Olen RV 41:llä..haluan synnyttämään! JUOKSIN ja KUIVANYRKKEILIN juuri,onko VAARALLISTA?Edistääkö synnytyksen käynnistymistä?
Kertokaa ihmeessä, miten saisin supistuksia aikaan! En jaksa kärvistellä, enkä halua missään tapauksessa käynnistykseen. Ei oo tullu ainuttakaan kunnon supistusta vielä! :(
Kommentit (15)
Kokeiltu on seksi, peräruiskeet, siivous, lenkkeily... ja mitälie
Syntyi rv 42+0
Mulla on neljä lasta. Jokainen on käynnistynyt sen päivän iltana kun olen aamulla käynyt vyöhyketerapiassa.
Terapeutti hieroo jaloista " synnytyspisteitä" .
Uskon vyöhyketerapian voimaan, kertahoito on mulla riittänyt. Neljä lasta siis sillä käynnistetty.
rv:t oli
41+1
40+0
41+0
41+3
Ja tämä lääkkeellinen synnytyksen käynnistäminen on edessä muutaman päivän päästä, olen siis yliajalla.
Tuntuu hullulta, kun ei ole mitään merkkejä...juoksukaan ei tuntunut missään. Toivon että yöllä alkaisi tapahtua... =)
Kertokaa lisää vinkkejä! Kiitos :)
t. AP
Sitä ennen ei ainoaakaan supistusta. Kun menin nukkumaan, niin heräsin puolenyön aikaan siihen että supisti. Aamukymmeneltä nyytti oli jo sylissä =) Toivoa siis on sinullakin vielä. Jaan tuskasi, tiedän todella tunteen...
T: 3 lasta, syntyneet rv 41+6, 40+6 ja 41+2
ei edes risiiniöljy (HYI ***TTU!), oli yliaikakontrolli ja samana päivänä alkoi synnytys kun oli sen verran kova kohtelu. rv 41+5. tulee kun kun valmis vissiin.. ;)
Minä synnytin rv 41+6 eikä ensimmäistäkään supistusta tai muutakaan tuntemusta ennen sitä.
Voit ihan hyvin päätyä telakalle vielä vaikka tänään!
Ota nyt ihan iisisti!
Ja tosiaan kerää niitä voimia synnytykseen!
Tarvit niitä!
Vierailija:
ei edes risiiniöljy (HYI ***TTU!), oli yliaikakontrolli ja samana päivänä alkoi synnytys kun oli sen verran kova kohtelu. rv 41+5. tulee kun kun valmis vissiin.. ;)
Meillä sperma on auttanut pari kertaa. Makoilin tyyny peffan alla pari tuntia spermat kohdunsuulla ja se sai kunnon supistuksia aikaan. Sitten pysyttelin pystyssä ja vauva syntyi muutamassa tunnissa.
Kyllä se sieltä tulee, kuhan saa itsensä kondikseen.
Hierot kunnolla nänninpäitä, niin pitäisi slkaa supistelemaan. Sanoisin, että jopa 5-10 min ja sit pitäs alkaa vatsassa jotain pinetä tuntumaan. Jatkat vain sinnikkäästi, niin alkaa supistaa säännöllisesti.
Ja ote kunnon etusormi peukalo, ei mitää hienostelu sivelyä.
Tuus kertoo sit auttaako tää :)
Mulla on auttanu kaikkien neljän kohdalla kun on yli mennyt ja käynnistys ollut tiedossa.
eikä mikään muukaan. Neljä lasta 42, 41+6, 42+2, 42-viikoilla syntyneet.
On kuulkaa saunottu ja jalkapohjia hierottu ja lenkkeilty sun muuta. No, viimeiseen synnytykseen valmistauduin vaan lepäämällä aina kuin mahdollista (=tosi harvoin). Siis keräsin voimia tulevaan. Kätilöt arvelivat, että minulta vaan puuttu se mikä käynnistää synnytyksen.
Mutta olen nauttinut jokaisesta ylimenneestäkin raskauspäivästä, en missään vaiheessa tuntenut " kärvisteleväni" !
Sitten kun kävin läpi pelkoni ja ajatukseni niin heti alkoi tapahtua.
hyppää nyt vatsallesi vielä,josko se edistäisi synnytystä???