Naurettavimmat mansplaining- kokemukset tänne!
Mansplaining on ilmiö, jonka jokainen nainen ja tyttö tuntee. Mikä on hassuin, ärsyttävin tai naurettavim, jonka olet kuullut?
Itseäni naapurin ukko alkoi kerran neuvomaan hevosen hoitoon ja ratsastukseen liittyvissä asioissa. Kysyessäni asiaa selvisi, ettei koskaan ollut missään tekemisissä hevosten kanssa. Itselläni on 15 vuoden kokemus hevoshommista, oma hevonen on ollut 10 vuotta.
Kommentit (1589)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo voi hiton mansplainit. Töissä eräs nainen ei aikuisten oikeasti osannut tehdä yhtä asiaa mutta minä mansplainasin kun kokeneempana yritin opastaa ja hän mieluummin omin älyin halusi oppia ja ihmetteli sitä sitten siellä koko päivän.
Tämä. En neuvo enää naisia töissä kuin aivan minimin.
En halua olla työpaikan mansplainaaja. Tarvittava tieto työ suorittamiseen löytyy kyllä asiakirjoista. Tulkoot kysymään, jos tarvitsevat jotain. Miehiä neuvon kyllä mielelläni.
Team leadinä minun sanani tietysti painaa eniten, pärjääkö uusi työntekijä hommassaan vai ei, ja valitettavasti suorituminen tuntuu sukupuolittuvan. Mutta haluan olla asiallinen, en mikään spleinaaja.
No aika tyhmä saa olla jos ei ymmärrä oikean neuvomisen ja tuon mansplainaamisen eroa. Mutta kaipa miehet sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelipaskat taas rääkyy "miesvihasta". Kill your local white man. Onneksi nämä incelit ei lisäänny! Hah!
Tässä klassinen esimerkki spermaviemäristä. Tuollaisia kaikki naiset ovat.
Miettikää sitä.
Tiesittekö muuten että lapsetkin lukevat näitä palstoja? Arvaatteko miksi 13v poika haluaa puukottaa 50v naista?
Sä et ole terve. Et todellakaan ole. Sun kannattaisi hakeutua jnkl avun piiriin. On niitä miehiäkin psykiatreissa jos se on kynnyskysymys.
Jännä että sä koet olevasi terve, vaikka tulet miesvihaketjuun viettämään mukavaa iltaa ja naureskelemaan vihaamasi sukupuolen väitettyjä edesottamuksia.
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko lopettaa näiden miesvihaketjun teon?
En oo lukenut koko ketjua, mutta itseasiassa manspleining on sisäistettyä naisvihaa, eikä suinkaan miesvihaa. Tässä naiset kertoivat kokemuksistaan.
Sivusta
Kuukausi sitten nainen vaihtoi autoonsa kesärenkaita taloyhtiön parkkipaikalla. Kävin neuvomassa, että tarkistaa renkaan pyörimissuunnat ja selitin kuinka rengaspaineet tarkistetaan huoltoasemalla 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme taida, pikkukaveri.
Turha sit itkeä, kun tyttöjä puukotetaan kouluissa.
:) :) :)
Tämä. Naiset haluaa normalisoida miesvihan, mutta samaan aikaan eivät ota vastuuta teoistaan. Miesviha johtaa väkivaltaan naisia kohtaan.
Tätä.
Tätä! Naiset ei tajua miesvihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme taida, pikkukaveri.
Voihan tihihihihiii, pikkukaveri. Onko tuo ainoa tapa jolla saat pikkupilisi jöpöttämään?
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että ketjun naiset ei saa miestä, kun ovat tällaisia miesvihaajia.
Hieno logiikka, Sherlock. Miksi kuvittelet, että miehen "saaminen" olisi prioriteetti? Pidätkö itse ihmisestä, joka kusee muroihisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ajamassa metsäkoneella, kun ohi kävelevä nainen pysähtyy ja neuvoo: "Kannattaa kaataa vain puita, ei autoja!"
No miksi sä kaadoin niitä autoja?
Ei siellä ollut autoja lähelläkään. Nainen vain kuvitteli olevansa hyödyksi tuon neuvon kanssa.
Kertoo aika paljon naisista.
Vai sun naisvihasta? Ehkä siitä kuitenkin enemmän kun keksit näitä naisvihajuttuja koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo voi hiton mansplainit. Töissä eräs nainen ei aikuisten oikeasti osannut tehdä yhtä asiaa mutta minä mansplainasin kun kokeneempana yritin opastaa ja hän mieluummin omin älyin halusi oppia ja ihmetteli sitä sitten siellä koko päivän.
Tämä. En neuvo enää naisia töissä kuin aivan minimin.
En halua olla työpaikan mansplainaaja. Tarvittava tieto työ suorittamiseen löytyy kyllä asiakirjoista. Tulkoot kysymään, jos tarvitsevat jotain. Miehiä neuvon kyllä mielelläni.
Team leadinä minun sanani tietysti painaa eniten, pärjääkö uusi työntekijä hommassaan vai ei, ja valitettavasti suorituminen tuntuu sukupuolittuvan. Mutta haluan olla asiallinen, en mikään spleinaaja.
No aika tyhmä saa olla jos ei ymmärrä oikean neuvomisen ja tuon mansplainaamisen eroa. Mutta kaipa miehet sitten on
Kyseinen henkilö ei kyllä sovellu esimiestehtäviin, jos hän ei halua tukea alaisiaan työssään. Ilmeisesti tarkoituksena on jättää naisalainen yksin eli käytännössä savustaa tämä ulos. Tiiminvetäjän tehtävä on yhdistää tiimiä. Tosi surullista käytöstä esimieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin rautakaupassa uusimpia porakoneita, kun vieras nainen tuli viereen ja alkoi selittää, että "porakoneessa kannattaa käyttää terää, joka sopii reikään". Olen ollut rakennusmestari 25 vuotta.
Nyt sä taisit ymmärtää tämän kommentin ihan väärin.
Naisilla on nykyään niin väljä kun ne kaikki käyttää näitä
https://www.dragondildo.co.uk/products/tentacle-goddess-dildo?_pos=1&_f…
Mikään ei siis täytä reikiä
Vierailija kirjoitti:
Olen elokuva-alalla. Festivaaleilla tulee aina välillä joku mies jotain elokuvaan liittyvää selittämään, sanon sitten kohteliaasti että niin, teen sitä-ja-sitä jo 20 vuotta jne. Mutta ei, sama selitys vaan jatkuu.
Joskus vaan kävelen pois ilman kommenttia.
Mikäpä olisi jutustellessa aiheesta kuin aiheesta, mutta kun se tyyli on nokitteleva.
Siinä jos on miehellä kaveri mukana, jolle tämä mies voi vakuuttavasti ja painavasti vielä asian naisen ohi selittää. Asian, jonka se tilanteen nainen oli hetki sitten kertonut.
Aika paljon tähän törmää. Työssä vähän hankala juttu, mutta voi sitten itse sanoa tyyliin, "Kuten Markku tuossa toisti sen, mitä hetki sitten kerroin..."
Ajattelin tehdä mansplaining-ketjun tänne ja mun mies tuli selittelemään, että ymmärrätkö edes mitä termi "mansplaining" tarkoittaa. 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme taida, pikkukaveri.
Tämä. Naiset haluaa normalisoida miesvihan, mutta samaan aikaan eivät ota vastuuta teoistaan. Miesviha johtaa väkivaltaan naisia kohtaan.
Tätä.
Ai nyt sana onkin teko? No voihan nyyh sentään, pikkukaverit.
Vierailija kirjoitti:
Kuukausi sitten nainen vaihtoi autoonsa kesärenkaita taloyhtiön parkkipaikalla. Kävin neuvomassa, että tarkistaa renkaan pyörimissuunnat ja selitin kuinka rengaspaineet tarkistetaan huoltoasemalla 👍
Miksi? Kyllä nainen varmaan olisi tullut kysymään jos olisi kaivannut neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme taida, pikkukaveri.
Tätä.
Miksi vitussa väkivalta on naisten vika, jos naiset haluavat pysyä mahdollisimman kaukana miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme taida, pikkukaveri.
Tätä.
Olette te miehet sairaita, miesvihaa ei ole olemassa. Naisviha on kulttuuriin kuuluva historiallinen fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että ketjun naiset ei saa miestä, kun ovat tällaisia miesvihaajia.
Hieno logiikka, Sherlock. Miksi kuvittelet, että miehen "saaminen" olisi prioriteetti? Pidätkö itse ihmisestä, joka kusee muroihisi?
No, minulle oikean miehen saaminen elämänkumppaniksi oli oikein hyvä käänne elämässä, mutta jos vaihtoehtoina olisi ollut vain ylilaudan geenijätettä niin ilomielin olisin jäänyt sinkuksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä erehdyin neuvomaan yhtä neitoa huoltsikalla kun se laittoi ilmaa renkaaseen. Oli jo 3.5 bar ja jatkoi. Sanoi tietävänsä mitä oli tekemässä...ajattelin, että ihan miten vaan, samapa tuo mulle.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin tehdä mansplaining-ketjun tänne ja mun mies tuli selittelemään, että ymmärrätkö edes mitä termi "mansplaining" tarkoittaa. 🤦
Sulla mitään miestä oo! :D
Jaa minä nainen olen kokenut womansplainingia. Mansplainingia ei ole näkynyt.