Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua,tiedätkö kihomato lääkkeestä ov

Vierailija
21.03.2007 |

kummallakin lapsella lääke annettu eilen päivällä , toiselta ei enää löytynyt matoja , mutta toisella oli vieläkin monta . YÖK!!! kauhea pyykki ja siivous rumba pidetty , eikö se lääke tehoakaan ? Pitäiskö antaa nyt samantien uudet lääkkeet? Ja sitten vielä 2 viikon kuluttua uudestaan

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuhiljaa kuolevat, ja sitten niitä kuolleita valkoisia on uloste täynnä... yöks. Meillä vielä siinäkin vaiheessa, kun annettiin se toinen satsi, näkyi muutama eläväkin vielä. Jouduttiin koko kuuri sitten vielä uusimaan, kun eivät hävinneet sillä yhdellä kuurilla. Lohdutuksena voi sanoa, että ne on vaan inhottavan näköisiä ja fiiliksenä inhottavia, mutta ei ne lapselle mitään terveydellistä haittaa aiheuta.

Vierailija
2/3 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko eläviä? Ohjeessa sanotaan että muutaman viikon kuluttua uusi kuuri. Vai muistanko oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoit että niitä oli toisella monta, et missä näit ne? katoitko lapsen pyllyyn, vai kakasta vai miten? oliko ne todellakin eläviä, siis liikuivat?

tarhassa on ollu pariinkin otteeseen kihomatoja. oon sitten tarkkaillu kuinka paljo lapsi raapii pyllyään. jos suunnilleen kerrankin raapasee pyllyynsä, alan heti kuvittelee että sillä matoja. oon sitten tarkkaillu kakkaa, laittanu välillä laastaria pyllyyn (joka ei toimi kun se herää siihen) ja tarkkaillu taskulampun kanssa yöllä et jos matoja näkyis. vielä en oo nähnyt niitä onneks.

käsittääkseni se lääke ajaa ne madot kakan mukana pois. et jos ei oo kakannu lääkkeen ottamisen jälkeen, niin sillonhan niitä pitäis vielä olla. mutta jos kakkannu jo, niin luulis että oisvat lähteneet pois jo. mut ehkä lähtevät sitten lopullisesti toisen tai kolmannen kakan mukana lääkkeen ottamisesta.

oon soittanu kerran kihomadoista terveyskeskukseen, ja ne sano et lääkettä ei sais missään nimessä ottaa, ennen kuin on varmistunu että just niitä matoja ne todellakin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi