyhästä stereotyyppisestä seksirituaalista, niin sinua ei voi auttaa.
Oikeasti Maapallolla on 8 miljardia ihmistä, ja 8 miljardia erilaista seksimieltymystä.
Kyllä on taatusti mitä kaikki miehet yleisesti haluavat, ja se on PILLU! Väitätkö vastaan? Ja yleisesti kaikki ihmiset haluavat nautintoa ja orgasmin seksissä, niin naisetkin. Vääntämisen ilostako väität tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taatusti mitä kaikki miehet yleisesti haluavat, ja se on PILLU! Väitätkö vastaan? Ja yleisesti kaikki ihmiset haluavat nautintoa ja orgasmin seksissä, niin naisetkin. Vääntämisen ilostako väität tuollaista.
En ole tuo jolle vastasit, mutta joka tapauksessa olen pitkään seurannut kirjoitteluasi ja joskus välillä vähän vääntänytkin. Vuosien varrellakaan ei silti ole mulle valjennut, että miksi sulle on aina niin kova paikka se, että ihmiset ovat erilaisia ja tykkäävät eri asioista, olkoonkin että luonnollisesti on asioita joista useimmat tykkäävät? Miksi haluaisit, että se olisi niin yksinkertaista että koske klitorikseen, koske kulliin? Miksi otat aina itseesi, jos joku kertoo pitävänsä jostain muusta kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo jolle vastasit, mutta joka tapauksessa olen pitkään seurannut kirjoitteluasi ja joskus välillä vähän vääntänytkin. Vuosien varrellakaan ei silti ole mulle valjennut, että miksi sulle on aina niin kova paikka se, että ihmiset ovat erilaisia ja tykkäävät eri asioista, olkoonkin että luonnollisesti on asioita joista useimmat tykkäävät? Miksi haluaisit, että se olisi niin yksinkertaista että koske klitorikseen, koske kulliin? Miksi otat aina itseesi, jos joku kertoo pitävänsä jostain muusta kuin sinä?
En ota itseeni yhtään mitäään. Jokainen saa saada just miten haluaa, olen tämän sanonut useaankin kertaan, mutta aina joku jauhaa samaa potaskaa. Ja edelleen ei mulla ole mitään avuntarvetta, mun seksielo on ihan loistavaa, koska mieheni on älykäs, kyvykäs, ja tietää mitä haluan. Tätäkään asiaa ei uskota, ei millään.
Ylipäänsä yritän vain pitää naisten puolia, sillä kokemukseni mukaan miehet kyllä aina ottavat omansa, tavalla tai toisella. Täältä lukemaani on tarttunut paljon ikäviä juttuja..
Minusta tuntuukin, että huvikseen on muutama mies aina vääntämässä vastaan ja käyttävät kovin rumaa kieltä ja haukkuvat, vaikkeivät tiedä hevon hhelvetiäkään asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota itseeni yhtään mitäään. Jokainen saa saada just miten haluaa, olen
Taas olet haukkumassa miehiä tietämättömiksi, vaikket itse tiedä muista naisista mitään, etkä miehistä. Aina hoet klitoriksen autuutta, etkä edes ymmärrä ettei kaikki naiset halua kitoriksen kosketusta. Saavat orgasminsa emättimen sisältä jne. Et edusta kaikkia naisia, etkä edes osaa. Edustat vain itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota itseeni yhtään mi
Jjäjäkäti jäpläpläplä lää....sun maailmassasihan kaikki naiset saavat yhdynnässä orgasmin, ja muuta ei tarvita. Sellainen on terve nainen, sillä sinä olet tietäjä.
Johtunee varmaan siitä, että kaikki miehet eivät ole ennen koskeneet naisia tai nainen ei ole kertonut heille mistä tykkää. Syynä on myös se, että kaikki naiset eivät ole samanlaisia.
Ap:lle on tunnetusti yhdyntäorgasmi punainen vaate, kun ei itse saa, niin ei saa saada muutkaan naiset. Ei ainakaan nauttia niistä. Ainut autuaakse tekevä on klitta, mutta siitäkään ei ap tajua, että yli 90% on emättimen ympärillä ja sisällä, joten kulli tai sormet sisällä hieroo enintä osaa klitoriksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn kyllä. Mutta ap:n tekstistä puuttuu tärkeitä sanoa ja välimerkit on ihan utopiaa hänelle. Mutta saatoin arvata mistä on kyse.
Oletan aina, että ihmiset, normaalit tajuavat tekstin vaikka siinä oliskin joku virhe. En oikolue.
Se vain oli täynnä virheitä. Ja tärkeitä sanoja puuttuu. Tästä tulee mieleen jonkinlainen vamma.
Miten on mahdollista, että jotkut eivät tiedä, että naset eivät ole samasta puusta veistettyjä. Yksi tykkää yhdestä paikasta hyväilystä, toinen toisesta ja kolmas kolmannesta. Se mies ei voi tietää mitä laatua nainen on, jos nainen ei itse kerro. Terkuin nainen.
Todella hyvinkäyttäytyviä ja fiksuja miehiä palstalla. Mutta eihän naisvihaa ole.
Miesten maailma, vaikka miten olis naisilla yritystä. Mutta vain rohkeimmat naiset uskaltavat vastustaa miesten ilkeyttä ja ylivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle on tunnetusti yhdyntäorgasmi punainen vaate, kun ei itse saa, niin ei saa saada muutkaan naiset. Ei ainakaan nauttia niistä. Ainut autuaakse tekevä on klitta, mutta siitäkään ei ap tajua, että yli 90% on emättimen ympärillä ja sisällä, joten kulli tai sormet sisällä hieroo enintä osaa klitoriksesta.
Miten näin typerää kirjoitusta voi kukaan tykätä. Mutta kyllä vaan voi.
Jokaisen naisen orgasmit ovat täällä kirjoittavan miehen tiedossa. miten upeeta. Mutta minun ei tarvitse ennustella ,kun tasan tiedä, että mihet halauavat pillua, ja panna siihen. Mutta olenkin ihka okea ennustaja.
Vierailija kirjoitti:
Mutta minun ei tarvitse ennustella ,kun tasan tiedä, että mihet halauavat pillua, ja panna siihen. Mutta olenkin ihka okea ennustaja.
En vaan ymmärrä, miksi sä haluaisit maailman olevan näin neliskanttinen ja yksinkertainen? Onko se pelottavaa ajatella jotain muuta, vai miksi sä jatkuvasti haluat latistaa niin miehiä kuin naisiakin tällaisiksi yksiulotteisiksi tikku-ukkohahmoiksi? Onko se jotenkin tutumpi maailma sulle, vai mistä v*usta oikein kiikastaa??
Kyllä mulle kelpaisi pillun sijaan ihan yhtä hyvin myös suikkari, käsihoito, leluhoito, yhdessä runkkaus tai mikä vaan. Tai ihan yhtä hyvin voisin tehdä vaimolle hyvää kaikilla hänen haluamillaan tavoilla ja jättää omat toiveet siltä kertaa taka-alalle. Tai mitä tahansa panon ja kaiken muun väliltä.
En väitä puhuvani kaikkien miesten puolesta, koska tajuan ihmisten olevan erilaisia. Väitän kuitenkin, etten ole niin ainutlaatuinenkaan monipuolisine seksimieltymyksineni, että miehet voisi kuitata tuolla sun tavallasi, että "pillua niille" ja naiset että "hinkkaa klitorista". Eikö nyt joskus voitaisi puhua ihmisistä ihan elävinä, omanlaisinaan yksilöinä eikä sun tyyliin stereotyyppisinä irvikuvina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kumma, että asiallinen aloituskin saanut 7 alapeukkua, kertoohan se jotain.
Jaa niin. Täällä miehiä haukkuvat aloitukset ovat asiallisia. Kertoohan se jotain.
Kiitos vinkinstä. Annoin alapeukun, koska tämän henkilön aloitukset on aina sitä ihteään.
Vierailija kirjoitti:
Todella hyvinkäyttäytyviä ja fiksuja miehiä palstalla. Mutta eihän naisvihaa ole.
Todella hyvinkäyttäytyviä ja fiksuja naisia palstalla. Mutta eihän miesvihaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä se on kyllä aika vaikeaa. Tarttis kai kännissä lukea, kun kännissä ne on kirjoitettukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näin typerää kirjoitusta voi kukaan tykätä. Mutta kyllä vaan voi.
Jokaisen naisen orgasmit ovat täällä kirjoittavan miehen tiedossa. miten upeeta. Mutta minun ei tarvitse ennustella ,kun tasan tiedä, että mihet halauavat pillua, ja panna siihen. Mutta olenkin ihka okea ennustaja.
Sinä olet kyllä ihan pihalla. Mutta sen nyt kertoo sinun kyvyttömyys tuottaa järkevää tekstiä.
Mutta sinä et osaa avata suuta ja kertoa miehille mitä sinä haluat?