Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2025 - OFFICIAL

Vierailija
26.05.2025 |

Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.

.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2604)

Vierailija
541/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laulaako joku Tervomaan päivänä Mintun ja Villen? Itse ollut taapero sen ilmestyessä ja sitä on kuunneltu PALJON.

Ei kukaan. Todella sääli. Siitä olis saanut hyvän version.

Olisin kanssa halunnut kuulla, kuinka joku tekee lastenlaulusta taidetta.

Vierailija
542/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Miljoona on niin vanha, etten tunne hänen tuotantoaan.

Nyt opit tuntemaan. Pelle on legenda. Ja säilynyt mieleltään uteliaana ja nuorekkaana. Ei voi kuin kunnioittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun en Käärijään ole enemmän tutustunut ja hänen tuotantoonsa niin yllätti että niissä kappaleissa on paljon aika traagista sanomaa. Itse kun olen ajatellut että hän tekee vain jotain outoa friikkisirkusta.

Vierailija
544/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan niitä, jotka uskaltavat vetää biisinsä ihan vaan artistlta artistille - niin kuin se alunperin oli. Nyt tuolla laukkaa porukkaa kuin hollituvassa sellaisia määriä, että varsinaiset artistit jäävät jalkoihin.

Vierailija
545/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostus Käärijää kohtaa nousi. Luulin että Kääriän biiseistään kuullaan oivaltavia pop-, rock-, electro- ja iskelmäversioita, mutta nämä yritelmät sai Kääriän alkuperäiset kuulostamaan entistä paremmilta. Autiomaa oli suorastaan loukkaus. Vain kertsin melodia ja biisin nimi kelpasi rysästä erosta hönkiville J&Blle, muu biisi skipattiin roskiin. Ainut joka onnnistui yllättävällä tyylillä kuorimaan Kääriän biisistä sen haikean sielun esiin, oli Vesta. 

Vierailija
546/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Moni on täällä todennut jotakin ihan muuta. 

Vierailija
547/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fanittanut Tervomaata 40 vuotta, ja käynyt lukemattomilla keikollla. Jonna ei ole koskaan suostunut vetämään Minttu sekä Villeä keikoilla, ja varmasti asettanut tähänkin ohjelmaan osallistumisen ehdoksi, että sitä ei kukaan vedä. Jonnalla on aina ollut tiukka linja sen suhteen, että artisti Jonna Tervomaa on aivan eri asia kuin lapsitähti Jonna, ja hän ei niitä lapsitähteyden ajan biisejä vedä edes huumorimielessä.

Vierailija
548/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt opit tuntemaan. Pelle on legenda. Ja säilynyt mieleltään uteliaana ja nuorekkaana. Ei voi kuin kunnioittaa. 

Ja oli erittäin hyvä vetää tällainen versio. Tuotantokin laittoi siksi ekaksi tämän. 

Vierailija
549/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laulaako joku Tervomaan päivänä Mintun ja Villen? Itse ollut taapero sen ilmestyessä ja sitä on kuunneltu PALJON.

Ei kukaan. Todella sääli. Siitä olis saanut hyvän version.

Mikä pettymys!!  Yksi suurimpia hittejä Jonnalta tai olisiko peräti suurin? Ehkä ei mutta iso hitti aikanaan.

En yhtään ihmettelisi vaikka Jonna olisi toivonut että kukaan ei sitä vetäisi. Tuskin on ylpeä tästä kappaleesta itse. 

Miksi häpeäisi biisiä jolla esiin tuli?

Vierailija
550/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan niitä, jotka uskaltavat vetää biisinsä ihan vaan artistlta artistille - niin kuin se alunperin oli. Nyt tuolla laukkaa porukkaa kuin hollituvassa sellaisia määriä, että varsinaiset artistit jäävät jalkoihin.

Ihan liikaa nykyisin näitä vierailijoita varsinkin jos tunnettu artisti joka käy feattaamasssa ja sitten sama tyyppi on vielä itse jollain menneellä tai tulevalla kaudella itse mukana.

Vierailija
551/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen fanittanut Tervomaata 40 vuotta, ja käynyt lukemattomilla keikollla. Jonna ei ole koskaan suostunut vetämään Minttu sekä Villeä keikoilla, ja varmasti asettanut tähänkin ohjelmaan osallistumisen ehdoksi, että sitä ei kukaan vedä. Jonnalla on aina ollut tiukka linja sen suhteen, että artisti Jonna Tervomaa on aivan eri asia kuin lapsitähti Jonna, ja hän ei niitä lapsitähteyden ajan biisejä vedä edes huumorimielessä.

Vois kyllä tuossa asiassa jo löysätä pipoa. Sama ihminen kuitenkin on. Vai onko niin traaginen lapsitähteys ollut, ettei halua myöntää taustaansa itselleenkään, saati yleisölle?! Olisi varmaan syytä käsitellä asia, jos näin on. 

Vierailija
552/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesta oli kyllä hyvä. Käärijä on tosi miellyttävä.

Vierailija
553/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikutuin kun Pelle liikuttui Laurin esityksestä (ja tietty moni muukin paikalla olleista) 

Vierailija
554/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin surullinen hahmo tää Käärijä vaikka sen pinta on niin rempseä ja iloinen. Toivottavasti ei tuhoa itseään 

Eikös. Mulla on kanssa jotenkin sellainen fiilis, että hän tasapainottelee surullisen, ylimielisen, iloisen ja mukavan välillä. On vaikeaa olla noin kunnianhimoinen ja menestynyt ilman, että se nousee hattuun. Tuossa vaiheessa moni artisti perustaa perheen, mikä vauvanvaippoineen pitää jalat maassa, ettei sekoa tuohon kot kot -humuun täysin. Tai ole kaveriporukan ikuinen viihdyttäjä. Ja jos ei ole nöyrä, elämä kyllä nöyryyttää. Hänellä se nöyrä poika -vaihe taisi tosin tulla etukäteen, kun joutui nuorena sairastamaan. Mutta siis ajatuksella, että hän on meidän oma multilahjakas timantti, joka meidän pitää pystyä pitämään kasassa. Ettei tule toista Vesku Loiria. Pidän myös hänen röyhkeydestään, siitä, että Euroviisu-häviäjä tekee hitin "häviöstään". Kaikkihan on - ruotsalaisia lukuunottamatta - sitä mieltä, että hän voitti sekä Euroviisut että selätti korona-ankeuden. Meidän oma Champion Herkkusieni. Niin herkkä.

Vierailija
555/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida jaksaa seurata tätä kautta. Nää artistit ei vaan kosketa.

Vierailija
556/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostus Käärijää kohtaa nousi. Luulin että Kääriän biiseistään kuullaan oivaltavia pop-, rock-, electro- ja iskelmäversioita, mutta nämä yritelmät sai Kääriän alkuperäiset kuulostamaan entistä paremmilta. Autiomaa oli suorastaan loukkaus. Vain kertsin melodia ja biisin nimi kelpasi rysästä erosta hönkiville J&Blle, muu biisi skipattiin roskiin. Ainut joka onnnistui yllättävällä tyylillä kuorimaan Kääriän biisistä sen haikean sielun esiin, oli Vesta. 

Niinpä. Hirveitä versioita tekivät lähes kaikki. Odotin eniten juuri hänen päiväänsä mutta biisien osalta sai kyllä pettyä.

Vierailija
557/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johannes on kyllä hyvännäköinen nuori mies - malliainesta! 

Johannes on kuin riuhtaistu tähän päivään jostain 50-luvun tukkijätkäleffasta. Valentin Vaala ja Armand Lohikoski pyörivät haudoissaan...

Yliarvostettu nepovauva.

Kyllä hän on osaamisensa todistanut.

Johanneksella on hyvin miellyttävä puheääni. Ja kun hän alkaa laulamaan sametinpehmeästi, niin se välittyy luihin ja ytimiin asti saman tien. Tämä lahja ja karisma on suotu vain harvoille. 

Hän muuten puhuukin jotenkin vanhanaikaisella aksentilla, pehmeästi.

Vierailija
558/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikutuin kun Pelle liikuttui Laurin esityksestä (ja tietty moni muukin paikalla olleista) 

Joo. Siinä kohti arvelin, että oon oikeassa, että tää on kova.

Vierailija
559/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihailen hänen kansanvalistustyyliään. Nytkin pudottelee tuolta keskustelun väliin vanhan ihmisen elämänohjeita kuin mikäkin guru.

Vierailija
560/2604 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä Käärijällä mitään parisuhdetta. Hän tarvitsisi kyllä jonkun joka pitäisi hänet koossa ja aisoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän