Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2025 - OFFICIAL

Vierailija
26.05.2025 |

Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.

.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2604)

Vierailija
581/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan niitä, jotka uskaltavat vetää biisinsä ihan vaan artistlta artistille - niin kuin se alunperin oli. Nyt tuolla laukkaa porukkaa kuin hollituvassa sellaisia määriä, että varsinaiset artistit jäävät jalkoihin.

Ihan liikaa nykyisin näitä vierailijoita varsinkin jos tunnettu artisti joka käy feattaamasssa ja sitten sama tyyppi on vielä itse jollain menneellä tai tulevalla kaudella itse mukana.

Samaa mieltä. Jos esim. osallistuvalla artistilla on bändi (kuten nyt Kuumaa), niin se voi tulla messiin, mutta muuten ei tarvi mitään kaverifiittauksia eikä armojulkisuutta suoda muille uliopuolisille artisteille tässä ohjelmassa. Keskitytään niihin tyyppeihin jotka ovat mukana kattauksessa. 

Vierailija
582/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo. Ehkä tämäkin formaatti olis jo tiensä päässä.

No eipäs, kun itse juuri palasin tämän pariin pitkästä aikaa, näiden kiinnostavien artistien vuoksi. En ollut katsonut vuosikausiin. Artistikattaus ratkaisee.

Nyt on kyllä mielenkiintoinen kattaus. Pari nuorta olis voinut jäädä vielä kotiin kasvamaan, mutta muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannes on edelleen yllättävän babyface, ei ole kiertue-elämä vielä kuluttanut. 😄

Vierailija
584/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan niitä, jotka uskaltavat vetää biisinsä ihan vaan artistlta artistille - niin kuin se alunperin oli. Nyt tuolla laukkaa porukkaa kuin hollituvassa sellaisia määriä, että varsinaiset artistit jäävät jalkoihin.

Ihan liikaa nykyisin näitä vierailijoita varsinkin jos tunnettu artisti joka käy feattaamasssa ja sitten sama tyyppi on vielä itse jollain menneellä tai tulevalla kaudella itse mukana.

Samaa mieltä. Jos esim. osallistuvalla artistilla on bändi (kuten nyt Kuumaa), niin se voi tulla messiin, mutta muuten ei tarvi mitään kaverifiittauksia eikä armojulkisuutta suoda muille uliopuolisille artisteille tässä ohjelmassa. Keskitytään niihin tyyppeihin jotka ovat mukana kattauksessa. 

Mua ei haittaa. Esim. Pellen vedossa ne 2 nuorta taustalaulajamimmiä oli tosi hyvät.

Vierailija
585/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahduttavinta oli kun Vesta tuli ryminällä taas kehiin. Rima oli korkealla mutta ilmaa jäi reilusti väliin :D /! 

Vierailija
586/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johannes on kyllä hyvännäköinen nuori mies - malliainesta! 

Johannes on kuin riuhtaistu tähän päivään jostain 50-luvun tukkijätkäleffasta. Valentin Vaala ja Armand Lohikoski pyörivät haudoissaan...

Yliarvostettu nepovauva.

Kyllä hän on osaamisensa todistanut.

Johanneksella on hyvin miellyttävä puheääni. Ja kun hän alkaa laulamaan sametinpehmeästi, niin se välittyy luihin ja ytimiin asti saman tien. Tämä lahja ja karisma on suotu vain harvoille. 

Jep. Uusi juontaja Yöradioon, kun tuosta vähän kypsyy.

Vierailija
587/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johannes on kuin riuhtaistu tähän päivään jostain 50-luvun tukkijätkäleffasta. Valentin Vaala ja Armand Lohikoski pyörivät haudoissaan...

Eiköhän tuo tyyli ole puhdasta rockabillyä.

Kyllä miehiltä lirpsahtivat hiussuortuvat otsalle jo ennen rasvisaikoja. 

Nuo Johanneksen hiukset ovat malliesimerkki rockabillytyylistä.

Ei ole. Liian lättänät. Ei oo kunnon tötteröö.

Terkuin: Sray Cat

Ovat. Juuri malliesimerkki, eikä mitkään överitötteröt.

Vierailija
588/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brotherus kysyi kuinka lätkämailasta pidetään kiinni 😀. Kyllähän nyt jokainen suomalainen tietää kuinka siitä kiinni pidetään!! Ei taida paljon ihan terävin kynä

En minäkään ole ikimaailmassa pitänyt jääkiekkomailaa kädessä, kun ei ole ollut tarvetta. Leijonien pelejä olen kyllä katsonut 70-luvun alusta asti.

T N65

Vierailija
589/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikki oli hyvä, muut aika kelvottomia. Katsoin nyt ensimmäistä kertaa koskaan Vain elämää -ohjelman, ja täytyy sanoa, että oli kyllä uuvuttava kokemus. Toista kertaa ei pysty. Ja wtf, lauluthan olivat ainakin osalla artisteja studioversioita. Kuuli selvästi soundista, ja esim. Vestalla ei edes suu liikkunut, vaikka laulua kuului...

Vierailija
590/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa Pelle tehnyt PUNK version Cha Cha Cha biisistä. Reggae oli vähän vaisu.

Voi hitto se vetää näemmä ensi viikollakin reggae-version tunnetusta hittikappaleesta. Toivoisin Pelleltä että olisi löytänyt jotain vähemmän tunnetumpaa, tulkintaa ja punkia myös.

Pelle saa vetää tai työntää just mitä haluaa. Reaggae ei olekaan ollut nosteessa pitkään aikaan.

Vierailija
591/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johannes on edelleen yllättävän babyface, ei ole kiertue-elämä vielä kuluttanut. 😄

Hampaita vähäsen, mutta muuten ei. Ihon kuulautta voivat nuoret naiset kadehtia. 

Vierailija
592/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän siinä kiertue-elämässäkin ole se alkoholi, joka eniten kuluttaa. Veikkaan ettei Johannes alkoholia käytä, kuten ei moni muukaan nuoremman polven artisti.

Vierailija
593/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikki näyttää ihan siltä Reinikaisen hahmolta Queen of F'n Everything -sarjasta. 

Mitä on tapahtunut?

Eikä näytä! Charmikkaasti vanhentunut. Olen samaa ikäluokkaa oleva daami, ja kuolaan sitä joka jaksossa. Egotripin aikaan diggasin lähinnä musasta.

Vierailija
594/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipäs, kun itse juuri palasin tämän pariin pitkästä aikaa, näiden kiinnostavien artistien vuoksi. En ollut katsonut vuosikausiin. Artistikattaus ratkaisee.

Nyt on kyllä mielenkiintoinen kattaus. Pari nuorta olis voinut jäädä vielä kotiin kasvamaan, mutta muuten.

Minusta oikeastaan Viivi ainoa, joka ehkä kaipaisi lisää kokemusta. Vestakin nuori, mutta hänellä tuntuu olevan oma selkeä taiteellinen visio.

Vierailija
595/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliarvostettu nepovauva.

Kyllä hän on osaamisensa todistanut.

Johanneksella on hyvin miellyttävä puheääni. Ja kun hän alkaa laulamaan sametinpehmeästi, niin se välittyy luihin ja ytimiin asti saman tien. Tämä lahja ja karisma on suotu vain harvoille. 

Jep. Uusi juontaja Yöradioon, kun tuosta vähän kypsyy.

Johannes voisi lukea puhelinluetteloa ja kuuntelisin hypnotisoituneena.

Vierailija
596/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brotherus kysyi kuinka lätkämailasta pidetään kiinni 😀. Kyllähän nyt jokainen suomalainen tietää kuinka siitä kiinni pidetään!! Ei taida paljon ihan terävin kynä

En minäkään ole ikimaailmassa pitänyt jääkiekkomailaa kädessä, kun ei ole ollut tarvetta. Leijonien pelejä olen kyllä katsonut 70-luvun alusta asti.

T N65

Olet katsonut pelejä, mutta et tiedä kuinka mailaa pidetään kädessä 😀

Vierailija
597/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laulaako joku Tervomaan päivänä Mintun ja Villen? Itse ollut taapero sen ilmestyessä ja sitä on kuunneltu PALJON.

Ei kukaan. Todella sääli. Siitä olis saanut hyvän version.

Mikä pettymys!!  Yksi suurimpia hittejä Jonnalta tai olisiko peräti suurin? Ehkä ei mutta iso hitti aikanaan.

En yhtään ihmettelisi vaikka Jonna olisi toivonut että kukaan ei sitä vetäisi. Tuskin on ylpeä tästä kappaleesta itse. 

Miksi häpeäisi biisiä jolla esiin tuli?

Lastenlaulu, ei kuulu tähän ohjelmaan eikä keikkoihin.

Vierailija
598/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta oikeastaan Viivi ainoa, joka ehkä kaipaisi lisää kokemusta. Vestakin nuori, mutta hänellä tuntuu olevan oma selkeä taiteellinen visio.

No voinhan sen suoraan sanoa, että Viivi ja Lauri on tuolla oppimassa.

Vierailija
599/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesta on Suomen Sia. Sanokaa minun sanoneen. Mahtavaa!

Hiustyyli on ainakin kopioitu suoraan ko. artistilta.

Vierailija
600/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen fanittanut Tervomaata 40 vuotta, ja käynyt lukemattomilla keikollla. Jonna ei ole koskaan suostunut vetämään Minttu sekä Villeä keikoilla, ja varmasti asettanut tähänkin ohjelmaan osallistumisen ehdoksi, että sitä ei kukaan vedä. Jonnalla on aina ollut tiukka linja sen suhteen, että artisti Jonna Tervomaa on aivan eri asia kuin lapsitähti Jonna, ja hän ei niitä lapsitähteyden ajan biisejä vedä edes huumorimielessä.

Vois kyllä tuossa asiassa jo löysätä pipoa. Sama ihminen kuitenkin on. Vai onko niin traaginen lapsitähteys ollut, ettei halua myöntää taustaansa itselleenkään, saati yleisölle?! Olisi varmaan syytä käsitellä asia, jos näin on. 

Jos ei itse pidä kappaleesta niin saa kai sen itse valita tuossa kohtaa mitä esittää. Hyvä vaan ettei tätä esitetä. Kamala kappale.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi