Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen RV 41:llä..haluan synnyttämään! JUOKSIN ja KUIVANYRKKEILIN juuri,onko VAARALLISTA?Edistääkö synnytyksen käynnistymistä?

Vierailija
14.03.2007 |

Kertokaa ihmeessä, miten saisin supistuksia aikaan! En jaksa kärvistellä, enkä halua missään tapauksessa käynnistykseen. Ei oo tullu ainuttakaan kunnon supistusta vielä! :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyppää nyt vatsallesi vielä,josko se edistäisi synnytystä???

Vierailija
2/15 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu on seksi, peräruiskeet, siivous, lenkkeily... ja mitälie

Syntyi rv 42+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljä lasta. Jokainen on käynnistynyt sen päivän iltana kun olen aamulla käynyt vyöhyketerapiassa.

Terapeutti hieroo jaloista " synnytyspisteitä" .

Uskon vyöhyketerapian voimaan, kertahoito on mulla riittänyt. Neljä lasta siis sillä käynnistetty.

rv:t oli

41+1

40+0

41+0

41+3

Vierailija
4/15 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä lääkkeellinen synnytyksen käynnistäminen on edessä muutaman päivän päästä, olen siis yliajalla.

Tuntuu hullulta, kun ei ole mitään merkkejä...juoksukaan ei tuntunut missään. Toivon että yöllä alkaisi tapahtua... =)

Kertokaa lisää vinkkejä! Kiitos :)

t. AP

Vierailija
5/15 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lääkkeetön ja turvallinen tapa :)

Vierailija
6/15 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen ei ainoaakaan supistusta. Kun menin nukkumaan, niin heräsin puolenyön aikaan siihen että supisti. Aamukymmeneltä nyytti oli jo sylissä =) Toivoa siis on sinullakin vielä. Jaan tuskasi, tiedän todella tunteen...

T: 3 lasta, syntyneet rv 41+6, 40+6 ja 41+2

Vierailija
7/15 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes risiiniöljy (HYI ***TTU!), oli yliaikakontrolli ja samana päivänä alkoi synnytys kun oli sen verran kova kohtelu. rv 41+5. tulee kun kun valmis vissiin.. ;)

Vierailija
8/15 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 10 km, jos vain oot vielä siinä kunnossa.

Vierailija
9/15 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä synnytin rv 41+6 eikä ensimmäistäkään supistusta tai muutakaan tuntemusta ennen sitä.

Voit ihan hyvin päätyä telakalle vielä vaikka tänään!

Ota nyt ihan iisisti!

Ja tosiaan kerää niitä voimia synnytykseen!

Tarvit niitä!

Vierailija
10/15 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei edes risiiniöljy (HYI ***TTU!), oli yliaikakontrolli ja samana päivänä alkoi synnytys kun oli sen verran kova kohtelu. rv 41+5. tulee kun kun valmis vissiin.. ;)

Vierailija
11/15 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
12/15 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sperma on auttanut pari kertaa. Makoilin tyyny peffan alla pari tuntia spermat kohdunsuulla ja se sai kunnon supistuksia aikaan. Sitten pysyttelin pystyssä ja vauva syntyi muutamassa tunnissa.

Kyllä se sieltä tulee, kuhan saa itsensä kondikseen.

Vierailija
13/15 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierot kunnolla nänninpäitä, niin pitäisi slkaa supistelemaan. Sanoisin, että jopa 5-10 min ja sit pitäs alkaa vatsassa jotain pinetä tuntumaan. Jatkat vain sinnikkäästi, niin alkaa supistaa säännöllisesti.

Ja ote kunnon etusormi peukalo, ei mitää hienostelu sivelyä.

Tuus kertoo sit auttaako tää :)

Mulla on auttanu kaikkien neljän kohdalla kun on yli mennyt ja käynnistys ollut tiedossa.

Vierailija
14/15 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mikään muukaan. Neljä lasta 42, 41+6, 42+2, 42-viikoilla syntyneet.

On kuulkaa saunottu ja jalkapohjia hierottu ja lenkkeilty sun muuta. No, viimeiseen synnytykseen valmistauduin vaan lepäämällä aina kuin mahdollista (=tosi harvoin). Siis keräsin voimia tulevaan. Kätilöt arvelivat, että minulta vaan puuttu se mikä käynnistää synnytyksen.

Mutta olen nauttinut jokaisesta ylimenneestäkin raskauspäivästä, en missään vaiheessa tuntenut " kärvisteleväni" !

Vierailija
15/15 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun kävin läpi pelkoni ja ajatukseni niin heti alkoi tapahtua.