Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2025 - OFFICIAL

Vierailija
26.05.2025 |

Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.

.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2595)

Vierailija
621/2595 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty katsoo palkkeja hiuksissa.

Luin että palleja 🤦

Vierailija
622/2595 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vestan versiohan on ihan yhtä kaukana alkuperäisestä kuin Johanneksenkin.

Vestan esitys oli Käärijän biisin alkuperäisen sanoman ytimessä. Lyriikat olivat sieltä ja samoin melodiakulku hitaissa kohdissa. Tämä oli vain todella paljon parempi versio kuin alkuperäinen. KotKot on Käärijän tuotannosta ehkä inhokkini, vaikka muuten häntä fanitan. 

Lyriikat ehkä, mutta muutenhan kappale oli täysin tunnistamaton. Alkuperäinen sanomakin on kyllä vähemmän piinaavan raastava ja negatiivinen kuin Vestan tulkinta. Kuinkahan moni jaksaisi Käärijän keikoilla tuota mielestäsi parempaa versiota kuunnella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/2595 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19.9. Jonna Tervomaan päivä

26.9. Pelle Miljoonan päivä

3.10. VIIVIn päivä

10.10. Lauri Haavin päivä

17.10. Mikki Kausteen päivä

24.10. Vestan päivä

31.10. Johannes Brotheruksen päivä

7.11. Kunniavieras Remu Aaltosen päivä

14.11. Kunniavieras Pepe Willbergin päivä

21.11. Kunniavieras Marion Rungin päivä

28.11. MIELI-päivä

5.12. Kaikki biisit 1/2

12.12. Kaikki biisit 2/2

19.12. Joulusikermä (kooste aikaisemmilta kausilta)

Vierailija
624/2595 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laulaako joku Tervomaan päivänä Mintun ja Villen? Itse ollut taapero sen ilmestyessä ja sitä on kuunneltu PALJON.

Ei kukaan. Todella sääli. Siitä olis saanut hyvän version.

Mikä pettymys!!  Yksi suurimpia hittejä Jonnalta tai olisiko peräti suurin? Ehkä ei mutta iso hitti aikanaan.

Onkos tässä yllätyspäivä. Oisko siinä? 🤔

Ei näköjään ole.

Vierailija
625/2595 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Jonnan laulaminen on jo pitemmän aikaa vaikuttanut todella hankalalta ja työläältä.

Naaman tuskaan vääntämisestä päätellen sattuu todella kovasti. Pienenä tykkäsin Jonnasta.

Toiset kutsuu sitä eläytymiseksi, ja harvoin sujuu noin helposti laulaminen keltään. Täytyi ihan katsoa uusinta näin aamusta, että uskalsi väittää vastaan noita kommentteja. 

Vierailija
626/2595 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää Lauri on ihan täysin vieras artisti itselle. Mut biisejä kannattaa kuunnella jos haluaa vähän päästä jyvälle ko. Tyypistä?

Aktiivisia faneja ainakin löytyy, kun äänestivät Laurin yleisöäänestyksessä Emma-patsaan voittajaksi samana vuonna kun Käärijäkin oli ehdolla. Edelleen kyllä ihmetyttää, ettei Käärijän oletettavasti runsaslukuisemat fanit kyenneet samaan. Ilmeisesti äänestys on ollut sellainen, että osallistua saa niin monta kertaa kuin haluaa.

Haav on hyvä, en ihmettele. Hänen fanikuntansa on suurimmaksi osaksi nuoria aikuisia, jotka osallistuvat aktiivisesti. Veikkaan et Kärtsärillä toisin. Vaikkei todellakaan ole mikään lastenmusabändi niin aika suuri fanikuntahan oli tuolloin pikkulapsia ja perheitä ruuhkavuosissa. Aina se kenen fanit on aktiivisimpia pärjää yleisöäänestyksissä

Vierailija
627/2595 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain elämää on raskasta katsottavaa. Esitykset ja tulkinnat kiinnostaa, mutta nuo kymmenet "avautumiset" ja lätinät ei. Ja Ruutu.fi mainostulvineen saa verenpaineen kohoamaan punaiselle.

Voi hyvä ihminen sentään. Säästä itsesi lätinöiltä ja katso vasta ne kaksi jaksoa, jossa tulee biisit putkeen. Vai onko tuo jotenkin sinun aivoihisi mahtumaton toimenpide? Itse tykkään kyllä kuunnella, millainen ihminen kukakin muusikko oikeasti on ja millaisia asioita hän haluaa itse paljastaa elämästään.

Vierailija
628/2595 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonna Tervomaan päivänä kuullaan varmaan:

Kova kingi sä oot

Hyvännäköinen

Minttu sekä Ville

Yhtä en saa

Myöhemmin

Suljettu sydän

Minä toivon

🤔

En usko et tulee Minttu sekä Ville kun Jonna Tervomaa on useissa haastatteluissa kertonut haluavansa erottaa täysin lapsuus- ja aikuisuusaikojen urat ja kappaleet. Ei vissiin ole esittänyt keikoillaankaan koskaan. Ja hyvä niin, tykkään itsekin enemmän aikuisten musiikista.

Vierailija
629/2595 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain elämää on raskasta katsottavaa. Esitykset ja tulkinnat kiinnostaa, mutta nuo kymmenet "avautumiset" ja lätinät ei. Ja Ruutu.fi mainostulvineen saa verenpaineen kohoamaan punaiselle.

Voi hyvä ihminen sentään. Säästä itsesi lätinöiltä ja katso vasta ne kaksi jaksoa, jossa tulee biisit putkeen. Vai onko tuo jotenkin sinun aivoihisi mahtumaton toimenpide? Itse tykkään kyllä kuunnella, millainen ihminen kukakin muusikko oikeasti on ja millaisia asioita hän haluaa itse paljastaa elämästään.

kiitos aamun nauruista. välillä sitä ei vaan osaa edesauttaa omaa hyvinvointiaan

Vierailija
630/2595 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööö.. tää Viivin versiokin meni ihan tasapaksuksi renkukutukseksi.

Näin ne asiat koetaan, minulle tämä versio toimi jopa paremmin kuin alkuperäinen. Tekstikin avautui paremmin. 

Vierailija
631/2595 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikki näyttää ihan siltä Reinikaisen hahmolta Queen of F'n Everything -sarjasta. 

Mitä on tapahtunut?

Eikä näytä! Charmikkaasti vanhentunut. Olen samaa ikäluokkaa oleva daami, ja kuolaan sitä joka jaksossa. Egotripin aikaan diggasin lähinnä musasta.

Pelle on kyl nuoremman näköinen ja oloinen kuin Mikki. Elämänasennekin saattaa vaikuttaa. Toiselle kaikki näyttäytyy raskaana vastuuna kaikesta, koska kukaan muu ei osaa eikä tiedä mitään ja hänen täytyy kaikille kaikki opettaa :D

Vierailija
632/2595 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti kaikki muut paitsi Pellen vedot autotunetetuilta. Kertokaa asiantuntijat, olenko väärässä? 

Vierailija
633/2595 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivi oli paras ja Jonna surkein.

Muut ok mut ei tää kausi vedä vertoja edelliselle millään.

Vierailija
634/2595 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo. Ehkä tämäkin formaatti olis jo tiensä päässä.

No eipäs, kun itse juuri palasin tämän pariin pitkästä aikaa, näiden kiinnostavien artistien vuoksi. En ollut katsonut vuosikausiin. Artistikattaus ratkaisee.

Nyt on kyllä mielenkiintoinen kattaus. Pari nuorta olis voinut jäädä vielä kotiin kasvamaan, mutta muuten.

Minusta oikeastaan Viivi ainoa, joka ehkä kaipaisi lisää kokemusta. Vestakin nuori, mutta hänellä tuntuu olevan oma selkeä taiteellinen visio.

Viivi  26 v   (2013 Voice Kidsin kakkonen)

Johannes 27 v  (aloitti viulun soiton jo 3-vuotiaana) 

Lauri 27 v   (eka EP 2019)

Vresta 31 v   (eka single 2015)

Käärijä 31 v   (ekat omat tuotannot 2014)

Jonna 52 v    (voitti Syksyn sävelen 10-vuotiaana)

Mikki 54 v   (v. 1993 Egotrippi)

Pelle 70 v  ( v.1977 N.U.S. yhtye)

Vierailija
635/2595 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun nukuin yön yli, niin olen edelleen sitä mieltä, että illan esitykset olivat erittäin huonoja. 

Vierailija
636/2595 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulosti kaikki muut paitsi Pellen vedot autotunetetuilta. Kertokaa asiantuntijat, olenko väärässä? 

Kaikki muut ovat niin huonoja, että autotune lienee suorastaan pakollinen.

Vierailija
637/2595 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän sellaisen version löytää? Ruutu-palvelussa tulee mainosta mainoksen perään. Koko asetelma on korni: muusikko kertoo elämästään ja kun päästään kohokohtaan, alkaakin loputon mainosten sarjatuli ja tunnelma lässähtää saman tien. Enemmän tosin kiinnostaa musiikki, ei nuo tarinat ja paljastukset juurikaan. 

Vierailija
638/2595 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Käärijällä kultahammas?

Vierailija
639/2595 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän sellaisen version löytää? Ruutu-palvelussa tulee mainosta mainoksen perään. Koko asetelma on korni: muusikko kertoo elämästään ja kun päästään kohokohtaan, alkaakin loputon mainosten sarjatuli ja tunnelma lässähtää saman tien. Enemmän tosin kiinnostaa musiikki, ei nuo tarinat ja paljastukset juur

Etkö älynnyt tuota usein spämmättyä aikataulua edes lukea? Vilkaisepa, mitkä jaksot tulevat 5/12 ja 12/12, vai etkö ole älynnyt, mitä tuo jakson nimi tarkoittaa? Joka ikinen kausi nuo kaksi jaksoa ovat tulleet.

Vierailija
640/2595 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän sellaisen version löytää? Ruutu-palvelussa tulee mainosta mainoksen perään. Koko asetelma on korni: muusikko kertoo elämästään ja kun päästään kohokohtaan, alkaakin loputon mainosten sarjatuli ja tunnelma lässähtää saman tien. Enemmän tosin kiin

Sori, en ole seurannut ohjelmaa ollenkaan, nyt ajattelin katsoa Käärijän vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi