Vain Elämää 2025 - OFFICIAL
Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.
.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1979)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei levy-yhtiö palkkaa stylistiä Viiville?
Arvaas mitä? Viivillä oli oikein ammattimainen stylisti, samoin kuin muillakin Warnerin artisteilla kuten Vesta ja Käärijä. Tiedän, koska olen seurannut heitä + muita jo pidempään somessa. Jos ne asut ym. ei ole teidän makuunne, se on teidän ongelmanne. Ehkä ette edes ole kohdeyleisöä, joten teidän mielipiteellänne ei ole väliä. Pukeutumisella, meikeillä ja muulla visuaalisuudella luodaan artistibrändiä, johon artisti tietysti myös itse vaikuttaa. Vain elämää-jaksoissa artistit myös valitsevat asujaan ajatellen päivän artistia ja omaa biisiiään.
Ei voi olla! Ihan laimee, ja Viivi ei osaa kantaa asujaan silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haav on ehkä typerin taiteilijanimi ikinä. Kuka haluaa leimautua joksikin virolaiseksi???
Haavistosta pudotettu osa pois, no onpa ihmeellistä.
Tiesin kyllä alkuperäisen nimen, mutta olin niitä jotka ennen tuota tietoa luuli häntä virolaiseksi.
Ei täällä ole kukaan luullut.
No minä ainakin luulin. Ja olen lukenut jonkun muunkin luulleen. Mutta hyvä ettei kukaan av-mamma ole erehtynyt. Taaskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haav on ehkä typerin taiteilijanimi ikinä. Kuka haluaa leimautua joksikin virolaiseksi???
Haavistosta pudotettu osa pois, no onpa ihmeellistä.
Tiesin kyllä alkuperäisen nimen, mutta olin niitä jotka ennen tuota tietoa luuli häntä virolaiseksi.
No minä ainakin luulin. Ja olen lukenut jonkun muunkin luulleen. Mutta hyvä ettei kukaan av-mamma ole erehtynyt. Taaskaan.
Trololol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaas mitä? Viivillä oli oikein ammattimainen stylisti, samoin kuin muillakin Warnerin artisteilla kuten Vesta ja Käärijä. Tiedän, koska olen seurannut heitä + muita jo pidempään somessa. Jos ne asut ym. ei ole teidän makuunne, se on teidän ongelmanne. Ehkä ette edes ole kohdeyleisöä, joten teidän mielipiteellänne ei ole väliä. Pukeutumisella, meikeillä ja muulla visuaalisuudella luodaan artistibrändiä, johon artisti tietysti myös itse vaikuttaa. Vain elämää-jaksoissa artistit myös valitsevat asujaan ajatellen päivän artistia ja omaa biisiiään.
No mä stailaisin ton mimmin vaikka silmät kiinni paremmin. Ehkä jopa keksittäisiin sitä kautta sen biiseihin sisältöä. Eli vaikea uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä stailaisin ton mimmin vaikka silmät kiinni paremmin. Ehkä jopa keksittäisiin sitä kautta sen biiseihin sisältöä. Eli vaikea uskoa.
No sä olet 50+ setä, et ehkä sitten ole vaan kohdeyleisöä tai enää mukana siinä, mitä tuon ikäiset ja hänen faninsa pistää päälleen.
Sitä paitsi musiikki edellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vestan päivästä: onko Vestan ja Viivin välillä pientä epämukavuutta?
Mitä ihmettä. He ovat ihan parhaat ystävät ja pitkin kesää ja syksyä ovat tapailleet yhtenään ja näkyneet toistensa somessa.
He ovat samanlaisessa elämäntilanteessa, joten ystävyys ja työkaveruus on ymmärrettävää. Mutta näin myös epämukavia mikroilmeitä Vestan naamalla aina, kun Lauri ja Viivi flirttailivat keskenään. Vesta on satavarmaan kateellinen Viivin Barbi-ulkonäöstä ja hoikkuudesta. Musiikillisesti ei tarvi olla yhtään kateellinen, Vesta on löytänyt tyylinsä, Viivi on hukassa musiikillisesti.
Projisoit. Noita ohjelmia myös leikataan niin, että aiheutetaan katsojien s
Vestasta tulee mieleen Janis Joplin.
Janis Joplin on steroids meeting David Lynch. Niin paljon kuin Janis Joplinia arvostankin, Vesta on jo nyt noin nuorena paljon moniulotteisempi artisti. Ei liian sidottu tiettyyn genreen. Elokuvallisia biisejä kuten Jonna totesi, maalailee tunnelmia.
No ööö mites sitten kauden miesten tyylit?
Mitä jos keskityttäisiin musiikkiin tässä keskustelussa, kiitos. Aina samaa naisten rääpimistä, tunkkainen tuulahdus 80-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Viivi pystyy toimimaan noiden kynsien kanssa? Käytännön kannalta en käsitä noita, en tosin ulkonäönkään, aika... no, hurjan näköiset.
Sehän vaihtaa niitä joka päivä, eivät ole omat vaan liimattavat tekokynnet.
Ja ovat tosi laittomat mutta eihän tuo Viivin tyyli muutenkaan ole hieno.
Ihan kuin Temusta tilattu toi tyyli. Ja vähän pikkuprinsessaa Viivi 4vee siihen sekaan.
Ja nuo vihoviimeiset we e tee kusipiiska-pikkuletit otsatukasta.... koska näistä päästään?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki multimiljonäärit antaa lapsilleen perinteisiä nimiä, kuten Antti, heikki, Pekka jne.
Kaikki Kausteet on sukua toisilleen ja äärettömän rikkaita.
Ei kai "Stierncreutz" -niminenkään hengailisi minkään tyhjätaskun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miten Mikillä on noin pinkeät posket? Vaikea uskoa että olis botoxia, mut voisko kuitenkin?
Viinanaama. Nuo pinkeät viinaposket juuri ilmestyvät keski-iässä tyypeille, joille on olut ja viini ja viina maistunut vuosikymmenten aikana.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kun Mikki tuo joka toisessa lauseessaan esiin Egotripin. Muistuttaen näin, että hän ei olisi tässä ilman bändiään. Toivottavasti pysyvät ikuisesti kasassa, koska se on "se juttu".
Knipi on varmaan ripittänyt "mikkihiiren" että yritäpä vaan saamari ottaa kaikki kunnia itsellesi.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonna vaikuttaa väsyneeltä.
Minusta hän näyttää ikäiseltään naiselta, hänhän on tässä päivässä ilman silmämeikkiä, mikä on minusta ihan raikasta. En tiedä miten hyvin tuolla saa nukkua, mutta omassa 50+ naamassani erilaiset päivät näkyy ihan eri tavalla kuin nuorena, jolloin näytin joka päivä aikalailla samalta, jos olin terve.
Ja mitä ihme väliä sillä on jos joku näyttää väsyneeltä?
Jonnalla on aina ollut tosi kauniit silmät. Ilman mustia rajauksia ne jotenkin pääsevät oikeuksiinsa vielä enemmän. Hän on kuin enkeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman lopputeksteissä oli "kiitos Eurokangas", mietin miks? Sit tajusin, tietenkin Vestan karmea kaavut
Tai ihan vaan pöytäliinat.
Miksi näin tylsät pöytäliinat tänä vuonna? Ennen on aina ollut värikkäitä ja kivoja, nyt pelkkää yksiväristä hajutonta ja mautonta koko ajan. Ei hyvää mainosta Eurokankaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viivin biiseissä ei ole mitään sisältöä, koska hän on aina elänyt hemmoteltua, suojeltua ja yltäkylläistä elämää. Sellaisesta ei synny taidetta, jos ei koe mitään elämäntuskaa. Ja lespaava puhetyyli ei auta yhtään.
Samahan se on Mikillä, aina elänyt hemmoteltua, suojeltua ja yltäkylläistä elämää. Taisi todetakin omana päivänään ettei ole tarvetta ylittää vanhempiensa tulotasoa. Varakas voi olla vaikkei olisi monimiljonääri.
Näinpä.
Tuo luulo oli minullakin nuorena, että joskus tulen saamaan enemmän palkkaa kuin vanhempani. Tällä hetkellä saan palkkaa saman verran kuin he eläkettä.
keski-ikäinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Mikkiä tarvitse puolustella ja puolustaa. Hän on iso mies ja kantaa itse vastuun omasta toiminnastaan.
Iso ainakin on. kaksinkertaistunut Egotripin huippuajoista.
Hän oli silloin poika. Nyt hän on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauri ja Johannes aivan symppiksiä nuoria miehiä. "Jalat maassa olevia" tyyppejä. Maailma tarvitsee teidän tapaisia esikuvia.
Oikea esikuva tämä johannes, kun polttaa julkisesti. Näyttää miten se keuhkosyöpä hankitaan. Ei taida olla pahemmin tilannetajua missä on sopivaa polttaa, sillä hyvä esikuva ei tupakoi ja varsinkaan julkisesti kuvissa ja videoilla. Siinäpähän kuolee keuhkoahtaumaan
Jos se nyt lopettaa, kun kuuntelee Jonnan kähinää ja pihinää.
Pyh. Juurikin päinvastoin! Fiksu ja syvällisen oloinen ihminen!