Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2025 - OFFICIAL

Vierailija
26.05.2025 |

Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.

.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (188)

Vierailija
1/188 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että on uusia kasvoja eikä edellisten kierrätystä. Kunnon iskelmä-tähti tältä vuodelta mielestäni puuttuu kuitenkin. 

Vierailija
2/188 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nuorisokattaus jo reilu kolmikymppisen mielestäki :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/188 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Viivi? Mikä Vesta? Nevahööd. Miksei oo iskelmätähteä, esim. Kari Vepsä, Kisu tai Marita Taavitsainen?

Vierailija
4/188 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt että Pelle Miljoona on myynyt itsensä kaupallisuudelle. 

Vierailija
5/188 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Kaustetta oon vähän odotellutkin, tai miettinyt miksei ole jo ollut. Pellellähän sitten matskua piisaakin toisin kuin näillä muutamalla. 

Heti veikkaan ett Käärijä versioi Mintun ja Villen. 

Vierailija
6/188 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on todella kova!!!! Mahtavaa!

Vierailija
7/188 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään musiikkinsa takia tuttua minulle vanhalle kävylle, taaskaan. Luuleeko ne tosiaan, että nuoret katsoo tätä mummoformaattia, joka sekin pilattu.

Vierailija
8/188 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä on mahtava mutta mietin silti onko vielä hänen aikansa. Tiedän häneltä kolme kappaletta.. myös Vesta hieman vähemmän tunnettuna ug-artistina ei minun makuun mutta joka vuosi joku saa tämän roolin ja moni sieltä omaksi suosikiksenikin tullut. 

Iskelmä unohtui tänä vuonna kattauksesta, muuten erinomainen kattaus 

Vierailija
9/188 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ:n tyypit olisi ollut kiva nähdä ohjelmassa. Kyllä heillä biisejä piisaisi vaikka useampaankin kauteen laulettavaksi.

Vierailija
10/188 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boring. Yksikään noista ei kiinnosta artistina. No Pelle Miljoona on ihan mielenkiintoinen mutta ei silti kiinnosta tarpeeksi että katsoisin. 

Vierailija
11/188 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱🥱🥱

Vierailija
12/188 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on mahtava mutta mietin silti onko vielä hänen aikansa. Tiedän häneltä kolme kappaletta.. myös Vesta hieman vähemmän tunnettuna ug-artistina ei minun makuun mutta joka vuosi joku saa tämän roolin ja moni sieltä omaksi suosikiksenikin tullut. 

Iskelmä unohtui tänä vuonna kattauksesta, muuten erinomainen kattaus 

Aika sama se on noilla kaikilla viidellä nuorimmalla, että olisi voinut odottaakin hetken vielä. Sinänsä jokaisella varmasti on materiaalia ihan riittävästi yhteen Vain elämää kauteen, mutta mikä on sitten dynamiikka tuolla kuin noin paljon nuorempia ja innostaako sitten oikeasti sitä yleisöä joka tv:n ääressä tuota enimmäkseen yleensä seuraa.

Vierailija
13/188 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nämä esiintyjät lähtee sinne kärsimään. Jossain vaiheessa joku paljastaa, miten ei taaskaan ehditty syödä eikä juoda koko aikana, piti tehdä ympäripyöreitä päiviä. Ohjelma on näennäisen sosiaalinen mutta ei sitten ilmeisesti sitäkään.

Vierailija
14/188 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä ja Pelle parhaat. Odotan jo syksyä innolla. Kaikki ovat tuttuja ja pidän musiikistaan. Ovat selvästi halunneet uudistaa ohjelmaa ottamalla nuoria. Pellen kappaleiden versiot kiinnostaa. Moottoritie on kuuma on nuoruuteni tunnusmusiikki. 

Vierailija
15/188 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan ja hyviä taas. Nuoriso-osasto jäänyt etäämmäksi jos vaikka Vestan ja Viivin tuotanto rajoittuu mulla pariin biisiin ja Lauri Haav menee siihen, että tuttu nimi, mutta kappaleita en osaisi nimetä.

Pelle, Jonna, Mikki ja Käärijä ja miksei Johanneskin ole jo tutumpia ja ihan rakkaisiin lukeutuvia joten eiköhän hyvä kausi tiedossa.

Sitten niitä ketä ois toivonut. Se perusiskelmälinja puuttuu ja monen sukupolven suosikki Kake Randelin niin hänet haluaisi jollekin kaudelle kunhan lisää tulee ja suomirockin puolelta ja sanoittajista Heikki Salo ollut myös toivelistalla mulla. 

Nyt jo myöhäistä, mutta pitkään toivoin iskelmälegendoista Tapani Kansaa jollekin kaudelle. 

Vierailija
16/188 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle ja Mikki Kauste on ainoat jotka kiinnostaa, muiden päiviä en aio katsoa. En tosin tiedä katsonko edes niitäkään.

Olen samaa mieltä kuin joku aiempi kommentoija, mummojen ohjelma on pilattu nuorisolla vaikka nuoriso ei katso ko. ohjelmaa. Jos olisi selkeästi vaan vanhan kaartin osallistujia niin katsojaluvut olisivat korkeammat. Nyt jo monena vuotena ohjelma ei ole enää kiinnostanut koska Viivit ja Vestat ym. Varmasti ovat kovia ja osaavia artisteja, mutta eivät kuulu ns mummogenreen.

Vierailija
17/188 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kattaus ja ihanan raikas. Ei mitään uusintakierroksia ja kierrätetä jo aikaisemmin olleita tunkkaisia artisteja. Muutenkin hyvä, että nuoremmille annettu tilaa eikä otettu vanhoja kehäraakkeja. 

Vierailija
18/188 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelle ja Mikki Kauste on ainoat jotka kiinnostaa, muiden päiviä en aio katsoa. En tosin tiedä katsonko edes niitäkään.

Olen samaa mieltä kuin joku aiempi kommentoija, mummojen ohjelma on pilattu nuorisolla vaikka nuoriso ei katso ko. ohjelmaa. Jos olisi selkeästi vaan vanhan kaartin osallistujia niin katsojaluvut olisivat korkeammat. Nyt jo monena vuotena ohjelma ei ole enää kiinnostanut koska Viivit ja Vestat ym. Varmasti ovat kovia ja osaavia artisteja, mutta eivät kuulu ns mummogenreen.

No kyllä nuorisokin on ohjelmaan tervetullutta, katsoo tätä nyt vähän nuoremmatkin ja kai mummotkin voi vähän nuorempiin aristeihin tutustua. Itse lähinnä mietin tuota kokonaisikäjakaumaa.

Vierailija
19/188 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan ja hyviä taas. Nuoriso-osasto jäänyt etäämmäksi jos vaikka Vestan ja Viivin tuotanto rajoittuu mulla pariin biisiin ja Lauri Haav menee siihen, että tuttu nimi, mutta kappaleita en osaisi nimetä.

Pelle, Jonna, Mikki ja Käärijä ja miksei Johanneskin ole jo tutumpia ja ihan rakkaisiin lukeutuvia joten eiköhän hyvä kausi tiedossa.

Sitten niitä ketä ois toivonut. Se perusiskelmälinja puuttuu ja monen sukupolven suosikki Kake Randelin niin hänet haluaisi jollekin kaudelle kunhan lisää tulee ja suomirockin puolelta ja sanoittajista Heikki Salo ollut myös toivelistalla mulla. 

Nyt jo myöhäistä, mutta pitkään toivoin iskelmälegendoista Tapani Kansaa jollekin kaudelle. 

Nuo sinun toiveet eivät tähän formaattiin lähde. Heillä ei yksinkertaisesti ääni enää tuossa iässä kestä ja tietävät, että vain nolaisivat itsensä. Näin on käynyt aiemmin esimerkiksi Paula Koivuniemelle.

Vierailija
20/188 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olen ikäloppu. Tunnistan näistä Jonna TervomaaPelle Miljoona ja Egotrippi-yhtyeen Mikki Kauste. :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme