Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen komean miehen vaimo, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
25.05.2025 |

Komeus on tietenkin osittain subjektiivista, mutta veikkaisin, että valtaosa naisista luokittelisi mieheni komeaksi ja ne loputkin pitävät häntä mukavana.

Kommentit (242)

Vierailija
161/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat anteeksi. Kysymyksiisi olen jo vastannut, mutta vastaukset eivät ole tainneet kelvata sinulle koska tiedät kuitenkin paremmin 😅 Keskustelu on ollut antoisampaa kuin ajattelin. Nytkin tänne oli tullut mielenkiintoisia kommentteja muilta naisilta, jotka myös ovat yhdessä komean miehen kanssa. Ap

Et ole vastannut muuta kuin että olet oppinut uutta ja että keskustelu on ollut antoisaa. Ne eivät vastanneet kysymykseeni, miksi teit tällaisen aloituksen. Jos pyytää toisia kysymään asioita itseltään, silloin ei lähtökohtaisesti olla oppimassa vaan kertomassa eli pikemminkin opettamassa.

Luulen tietäväni paremmin niin kauan kuin vastaväitteet eivät vakuuta minua. Vaikutat kuitenkin kirjoittamasi perusteella sivistyneeltä ja myös rehelliseltä. Miksi siis? Miksi luulet oppivasi jotakin keskustelusta, johon ottavat osaa sinua tuntemattomat ihmiset, jotka kenties jakavat käsityksesi oman puolison ulkonäöstä? Voisitko yhtä hyvin keskustella niiden henkilöiden kanssa, joiden puolison nimi alkaa samalla alkukirjaimella kuin sinun puolisosi? Eikö närkästyksen tai kateuden herättäminen ole aloitukseen vähäinenkään motiivi? Vakuuta minut jos pystyt. Muuten kieltämättä uskon, että mikä näyttää ankalta, kuulostaa ankalta ja käyttäytyy kuin ankka, myös on ankka.

Vierailija
162/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan komean miehen kanssa seurustelusta nuo miehen kylkeen liimautujat! Tultiin siis ihan mieheen kiinni ja blokattiin minut kauemmas. Se oli jännä ilmiö, joka ei varmaan ollut naisilta täysin tiedostettua toimintaa eikä siihen yleensä liittynyt mitään iskemistä tai edes juttelua vaan yksinkertaisesti naiset vain työntyivät lähelle miestäni, minun ja mieheni väliin. Muiden miesten kanssa tätä ei tapahtunut koskaan, mutta komean kanssa tosi paljon. Jos meidän elämää olisi kuvattu etäältä, olisi näyttänyt siltä että tungoksissa, lentokentillä, jonoissa, pönötystilaisuuksissa ym miehellä olisi ollut aina eri vaimo kyljessään ja sattumalta aina minä sivullisena vähän kauempana :D 

Mies tästä usein häkeltyi kun huomasi että hänen kyljessään jonottaakin joku aivan vieras ihminen. Sitten hän vaan kiersi tuon ihmisen ja siirtyi taas viereeni. 

Olen usein miettinyt mistä tämä johtui ja mitä nuo naiset ajattelivat, kun kyse ei kuitenkaan tosiaan ollut siitä että he olisivat alkaneet tehdä tuttavuutta. 

Hauskaa että muutkin on huomanneet tämän. Mä luulen että tässä oli paljon jotain alitajuista. Oli toki ne naiset jotka ihan tietoisesti liimautuivat mieheeni ja ottivat kontaktia. Mutta ihan eri juttu oli sitten nämä jotka tosiaan tuntuivat yrittävän syrjäyttää minut vaistomaisesti. Mieheni ollessa nuori, hänen vetovoimansa kai vain isona, komeana ja turvallisena veti yksinäisiä, nuoria naisia lähelleen. Nämä naiset eivät siis tietoisesti tuntuneet edes huomaavan miestäni, mutta silti hakeutuivat esim väkijoukossa ihan häneen kiinni, saattoivat siinä vaikka räplätä kännykkää ja blokkasivat minut mieheni vierestä pois.

Tämä sai joskus huvittavia muotoja. Kerran olimme nousemassa lentokoneeseen, nuori nainen oli liimautunut mieheeni ja selaili hajamielisesti puhelinta ihan mieheni kyljessä. Henkilökunta otti väkeä lipuntarkastukseen matkakunnittain, ja tämä nainen meni minun sijastani mieheni ja lastemme kanssa lipuntarkastukseen. Kun minä yritin mennä mukaan, virkailija esti minua koska ajatteli että perheemme oli jo koossa ja minä en kuulunut siihen. Silloin jo miehenikin sanoi vieraalle naiselle että voisitko mennä vähän kauemmas että vaimoni pääsee tähän. Vieras nainen aivan kuin havahtui ja oli itsekin selvästi vähän hämmentynyt ja nolo astuessaan kauemmas. 

Eikä tämä ollut sitä, että tungoksessa nyt vaan joutuu seisomaan lähellä tuntemattomia. Ensinnäkään näin ei minullekaan koskaan käynyt tavallisen näköisten miesseuralaisten kanssa, ja nämä liimautujat olivat aina nuoria, kauniita naisia. Ei sekään voinut olla sattumaa. Ehkä he alitajuisesti kokivat että komean miehen kainalossa on heidän paikkansa ennemmin kuin minun. Enkä siis syytä heitä, tuo oli vain omituinen ilmiö aikanaan, joka siis onneksi tuntuu miehen iän myötä poistuneen.

-se kelle vastasit 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat anteeksi. Kysymyksiisi olen jo vastannut, mutta vastaukset eivät ole tainneet kelvata sinulle koska tiedät kuitenkin paremmin 😅 Keskustelu on ollut antoisampaa kuin ajattelin. Nytkin tänne oli tullut mielenkiintoisia kommentteja muilta naisilta, jotka myös ovat yhdessä komean miehen kanssa. Ap

Et ole vastannut muuta kuin että olet oppinut uutta ja että keskustelu on ollut antoisaa. Ne eivät vastanneet kysymykseeni, miksi teit tällaisen aloituksen. Jos pyytää toisia kysymään asioita itseltään, silloin ei lähtökohtaisesti olla oppimassa vaan kertomassa eli pikemminkin opettamassa.

Luulen tietäväni paremmin niin kauan kuin vastaväitteet eivät vakuuta minua. Vaikutat kuitenkin kirjoittamasi perusteella sivistyneeltä ja myös rehelliseltä. Miksi siis? Miksi luulet oppivasi jotakin keskustelusta, johon ottavat osaa sinua tuntemattomat ihmiset, jotka kenti

Ei mulla ole tarvetta vakuuttaa sinua minkään suhteen. Kahdesti jo olen vastannut, että avasin ketjun kun keskustelu "millaista on olla komea mies" tyrehtyi. Ei ollut minun aloitukseni mutta siinä vastaajat kertoivat myös naisten lähestymisistä. Me vaimot sitten olemme niitä jotka katsovat tilannetta vierestä. Alkuun ajattelin, että se voisi herättää jonkun joka toimii roisisti. Vaikka kukaan ei tietenkään ilmoittaudu sellaiseksi, joka toimii humalassa noin.

Mitä tulee kateusproblematiikkaan, niin psykiatrini sanoi mulle muinoin, että et sinä ole kateuteen taipuvainen, vaaan enemmän ahneuteen😅 Mutta on minussa kaikenlaisia tunteita kuten muissakin ihmisissä. Meissä on kaikki. Pieni koukku aloituksessa pitää olla, ettei se huku massaan, mutta kyllä tästä aloituksesta kehkeytyi pitempi keskustelu kuin ajattelin joten nyt joudun näpräämään kännykkää, kun en ole koneen ääressä. Ap

Vierailija
164/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

163. Huimalta vaikuttaa😅 Täytyy tarkkailla käykö miehelle noin, hänhän isona ja raamikkaana olisi hyvä turvamies nuorelle kaunottarelle😅 Ulkomailla meille käy niin (liikumme eniten Saksassa) että Suomessa katsotaan miestäni, mutta ulkomailla minua. Miestä katsotaan siksi että hän on pitkä, mutta Saksassa hän on normi. Ap

Vierailija
165/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole tarvetta vakuuttaa sinua minkään suhteen. Kahdesti jo olen vastannut, että avasin ketjun kun keskustelu "millaista on olla komea mies" tyrehtyi. Ei ollut minun aloitukseni mutta siinä vastaajat kertoivat myös naisten lähestymisistä. Me vaimot sitten olemme niitä jotka katsovat tilannetta vierestä. Alkuun ajattelin, että se voisi herättää jonkun joka toimii roisisti. Vaikka kukaan ei tietenkään ilmoittaudu sellaiseksi, joka toimii humalassa noin.

Mitä tulee kateusproblematiikkaan, niin psykiatrini sanoi mulle muinoin, että et sinä ole kateuteen taipuvainen, vaaan enemmän ahneuteen😅 Mutta on minussa kaikenlaisia tunteita kuten muissakin ihmisissä. Meissä on kaikki. Pieni koukku aloituksessa pitää olla, ettei se huku massaan, mutta kyllä tästä aloituksesta kehkeytyi pitempi keskustelu kuin ajattelin joten nyt joudun näpräämään kännykkää, kun en ole koneen ääressä. Ap

Et vastannut minulle suoraan ja vaikka luin lopulta koko ketjun, tuo aloituksen tausta meni ohi. Olin varmaan lukiessani huolimaton. En epäillytkään sinua kateudesta vaan mietin, että mahdatko toivoa muitten tuntevan aloituksesi johdosta kateutta. Mutta menköön nyt sitten mainitsemasi koukun piikkiin. Minua aidosti kiinnostaa, miksi ihmiset toimivat niin kuin toimivat. Siksi joskus huomaan päätyväni pitkiinkin ajatustenvaihtoihin ja väittelyihin.

Yleisesti ottaen pidän Haluatko kysyä jotain -avauksista. Näistä jää sentään jotakin käteen kun vertaa sattumanvaraisiin kommenttisekamelskaketjuihin.

Vierailija
166/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kokonaan subjektiivista.

Vierailija
167/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites noi kakkareikä hommat?

Keksi välillä jotain muuta kysyttävää kuin kakka- ja pissijutut, pyllyreikäkin tuli jo käsiteltyä :)  Ap

Kakkareijästä kakataan, jotkut håmåt harrastaa sodomiaakin, mutta ap. on nainen ja kertoi miehestään, joten ovat korkeintaan bi.

Vierailija
168/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tähän ketjuun aiemmin, että minulle mieheni komeus oli alkuun seurustelun este, koska ajattelin että hän ei voi ihastua minuun. Tuli mieleen kysyä, oletko sinä ap ajatellut samoin? Muutkin saavat vastata. Jälkikäteen, nyt kun tunnen mieheni, tuo on nimittäin tosi outo ajatus, että ulkonäkö määrittäisi mitä ihminen tuntee sisällään. Silloin kuitenkin pidin sellaista ajatusta itsestäänselvänä ja tuntui jotenkin järkevältä ajatella ettei hän voi ihastua minuun samoin kuin tavallinen mies voisi. Aivan kuin komeilla olisi erilaiset tunteet, eivätkä he voi ihastua muihin kuin kauniisiin. 

Olet sanonut, ettei miehesi komeudessa ole ollut sinulle mitään negatiivista, mutta kiinnostaa liititkö sinä häneen alkuun jotain stereotypioita, tai tunnistatko stereotypioita mitä muut liittävät komeaan mieheen, siihen millainen hän on ihmisenä?

Vierailija
169/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka julkkis on eniten miehesi näköinen?

En taida viitsiä sanoa, kun joku voi tunnistaa. Turhaa skitsoilua ehkä, mutta en silti sano. Ap

Miten kukaan tunnistaa, jos joku sanoo olevansa jonkun julkkiksen näköinen. Komeus on katsojan silmässä. Jonkun toisen mielestä adonismiehesi näyttää epäsuhtaiselta, kömpelöltä honkkelilta, kuten liki parimetrisestä yleensä näyttävät, poikkeuksena yksi entinen kiekonheittäjä.

Vierailija
170/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En taida viitsiä sanoa, kun joku voi tunnistaa. Turhaa skitsoilua ehkä, mutta en silti sano. Ap

Miten kukaan tunnistaa, jos joku sanoo olevansa jonkun julkkiksen näköinen. Komeus on katsojan silmässä. Jonkun toisen mielestä adonismiehesi näyttää epäsuhtaiselta, kömpelöltä honkkelilta, kuten liki parimetrisestä yleensä näyttävät, poikkeuksena yksi entinen kiekonheittäjä.

. . .po liki parimetriset. . .

Vierailija
171/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tähän ketjuun aiemmin, että minulle mieheni komeus oli alkuun seurustelun este, koska ajattelin että hän ei voi ihastua minuun. Tuli mieleen kysyä, oletko sinä ap ajatellut samoin? Muutkin saavat vastata. Jälkikäteen, nyt kun tunnen mieheni, tuo on nimittäin tosi outo ajatus, että ulkonäkö määrittäisi mitä ihminen tuntee sisällään. Silloin kuitenkin pidin sellaista ajatusta itsestäänselvänä ja tuntui jotenkin järkevältä ajatella ettei hän voi ihastua minuun samoin kuin tavallinen mies voisi. Aivan kuin komeilla olisi erilaiset tunteet, eivätkä he voi ihastua muihin kuin kauniisiin. 

Olet sanonut, ettei miehesi komeudessa ole ollut sinulle mitään negatiivista, mutta kiinnostaa liititkö sinä häneen alkuun jotain stereotypioita, tai tunnistatko stereotypioita mitä muut liittävät komeaan mieheen, siihen millainen hän on ihmisenä?

Olet kiinostava keskustelija koska en ole ikinä ajatellut samoin kun sinä juuri mistään😅 Vaikka tilanteemme on periaatteessa sama. En ole ikinä liittänyt mieheeni stereotypioita komeudesta tai ajatellut hänen tai muidenkaan suhteen etteivät he voisi olla ihastuneita koska ovat komeita. Toinen poikaystäväni jonka kanssa asuinkin yhdessä oli muuten miesmalli, mutta en silloinkaan kiinnittänyt komeuteen negatiivisessa milessä huomiota. Ihan muut jutut vat olleet keskiössä eli se onko hän oikeasti noin upea tyyppi ja pitääkö hän minusta todella ja sillä tavalla kuin kuuluu eli arvostaen plus sitten se sovimmeko yhteen oikeasti. Eli ulkonäkö astui jo heti alkuun taustalle suhteissani. En skitsoile sitä olenko riittävän kaunis tms. en vain ole ikinä skitsoillut. Itse asiassa luulen että siinä on yksi syy miksi aika monet ovat ihastuneet minuun. Seison ikäänkuin omilla jaloillani vahvasti, jo nuorena olin sellainen.

On ihan totta ettei ulkonäkö kerro juuri mitään ihnisestä. Sellaiset stereotypiat ovat tosiaan haitallisia. Mutta sina niitä en itsekään ole pysytyby välttämään, en tosin kauneuteen tai komeuteen liittyen. Ap

Vierailija
172/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Honkkeli on ihan erilainen kuin mieheni miestyyppi. Yhtä komeita miehiä ei julkkiksisss juuri ole kuin oma mieheni, mutta tämä on tietenkin subjektiivinen näkemys. Ap

Vierailija
173/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta tunnistan tuon epävarmuuden kun tuntee olevansa ihan eri liigassa kuin puolisoehdokas. Mä olin aluksi luovuttanut jo lähdössä, en elätellyt mitään toivetta suhteesta koska koko tapailuajan odotin että hän löytää tasoisensa kumppanin. Ajattelin myös samoin, että komea voi ihastua vain kauniiseen jne.

Takana on jo vuosia, mutta tavallaan tuo vaikuttaa vieläkin. Tuli mieleen tällainen pointti, että mä olen nyt 50 ja elämäni parhaassa kunnossa. Olin ihan plösö sohvaperuna mieheni tavatessani. Se taustalla oleva ajatus, että hyvännäköinen arvostaa ulkonäköä, on ajanut koko suhteemme ajan minua liikkumaan ja satsaamaan ulkonäköön, vaikka mieheni ei olekaan vihjannutkaan sinne päin että pitäisi tai tarvitsisi. Joskus olen pitänyt tätä negatiivisena puolena ja ajatellut, että jonkun vähemmän komean kanssa saisi sentään rupsahtaa rauhassa. Mutta ehkä tämä on kuitenkin enemmän positiivista. Olen esimerkiksi laihduttanut 30 kiloa suhteemme aikana ja hankkinut lihakset, mikä on tietenkin hyvä. 

Vierailija
174/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaukset eivät toimi, mutta minusta on mielenkiintoista, että näyttelijöistä puhuttaessa koet 185-senttisen miehen "aivan liian lyhyeksi". Oletko itse hyvin pitkä? Ymmärrän kyllä hyvin, mitä tarkoitat sillä, että on söpön näköistä, kun oikein pitkä mies ei mahdu mihinkään. James Stewartin kohdalla tätä oikein korostettiin monessa elokuvassa. Itse 175-senttisenä naisena en kuitenkaan ole koskaan varsinaisesti ihastunut pitkiin miehiin.  Komea niitä on joskus katsella, mutta koen, että sellainen pitkä mies olisi arjessa epäkäytännöllinen. Minun silmääni keskimittainen, noin 180-senttinen mies on yleensä viehättävin ja lähtökohtaisesti vartaloltaan sopusuhtaisin. Tykkään yleensäkin katsella ihmisiä samalta silmien tasolta. Alle 160-senttisten naisten kanssa on joskus hermostuttavaa keskustella, kun melkein tekisi mieli kyykistyä samalla tavoin kuin teen pikkulasten kanssa jutellessani. Toisaalta yli 190-senttisten miesten kanssa pitempä

Pitkissä miehissä ongelmana on että ne syö ihan jumalattomasti ja kuormittaa ympäristöä. Ilmasto lämpenee.

Suoliston pituus on sellainen että edes pohjoismainen viemäri ei vedä niiden jätöksiä. Kakka jää pönttöön tukkoon. Isot ruhot rikkoo herkimpiä huonekaluja ja juurikin se että yli 170cm mies syö yli tonnin verran kuukaudessa ravintoa. Todella kallis ylläpidettävä. Heidän jälkeläisten synnytys on vaurioittanut ja tappanut monia pienikokoisia naisia.

Jättiläisen lapsi ei välttämättä tule ulos. Tämä on se fakta. Hyvin kivuliaita synnytyksiä. Siksi kannattaa miettiä tarkkaan haluaako suhteeseen ylipitkän miehen kanssa.

Vierailija
175/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt komeilla miehillä rumia vaimoja monestikin. 

Mistä tämä johtuu? Siitäkö että komeat pitää kaunotarta salanaisena ja vaimo on vain vaimo. 

Tämän ole myös pistänyt merkille. Pitkällä, komealla, paksuhiuksisella miehellä ( kansanedustaja Heikki Autto ilman pistävää skitsonkatsetta) on puolisona seinään sulautuva, ylipainoinen, laikukasnaamainen, väritön nainen. Saattaa johtua myös siitä, että mies on ujo ja nainen rempseätyylinen.

Vierailija
176/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siinä mielestäsi jotain ihmeellistä? Luuletko että muut naiset seurustelevat omasta mielestään ruman miehen kanssa?

En luule, oman rakkaansa näkee varmaankin komeana. Mutta oma mieheni on sellainen perinteisen komea. Kerroin jo aiemmin miksi avasin ketjun hetken mielijohteesta. Ap

''En luule, oman rakkaansa näkee varmaankin komeana. Mutta oma mieheni on sellainen perinteisen komea. Kerroin jo aiemmin miksi avasin ketjun hetken mielijohteesta. Ap''

Mutta ''perinteisesti komeahan'' voi olla hyvinkin tylsän näköinen, kun ei ole massasta erottuvia persoonallisia piirteitä, vaan liian tasapainoiset peruspiirteet.

Mistä tiedät, että muut naiset pitävät miestäsi komeana? Harva nainen kuitenkaan kuolaa tai tuijottaa mielestään hyvännäköistä miestä avoimesti tai silmäilee röyhkeästi miehen kroppaa tai kasvoja, voi olla hyvinkin päinvastainenkin reaktio, että pitää naaman peruslukemilla tai ignooraa miehen. 

Vierailija
177/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

116. Minua itse asiassa yllättivät nuo alkupään kysynykset, "kateuden herättäminen" kuuluu samaan sarjaan. Eikö ketjun edetessäkään ole tullut sellaista ajatusta, että monella komean vaimolla on komeudesta johtuvia hankaluuksia? En lainkaan käsitä sellaista että joku voisi olla kateellinen komeasta miehestä. Mitä kadehtimista siinä on? Ap

Vierailija
178/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

175. 🤣🤣🤣🤣

Nyt taas en ehdi enempää vastaamaan. Ap

Vierailija
179/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan se aloittaja, että mieheni on DI ja miten hienoa on olla miehelle niin hyvä, kun käyn joka päivä salilla ja pidän kehostani huolta, että kelpaan miehelleni? Ja laitan miehelleni hyvää terveellistä ruokaa ja minulla on myös vapaa aikaa ym. ? Minne ne leikkeleet jäivät ja ne monet auringon laskut siellä terassilla ym? Kukaan nainen ei oikeasti aloita keskustelua, että mieheni on komea, ja muut arvot, sen jälkeen, että mieheni on myös mukava? Ja sen jälkeen sanot, ettei mieheni ulkonäkö ole lainkaan se tärkein vaan ne muut asiat? Kuka nyt aloittaa ihan oikeasti keskustelen siten kehumalla, että mieheni on komea? Kun ei kukaan oikeasti aloita nainen varsinkaan, että mieheni on komea, ellei se mies itse? Eli ap on mies jolla rahkeet eivät riitä muuhun kuin kehua omaa ulkonäköään ja että ihan vaimona esiintyy? Ja kukaan nainen ei kehu miehen ulkonäköä komeaksi ym. Mitä se vaimo tästä mukamas saa? Taitaa olla narsisti mies kyseessä se ap. 

Vierailija
180/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kiinostava keskustelija koska en ole ikinä ajatellut samoin kun sinä juuri mistään😅 Vaikka tilanteemme on periaatteessa sama. En ole ikinä liittänyt mieheeni stereotypioita komeudesta tai ajatellut hänen tai muidenkaan suhteen etteivät he voisi olla ihastuneita koska ovat komeita. Toinen poikaystäväni jonka kanssa asuinkin yhdessä oli muuten miesmalli, mutta en silloinkaan kiinnittänyt komeuteen negatiivisessa milessä huomiota. Ihan muut jutut vat olleet keskiössä eli se onko hän oikeasti noin upea tyyppi ja pitääkö hän minusta todella ja sillä tavalla kuin kuuluu eli arvostaen plus sitten se sovimmeko yhteen oikeasti. Eli ulkonäkö astui jo heti alkuun taustalle suhteissani. En skitsoile sitä olenko riittävän kaunis tms. en vain ole ikinä skitsoillut. Itse asiassa luulen että siinä on yksi syy miksi aika monet ovat ihastuneet minuun. Seison ikäänkuin omilla jaloillani vahvasti, jo nuorena olin sellainen.

On ihan totta ettei ulkonäkö kerro juuri mitään ihnisestä. Sellaiset stereotypiat ovat tosiaan haitallisia. Mutta sina niitä en itsekään ole pysytyby välttämään, en tosin kauneuteen tai komeuteen liittyen. Ap

Samoin. Sinulla on hyvä itsetunto ja on kiinnostavaa kuulla sellaisen ihmisen ajatuksia. Ihailen itsetuntoasi ja se on antanut paljon ajateltavaa.

Tässä kommentissa minut pysäytti täysin tuo, että olet pohtinut pitääkö toinen sinusta kuten kuuluu, eli arvostaen.

Minä olen aina pohtinut, pitääkö toinen ulkonäöstäni ja ällöttääkö häntä jokin kehossani jne. Eihän hän silloin pitäisi minusta kuten kuuluu eli arvostaen, jos noin olisi! Tuohon minun olisi pitänyt kaikissa suhteissani kiinnittää kaikki se valtava huomio, mitä olen kiinnittänyt sen miettimiseen pitääkö toinen ulkonäöstäni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme