Vain Elämää 2025 - OFFICIAL
Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.
.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1994)
Vierailija kirjoitti:
^ Mietin itse tuota samaa. Esitettiinkö ohjelmassa yhtään Mikin tekemää biisiä?
Viivin esittämä Älä koskaan ikinä on Kausteen ja Knipin säveltämä ja Kausteen sanoittama.
Vesta, Lauri, Pelle ja Johannes esittivät Knipin kokonaan säveltämän ja sanoittaman biisin.
Käärijän biisin oli säveltänyt Mikko von Hertzen ja Knipi ja sanoitukset ovat koko Egotripin.
Jonnan biisiä en muista.
Katson uusintoja. Miksi Jonna ei voi ylistää lapsuusajan biisejä kuten Minttua ja Villeä, koska nuo tekivät hänet kuuluisaksi aikoinaan. Muuten olisi "pelkkä julkkislaulajan siivellä tullut tytär"?!?! Minttu ja Ville antoi tilaa itselleen ja osoitti lahjakkuutensa ja musikaalisuutensa ja oli monille nuorille tytöille esikuva. Miksi mitätöi tuon kaikilta ikäisiltään?
Muistan vaan aikoinaan lukeneeni "Yhtä en saa" biisin aikoihin että joku fani mennyt pyytämään Minttua ja Villeä keikalla ihan nostalgian vuoksi, niin oli saanut aika tylyn vastanoton :-/
Vesta on mulle uus, piristävä tuttavuus! Pelkästään jo ulkonäkönsä puolesta! Lahjakas kuin mikä tottakai, muttei todellakaan ole tätä somekulttuurin lammasmaista, instagramimaista "mulle litra ankkahuulitäytettä, tekotukkaa, tekoripsiä, silikoonia palloina rintaan ja peräpäähän ja pylllistystä" vaan kulkee omia polkujaan!
Arvostan. Siis todella!
Vierailija kirjoitti:
Vesta on mulle uus, piristävä tuttavuus! Pelkästään jo ulkonäkönsä puolesta! Lahjakas kuin mikä tottakai, muttei todellakaan ole tätä somekulttuurin lammasmaista, instagramimaista "mulle litra ankkahuulitäytettä, tekotukkaa, tekoripsiä, silikoonia palloina rintaan ja peräpäähän ja pylllistystä" vaan kulkee omia polkujaan!
Arvostan. Siis todella!
Siis noi hiukset on täysin matkitut isommilta artisteilla ja biisit toistaa itseään laulutyylillisesti.
Vierailija kirjoitti:
Katson uusintoja. Miksi Jonna ei voi ylistää lapsuusajan biisejä kuten Minttua ja Villeä, koska nuo tekivät hänet kuuluisaksi aikoinaan. Muuten olisi "pelkkä julkkislaulajan siivellä tullut tytär"?!?! Minttu ja Ville antoi tilaa itselleen ja osoitti lahjakkuutensa ja musikaalisuutensa ja oli monille nuorille tytöille esikuva. Miksi mitätöi tuon kaikilta ikäisiltään?
Muistan vaan aikoinaan lukeneeni "Yhtä en saa" biisin aikoihin että joku fani mennyt pyytämään Minttua ja Villeä keikalla ihan nostalgian vuoksi, niin oli saanut aika tylyn vastanoton :-/
Tästä on ollut jo keskustelua täällä eli sen kun selaat ketjun alusta. Kävihän se jo Jonnan jaksostakin ilmi, että Jonna oli lapsiartistina täysi tuote ja levy-yhtiön sedät vei kaikki rahat ja tekivät sitten vielä konkurssin. Jonna ei myöhemmällä artistiurallaan edes saanut käyttää pelkkää Jonna-nimeä näiden ahneiden setien takia, eikä varmaan ole saanut pennin latia noista vanhojen biisien striimauksista, eikä taida mitenkään edes omistaa oikeuksia niihin. Jos muutenkin on tehnyt ihan toisenlaista musiikkia ja luonut itsensä artistina uudelleen, miksi pitäisi jotain ikivanhoja lastenlauluja veivata. Kuka hölmö oikeasti menee pyytämään typerää Minttua ja Villeä aikuisen artistin keikalla? Noloa ja artistia mitätöivää. Ne lastenlaulut eivät mitenkään liity hänen nykyiseen uraansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan. Siis todella!
Siis noi hiukset on täysin matkitut isommilta artisteilla ja biisit toistaa itseään laulutyylillisesti.
Kerropa sitten niitä isoja artisteja, joila on samanlaiset hiukset, meikki ja vaatteet sekä samantyylinen keho ilman lisäyksiä. Biiseistä alan olla vähän samaa mieltä. Innostuin tosi paljon Käärijän päivän biisistä, jonka Vesta veti, mutta sen jälkeen ne jotenkin lässähtivät enkä ole kovin suuri fani hänen omien biisienkään suhteen. Se ei kuitenkaan tarkoita että sinun ja minun mielipide olisi jokin universaali totuus. Kaikilla artisteilla on tietty tyyli, ja omaan korvaani Viivi kuulostaa kaikissa biiseissä samalta - poikkeuksena ehkä Älä koskaan ikinä. Jonkun toisen korvaan Viivin (ja Vestan) tyyli taas on raikas ja erilainen.
Jonna kuulostaa omaan korvaan vähän kärsivältä aika monessa biisissä, kuulostaa siltä, että ääni loppuu ihan kohta
24.10. Vestan päivä
31.10. Johannes Brotheruksen päivä
7.11. Kunniavieras Remu Aaltosen päivä
14.11. Kunniavieras Pepe Willbergin päivä
21.11. Kunniavieras Marion Rungin päivä
28.11. MIELI-päivä
5.12. Kaikki biisit 1/2
12.12. Kaikki biisit 2/2
19.12. Joulusikermä (kooste aikaisemmilta kausilta)
Ruutu+ Johanneksen päivä <3
Ryhdyin vuosien tauon jälkeen katsomaan Vain elämää Pellen takia. Kaikki nimet olin kuullut ja joitain biisejäkin, ainakin hitit, kaikilta. Jokaisen päivässä on yllättynyt ja ilahtunut jostain kappaleesta ja esityksestä Nyt tuntui, että tykkäsin ihan jokaisesta. Onko sit alkanut kauden aikana tykätä artisteista ja heidän mahtavasta yhteishengestään vai onnistuiko vaan jokainen parhaimmilleen viimeisenä päivänä. Huikeita esityksiä!
Vierailija kirjoitti:
Arvostan. Siis todella!
Eli ei ole kuten Erika Vikman ym.
Lakatkaa jankkaamasta Jonnan lapsuudesta ja sen aikaisista biiseistä. Jos haluatte sinne jämähtää niin eikun vaan. Muut on eläneet eteenpäin jo vuosikymmeniä. Kuten kuuluukin.
Vierailija kirjoitti:
Lakatkaa jankkaamasta Jonnan lapsuudesta ja sen aikaisista biiseistä. Jos haluatte sinne jämähtää niin eikun vaan. Muut on eläneet eteenpäin jo vuosikymmeniä. Kuten kuuluukin.
Mika ei kuultu Minttu sekä Ville kappaletta silloin Jonnan päivänä? :D
^ Mietin itse tuota samaa. Esitettiinkö ohjelmassa yhtään Mikin tekemää biisiä?