Vain Elämää 2025 - OFFICIAL
Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.
.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (720)
Vierailija kirjoitti:
Milloin Pelle Miljoona oli kuuluisa? 70-luvulla?
70-, 80-, 90-, 00-, 10- ja 20-luvuilla. Sinä olet ilmeisesti tynnyrissä elänyt.
No joo. Ehkä tämäkin formaatti olis jo tiensä päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostus Käärijää kohtaa nousi. Luulin että Kääriän biiseistään kuullaan oivaltavia pop-, rock-, electro- ja iskelmäversioita, mutta nämä yritelmät sai Kääriän alkuperäiset kuulostamaan entistä paremmilta. Autiomaa oli suorastaan loukkaus. Vain kertsin melodia ja biisin nimi kelpasi rysästä erosta hönkiville J&Blle, muu biisi skipattiin roskiin. Ainut joka onnnistui yllättävällä tyylillä kuorimaan Kääriän biisistä sen haikean sielun esiin, oli Vesta.
Niinpä. Hirveitä versioita tekivät lähes kaikki. Odotin eniten juuri hänen päiväänsä mutta biisien osalta sai kyllä pettyä.
Pelkäsin, että näin käy. Mutta Mikki, vanha velho, osasi kaivaa helmen esiin.
Vestan versiohan on ihan yhtä kaukana alkuperäisestä kuin Johanneksenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostus Käärijää kohtaa nousi. Luulin että Kääriän biiseistään kuullaan oivaltavia pop-, rock-, electro- ja iskelmäversioita, mutta nämä yritelmät sai Kääriän alkuperäiset kuulostamaan entistä paremmilta. Autiomaa oli suorastaan loukkaus. Vain kertsin melodia ja biisin nimi kelpasi rysästä erosta hönkiville J&Blle, muu biisi skipattiin roskiin. Ainut joka onnnistui yllättävällä tyylillä kuorimaan Kääriän biisistä sen haikean sielun esiin, oli Vesta.
Niinpä. Hirveitä versioita tekivät lähes kaikki. Odotin eniten juuri hänen päiväänsä mutta biisien osalta sai kyllä pettyä.
Minusta olivat monet parempia kuin hänen alkuperäiset versiot.
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä Käärijällä mitään parisuhdetta. Hän tarvitsisi kyllä jonkun joka pitäisi hänet koossa ja aisoissa.
On.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Miljoona on niin vanha, etten tunne hänen tuotantoaan.
Nyt opit tuntemaan. Pelle on legenda. Ja säilynyt mieleltään uteliaana ja nuorekkaana. Ei voi kuin kunnioittaa.
Minkä ikäiset ei tunne Pelleä? Itse olen 30+ ja tunnen hyvinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäsin, että näin käy. Mutta Mikki, vanha velho, osasi kaivaa helmen esiin.
Se että biisissä lauletaan Glögistä (ei siis viinasta) ja oikeasti naisesta oli hauska ajatus. Suomessahan joka toisen naisen nimikin on Maria/Marja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olivat monet parempia kuin hänen alkuperäiset versiot.
No tavallaan minustakin koska alkuperäisinä en ole tajunnut niistä oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa Pelle tehnyt PUNK version Cha Cha Cha biisistä. Reggae oli vähän vaisu.
Voi hitto se vetää näemmä ensi viikollakin reggae-version tunnetusta hittikappaleesta. Toivoisin Pelleltä että olisi löytänyt jotain vähemmän tunnetumpaa, tulkintaa ja punkia myös.
Vierailija kirjoitti:
No eipäs, kun itse juuri palasin tämän pariin pitkästä aikaa, näiden kiinnostavien artistien vuoksi. En ollut katsonut vuosikausiin. Artistikattaus ratkaisee.
Harmi kun kukaan ei vetänyt sitä seksin myymis kappaletta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Miljoona on niin vanha, etten tunne hänen tuotantoaan.
Nyt opit tuntemaan. Pelle on legenda. Ja säilynyt mieleltään uteliaana ja nuorekkaana. Ei voi kuin kunnioittaa.
Minkä ikäiset ei tunne Pelleä? Itse olen 30+ ja tunnen hyvinkin.
Itse olen 57v, ja mulla oli joskus ihan Pellen tyylinen poikaystäväkin, sillä oli pitkä luonnostaan punainen tukka, oli vähän hippi, mutta ihmisammatissa ja sitten sillä oli kuitenkin pitkä miehekäs kroppa. Pelotti mitä tämän ohjelman katsdelu taas tekisi mulle. Mutta ei oo vielä tullut mitään oireita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laulaako joku Tervomaan päivänä Mintun ja Villen? Itse ollut taapero sen ilmestyessä ja sitä on kuunneltu PALJON.
Ei kukaan. Todella sääli. Siitä olis saanut hyvän version.
Mikä pettymys!! Yksi suurimpia hittejä Jonnalta tai olisiko peräti suurin? Ehkä ei mutta iso hitti aikanaan.
En yhtään ihmettelisi vaikka Jonna olisi toivonut että kukaan ei sitä vetäisi. Tuskin on ylpeä tästä kappaleesta itse.
Miksi häpeäisi biisiä jolla esiin tuli?
Olisiko jotain isätraumoja ko. ajalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipäs, kun itse juuri palasin tämän pariin pitkästä aikaa, näiden kiinnostavien artistien vuoksi. En ollut katsonut vuosikausiin. Artistikattaus ratkaisee.
Itse en ole katsonut koskaan ennen ja tämän artistikattauksen takia katson ekaa kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa Pelle tehnyt PUNK version Cha Cha Cha biisistä. Reggae oli vähän vaisu.
Voi hitto se vetää näemmä ensi viikollakin reggae-version tunnetusta hittikappaleesta. Toivoisin Pelleltä että olisi löytänyt jotain vähemmän tunnetumpaa, tulkintaa ja punkia myös.
Mä kaipaisin häneltä suomirokkia ja punkkia. Se vois tehdä paluun tän kaiken globaalin keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin Pelle Miljoona oli kuuluisa? 70-luvulla?
70-, 80-, 90-, 00-, 10- ja 20-luvuilla. Sinä olet ilmeisesti tynnyrissä elänyt.
En ole sattunut kuulemaan, näkemään tai lukemaan hänestä. Monista muista kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laulaako joku Tervomaan päivänä Mintun ja Villen? Itse ollut taapero sen ilmestyessä ja sitä on kuunneltu PALJON.
Ei kukaan. Todella sääli. Siitä olis saanut hyvän version.
Mikä pettymys!! Yksi suurimpia hittejä Jonnalta tai olisiko peräti suurin? Ehkä ei mutta iso hitti aikanaan.
En yhtään ihmettelisi vaikka Jonna olisi toivonut että kukaan ei sitä vetäisi. Tuskin on ylpeä tästä kappaleesta itse.
Miksi häpeäisi biisiä jolla esiin tuli?
Olisiko jotain isätraumoja ko. ajalta?
Tai nepobaby-pelkoja?
Minusta on hyviä artisteja. Käärijä tietysti paras mutta Vesta ja Jonna esittivät parhaiten Käärijän biisit.