Minkä astiaston omistat
Onko sinulla kaikki astiat samaa sarjaa?
Pidätkö erikseen arkiastioita ja hienompaa juhla-astiastoa?
Kommentit (35)
Juhla-astiastona Pip-studion, arkiastiat taitaa olla pääosin Ikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla Teemaa, neljässä värissä. Muutama Paratiisi myös. Samat astiat arjessa ja juhlassa, sillä keittiön säilytystilat ovat kovin pienet.
Mikä näissä astiastoissa viehättää, kun niin yleistä? Makunsa kullakin, kunhan kiinnostaa.
Vain valkoista teemaa. Oli arki tai juhla.
Kuuntelin lapsena niin paljon kun äitini räyhäsi jostain made in bangladesh, hinnoiteltu suomessa, kipoista, kupeista ja juomalaseista niiden hajotessa että tähän taloon ei tule yhtäkään ruokailuastiaa jonka perään itkisin. Eriparisia tarjouskippoja ja -kuppeja, varmasti ole yhdestäkään yli vitosta maksanut. Ruuanlaittovälineet on laatua.
Arjessa kertakäyttöastioita, on syvää ja matalaa, pientä ja isoa. Eli samaa sarjaa tiskaamista inhoavalle yksineläjälle.
Vieraille, jos suostuvat tiskaamaan, tarjoan ruuan Anemone-lautasilta, sisältää myös oikeat aterimet!
Mulla on niin sekalainen astiasto kun vaan voi olla. Exältä jääneitä ja mutsilta saatuja. No muutaman lautasen oon ihan ite ostanu.
Villeroyn astioita arkeen ja juhlaan.
Jotain Iittalan vihreätä. Älä kysy tarkemmin 😆
Kunhan jotkut hankin vuonna kivi ja keppi.
M43
Vierailija kirjoitti:
Arjessa kertakäyttöastioita, on syvää ja matalaa, pientä ja isoa. Eli samaa sarjaa tiskaamista inhoavalle yksineläjälle.
Vieraille, jos suostuvat tiskaamaan, tarjoan ruuan Anemone-lautasilta, sisältää myös oikeat aterimet!
Samalla muuten tuet kotimaista astiatuotantoa:) Valtaosa kertiksistä aterimia myöten on vieläkin ihan ehtaa kotimaista tuotantoa. Noita harrastetaan meilläkin kahden hengen taloudessa, tosin valtaosa meidän käyttämistä aterimista on nykyistä Savoniaa. Varalla pidetään Pirkan aterimia, made in Outokumpu.
Vierailija kirjoitti:
Paratiisi
Miten noilta Paratiisin lautasilta pystyy ylipäätään syömään? Kuviointi tekee annoksen kuin annoksen levottoman näköiseksi.
Pentikin omenaa. Laseissa on sekalainen kattaus ja se ärsyttää suunnattomasti.
Arkeen Ikeaa, juhlaan V&B New Wave.
Teemaa, Kokoa ja Taikaa. Teemaa on eniten kun ne tuli Puustellilta keittiön kaupanpäällisenä.
Poikamiehenä käytän arkena Lidlin pahvilautasia, 0,05€/kpl. Vähän laadukkaampia muovilaseja tiskaan muutaman kerran. Muut on jotain keskilaadukasta ? perintöä. Esim, Heinrich winterling, harmi kyllä jo konkurssiin mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Juhla-astiastona Pip-studion, arkiastiat taitaa olla pääosin Ikeaa.
Mullakin pippiä juhlalautasina , on muitakin mukeja jne . Mitkä sulla on ? Aivan ihania astioita .
Mulla keräiltynä Marimekon oiva siirtolapuutarha-astiasto (melkein kerättynä) ilman syviä lautasia sekä pastoraali (melkein kerättynä).
Arkena sekalaisia ja mustaa teemaa mikä on ollut käytössä 2000-luvulta lähtien ja niissä näkyykin hyvin käytön jäljet.
Minulla Teemaa, neljässä värissä. Muutama Paratiisi myös. Samat astiat arjessa ja juhlassa, sillä keittiön säilytystilat ovat kovin pienet.