Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein nuoruudessani mielestäni todella ruman tempun ja se painaa mieltäni yhä. Oltiin kait lähdössä jostain tanssipaikasta tyttöjen kanssa ku

Vierailija
02.05.2024 |

Tein nuoruudessani mielestäni todella ruman tempun ja se painaa mieltäni yhä. Oltiin kait lähdössä jostain tanssipaikasta tyttöjen kanssa kun joku mies tuli ehdottelemaan mulle 'jotain'... en saanut sitä pois ja sanoin lopulta, et 'kokeile' mun ystävätärtä... Ja sehän lähti viivana... Tiesin hänestä sen verran että on antanut ymmärtää että panettaa ihan hirveesti ja ei kovasti väliä kuka mies siihen apuun...

Olin kerran kovin yllättynyt kun tämä sama sanoi yllättäen että Raamattu on paras kirja jonka hän tietää... en olisi odottanut... ja on nyt jo edesmennyt... Koen loukanneeni ystävätärtäni aivan hirveästi enkä tiedä ymmärsikö / saiko koskaan tietää että mies oli ensin yrittänyt mua... Nyt kun ajattelen häntä niin pidän häntä yhtenä elämäni parhaana ystävänä jos ei jopa kaikista parhaana.  

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Win-win tilannehan tuo on. Sinä pääsit miehestä eroon ja ystäväsi pääsi petiin hänen kanssaan.

Vierailija
2/12 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sähän teit palveluksen sille tytsylle, kun kerran oli miestä vailla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä on kuitenkin jotain niin niin roisia ja törkeetä taholtani mitä en kuitenkaan osaa pukea sanoiksi. Ehkä se on sitä että mun oman luonnon vastaista on lähteä jonkun tuntemattoman matkaan seksin merkeissä. Olisin toivonut että näin ystävättärenikin ja olisi sanonut roikkujalle että ala vetää... mutta ei - tarttui tilaisuuteen... oli jo eronnut noin 24 veenä. Olin siis jotenkin pettynyt. Tämä tuntuu myös siltä kuin olisin pannut hänet johonkin 'testiin' ja sellainen ei todellakaan voinut olla mun tehtävä. Mun oma ensimmäinen 'seksinharrastus' tapahtui oikeastaan täysin tuntemattoman kanssa vaikka oli joku äkillinen voimakas ihastus. Se päättyi ihan hirvittävään katastrofiin josta kyllä tossa vaiheessa vielä kärsin... siis olin oppinut että näppejään ei todellakaan kannata lähteä polttamaan tosta noin vaan ihan lennosta.  

Vierailija
4/12 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niitä nuoruuden traumoja mistä voi olla vaikea päästä eroon.

Vierailija
5/12 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu, saat täältä synninpäästön.

Vierailija
6/12 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein nuoruudessani todella ruman tempun: menin rattijuopon kyytiin ja suku syytti minua kuskin nauttiman alkoholin nmäärästä.

Vierailija
7/12 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sille vo sulle. Nyt voi sanoa, että sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
8/12 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi tuskin kuvitteli, että ko mies ei olisi vongannut myös muilta - ja että siis ihan hänestä mies vaan ykskaks hullaantui...

Ihan sama toisinpäin; myös kaverillesi kävi "kuka vaan".

--->  win win kaikille teille kolmelle. 

Vierailija
9/12 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tuossa mitään rumaa, jos kerran ystäväsi lähti miehen matkaan ihan vapaaehtoisesti.

Paha ja anteeksiantamaton temppu olisi ollut, jos mies olisi ekana valinnut ystäväsi ja ystäväsi tuon miehen, ja sinä olisit väen vängällä mennyt väliin, 'vienyt' miehen ja mennyt sänkyyn tämän kanssa.

Vierailija
10/12 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siis järjetön aloitus. Montako kymmentä vuotta olet tuota vatvonut? Vois olla terapian paikka, että ovatko ihmiset hyviä ja pahoja pelkästään ja voiko halveksumasi ihminen ollakin kuolemansa jälkeen ihan paras ystäväsi.

Vierailija
11/12 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi aikuista ihmistä siis päätti harrastaa seksiä tanssien jälkeen. Olipa joo TOSI roisia! Ihan ennenkuulumatonta. Joku huoli-ilmoitus jollekin viranomaiselle tollasesta ehdottomasti olis pitäny tehdä! 

Vierailija
12/12 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä että porukat otatte edes kantaa! Taitaa olla niin että teillä nousee ihan karvat pystyyn näin tyhmästä jutusta. 

Kuka on sitä mieltä että AP

1) teki oikein eli enkelinpalveluksen

2) teki väärin eli karhunpalveluksen? Äänestäkää!

Voisiko tässä taustalla olla ja vaikuttaa joku moraalitason 'kysymys'? Eli näillä nuorilla naikkosilla erilainen moraali? Sehän säätelee toimintaa ilman että ihminen syventyy ajattelemaan ja harkitsemaan kovin syvästi. AP teki moraalinsa vastaisen teon ja siksi vetää nyt päähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan