Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen komean miehen vaimo, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
25.05.2025 |

Komeus on tietenkin osittain subjektiivista, mutta veikkaisin, että valtaosa naisista luokittelisi mieheni komeaksi ja ne loputkin pitävät häntä mukavana.

Kommentit (242)

Vierailija
201/242 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on komea mies. En ollut sitä sen enempää ajatellut, kun on sillain klassisen komea joka taas ei oikein mene mun omiin ulkonäköpreferensseihin. Kesti hetken tottua siihen, että monet tulivat kehumaan kuinka komea mies mulla on ja itse oli vaan "jaa, no kai se sitten on".

Lol, helmiä sioille :D

Ja siis ei missään päänaukomismielessä tämä.

Heh, en ottanut päänaukomisena. Oikeassahan olet :D

Vierailija
202/242 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

201. Voit panna kommenntini mappiin ö jos se ei mitenkään tilannettasi kuvasta. Keskustelu täällä tapahtuu aina vain sen pohjalta mitä pienen tekstin pätkän pohjalta mieleen tulee. 

Miten se sitten vaikuttaa läheisyysasioissa ettei miehesi ole sinua sytyttävää tyyppiä? 

Moni asia parinvalinnassa on tiedostamatonta, itselleni on milenkiintoista pohtia niitä ja kuulla muisen näkemyksiä. En itse voisi olla miehen kanssa jota en koe sytyttävänä. En lainkaan kiinnostu vaikka mies olisi kuinka mukava, mutta ystävä voi tietysti olla.

Koetko turvallisempana miehen joka ei sytytä? Pelkköä hakuammuntaa ja arvailua siis tämä, jos haluat avata tai miwttiä itse enemmän.Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/242 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

201. Voit panna kommenntini mappiin ö jos se ei mitenkään tilannettasi kuvasta. Keskustelu täällä tapahtuu aina vain sen pohjalta mitä pienen tekstin pätkän pohjalta mieleen tulee. 

Miten se sitten vaikuttaa läheisyysasioissa ettei miehesi ole sinua sytyttävää tyyppiä? 

Moni asia parinvalinnassa on tiedostamatonta, itselleni on milenkiintoista pohtia niitä ja kuulla muisen näkemyksiä. En itse voisi olla miehen kanssa jota en koe sytyttävänä. En lainkaan kiinnostu vaikka mies olisi kuinka mukava, mutta ystävä voi tietysti olla.

Koetko turvallisempana miehen joka ei sytytä? Pelkköä hakuammuntaa ja arvailua siis tämä, jos haluat avata tai miwttiä itse enemmän.Ap

Niin siis tosiaan se henkinen puoli on itselleni tärkein ja ulkonäkö sivuseikka. Sen takia se sytyttäminenkin tapahtuu ihan muista asioista kuin ulkonäöstä johtuen.  En minäkään voisi olla miehen kanssa jota en koe sytyttävänä, mutta itselläni se syttyminen ei vaan lähde ulkonäöstä vaan niistä sisäisistä asioista.

Ihan sama tuon turvallisuuden kanssa, ei siihen vaikuta millään tavalla miehen ulkonäkö vaan se millainen ihminen hän on.

Vierailija
204/242 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama keskustelija on krititoinut aiheen pinnallisuutta ja turhanpäiväisyyttä. Olemme maailmansodan kynnyksellä, se on jo monen tutkijan mielestä alkanut. Mutta sodankin keskellä on paljon normaalia ja sitä tarvitaan. Emme vielä ole menettäneet montaakaan miestä Ukrainan sodassa ja toivon, ettei sotaa tule. Mutta se näyttää väistämättömältä. Ap

Miten halvatussa sait nyt jonkun Ukrainankin tilanteen tähän linkitettyä?

Vierailija
205/242 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen tosi komean miehen vaimo, ollut jo yli 20v ja lapset aikuisia. 

En tahdo kysyä Ap'lä mitään, koska ei aihetta.😄

Nyt olisi harvinainen tilaisuus keskustella keskenään :)  Meidänkin lapset ovat jo aikuisia ja olemme olleet yhdessä yli 35 vuotta. Ap

Sulla on siis joku seitsemänkymppinen "komistus", jota kaikki nuoret pimut kuolaa 😁

Vierailija
206/242 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen taipuvainen ajattelemaan, että kun suhde vakiintuu ja ollaan useita vuosia yhdessä se toisen komeus/rumuus ikään kuin katoaa ja toinen alkaa näyttämään vaan tutulta.

Oma ensirakkauteni oli mieheen jota ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa komeaksi. Myönnän alkuun olleeni hieman pinnallinen ja miettineeni olenko valmis suhteeseen miehen kanssa jonka ulkonäkö ei viehätä yhtään. Mies oli kuitenkin kaikin muin tavoin niin sopiva, että päätin sivuuttaa ulkonäköasian. Rakastumisen myötä toinen alkoi muuttua, ei nyt komeaksi, mutta rakkaan näköiseksi.

Ero meille tuli lopulta, mutta ei ulkonäöllisistä syistä. Iän myötä aloimme haluamaan elämiltämme eri asioita ja ero oli ainoa järkevä vaihtoehto. Olemme edelleen ystäviä ja kummankin elämä mennyt siihen suuntaan mitä toivoimme.

Vierailija
207/242 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis tosiaan se henkinen puoli on itselleni tärkein ja ulkonäkö sivuseikka. Sen takia se sytyttäminenkin tapahtuu ihan muista asioista kuin ulkonäöstä johtuen.  En mi

Vierailija
208/242 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on komea mies. En ollut sitä sen enempää ajatellut, kun on sillain klassisen komea joka taas ei oikein mene mun omiin ulkonäköpreferensseihin. Kesti hetken tottua siihen, että monet tulivat kehumaan kuinka komea mies mulla on ja itse oli vaan "jaa, no kai se sitten on".

Miksi olet valinnut miehen jonka ulkonäöstä et pidä? Toivottvasti et siksi että käytät sitä preferenssiäsi miestä vastaan. Sellainen on mahdollista.

Tavallisempaa tosin kauniin naisen kohdalla. Mies siis pyrkii valkkaamaan mahdollisimman kauniin mutta se ei kuutenkaan hänelle kelpaa. aina on kauniimpia jossain muualla. 

Jotkut ihniset eivät oysty olemaan suhteessa lainkaan jos eivät koe olevansa niskan päällä. He pitävät jalkansa alla yleensä jotain kumppanin ominaisuutta, oli se sitten ulkonäköön liittyvää (nättipoika) tai älyy

Oho, olipa jotenkin outo vastaus.

En ole lukenut koko ketjua läpi, joten en ole sitten ihan varma millaisella tulokulmalla sinä olet miehesi valinnut, mutta itse ihan siis sisällön perusteella. Ulkonäkö on ollut itselleni aina melko yhdentekevä asia toisessa ja se henkinen kohtaaminen oleellisempi asia. Tämän miehen kanssa ihan ensi hetkestä vaan oli kaikki kohdillaan.

Enkä mä sanonut missään vaiheessa, etten pidä miehen ulkonäöstä, se ei vaan satu olemaan sitä mikä itseäni on sytyttänyt, mikäli puhutaan tosiaan vain ulkoisista seikoista. Miehen ulkonäkö on tosiaan vaan meidän suhteen kannalta epäolennainen seikka.

Miltä sun mies sitten näyttää? Onko jotain julkisuudesta tuttua henkilöä johon voisi verrata? Ap ei suostunut kertomaan, joten uskallatko sä? 

Vierailija
209/242 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ruma ku mikä. Eikä sillä pahemmin ole rahaa ja ajaa huonolla autolla. Mutta hyvä laittamaan ruokaa, se on tärkeää.

Vierailija
210/242 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet valinnut miehen jonka ulkonäöstä et pidä? Toivottvasti et siksi että käytät sitä preferenssiäsi miestä vastaan. Sellainen on mahdollista.

Tavallisempaa tosin kauniin naisen kohdalla. Mies siis pyrkii valkkaamaan mahdollisimman kauniin mutta se ei kuutenkaan hänelle kelpaa. aina on kauniimpia jossain muualla. 

Jotkut ihniset eivät oysty olemaan suhteessa lainkaan jos eivät koe olevansa niskan päällä. He pitävät jalkansa alla yleensä jotain kumppanin ominaisuutta, oli se sitt

Miltä sun mies sitten näyttää? Onko jotain julkisuudesta tuttua henkilöä johon voisi verrata? Ap ei suostunut kertomaan, joten uskallatko sä? 

Useampi on verrannut siihen Teho-osaston balkanilaiseen lääkäriin. Kaveri kutsuu miestä dr. Lukaksi. Katsoin hänen kuviaan ja toki heissä on yllättävän paljon samaa näköä, oman miehen silmät on vaan enemmän siniset. Siis silloin teharin aikoihin, nythän tuo näyttelijä taitaa olla jo yli viisikymppinen.

Jos Teho-osastossa halutaan pysyä, niin itse pidin aina eniten siitä Romanosta. Pidän punatukkaisista pallopäistä, jotka eivät ole kovin pitkiä ja joiden ulkonäkö antaa viitteitää siihen suuntaan, että kyseessä on maailman takakirein tyyppi tai sitten kuulet häneltä parhaimmat vitsit. 

Vierailija
211/242 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihniset eivät oysty olemaan suhteessa lainkaan jos eivät koe olevansa niskan päällä. He pitävät jalkansa alla yleensä jotain kumppanin ominaisuutta, oli se sitten ulkonäköön liittyvää (nättipoika) tai älyyn (bimbo nainen) tms. Ap

Jokseenkin hyökkäävä vastaus aloittajalta. Oliskohan sitten kuitenkin niin, että se oman miehen komeus on ollut aloittajalle huomattavasti tärkeämpi juttu kuin on antanut ymmärtää ja nyt kun paikalle tuli nainen joka ei vaikuta oikeasti lainkaan pinnalliselta, alkaa aloittajan todelliset karvat paljastumaan.

On meinaa aika pitkälle vedetty arvuuttelu alkaa varmistelemaan, ettei toinen käytä omia ulkonäköpreferenssejä miesteen vastaan kun toinen on nimenomaa sanonut, että ulkonäkö on hänelle yhdentekevä. Ihan kuin rakkaus olisi aloittajalle asia joka ei edes tule mieleen kun puhutaan kumppanin valinnasta.

Vierailija
212/242 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi harvinainen tilaisuus keskustella keskenään :)  Meidänkin lapset ovat jo aikuisia ja olemme olleet yhdessä yli 35 vuotta. Ap

Sulla on siis joku seitsemänkymppinen "komistus", jota kaikki nuoret pimut kuolaa 😁

No nyt tämä alkoi jo selvitä. Hienoa, että pidät mistäsi komeana. Olin nuorena ravintolassa töissä ja siellä istui hampaattomia, pahalle haisevia kuuskymppisiä kanta-asiakkaita. Joskus näiden miesten vaimot tulivat mustasukkaisena ravintolaan hakemaan miestään tai muuten vain rähisemässä parikymppisille tarjoilijoille, että nämä yrittävät iskeä ja panettavat itseään heidän miehillään.

Vierailija
213/242 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kalukin komea?

Vierailija
214/242 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihniset eivät oysty olemaan suhteessa lainkaan jos eivät koe olevansa niskan päällä. He pitävät jalkansa alla

Useampi on verrannut siihen Teho-osaston balkanilaiseen lääkäriin. Kaveri kutsuu miestä dr. Lukaksi. Katsoin hänen kuviaan ja toki heissä on yllättävän paljon samaa näköä, oman miehen silmät on vaan enemmän siniset. Siis silloin teharin aikoihin, nythän tuo näyttelijä taitaa olla jo yli viisikymppinen.

Jos Teho-osastossa halutaan pysyä, niin itse pidin aina eniten siitä Romanosta. Pidän punatukkaisista pallopäistä, jotka eivät ole kovin pitkiä ja joiden ulkonäkö antaa viitteitää siihen suuntaan, että kyseessä on maailman takakirein tyyppi tai sitten kuulet häneltä parhaimmat vitsit. 

On se sitten oikeasti hottis jos näyttää Lukalta :P

Tohon Romanoon en kommentoi mitään. 

Vierailija
215/242 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kalukin komea?

No se aloittajan mies paljastui joksikin 70-vuotiaaksi, eli eiköhän ole se kalu jo parhaat päivänsä nähnyt ja pallitkin varmaan hengailee jo jossain polvitaipeiden paikkeilla.

Vierailija
216/242 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kalukin komea?

No se aloittajan mies paljastui joksikin 70-vuotiaaksi, eli eiköhän ole se kalu jo parhaat päivänsä nähnyt ja pallitkin varmaan hengailee jo jossain polvitaipeiden paikkeilla.

Eli kaksi mandariinia ja avomaan kurkku on muuttunut, 2 appelsiinia, prinssinakki-yhdistelmäksi

Vierailija
217/242 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole missään kirjoittanut, että kaikki naiset kuolaisivat tai varsinkaan kaikki nuoret pimut 😁 Mulle nuori kaunotar on noin 35-40 ja sitä nuoremmat melkein kuin lapsia. Me olemme vielä alle kuusikymppisiä molemmat, mutta mieheni on varmasti komea myös sitä vanhempana. Dressmann-vertauksella koetin kuvata, että mies on sellainen, jota harmaa huurre sänkitukassa pukee erinomaisesti. Eikä hänellä ole partaa. En tajua miksi parrat ovat niin suosittuja, koska ne vanhentavat kaikkia. Harva kuitenkaan on babyface enää viisikymppisenä. Ap 

Vierailija
218/242 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis tosiaan se henkinen puoli on itselleni tärkein ja ulkonäkö sivuseikka. Sen takia se sytyttäminenkin tapahtuu ihan muista asioista kuin ulkonäöstä johtuen.  En mi

Mä vain luin sun tekstisi, missä kirjoitit, että toisennäköiset miehet kuin oma miwhesi sytyttävät sinut. Siitä kysymykseni. Haluat korostaa että sisäiset asiat ovat tärkeimpiä, ei ulkonäkö. Monet vähemmän komeiden miesten puolisot sanovat samaa eli se ettei alkujaan pitänyt ulkonäöstä ohittui ajan mittaan. Varmaan miesten kohdalla on monesti samoin eli vaimo hurmasi myöhemmin muilla avuillaan.

Mutta aiheeseen liittyen, millaisia asioita et miehesi ulkonäössä pitänyt sytyttävinä? Kysyn siksi kun itselläni on tarkka maku, en esimekiksi pidä puoleensavetävänä latinotyypistä nappisilmää. Mutta kaipa sellaisenkin miehen voisi oppia kokemaan seksynä, jos hän muutrn olisi tosi kiinnostava koska ei kuitenkaan ole vastenmielisen näköinen vaan söötti. 

Vai oliko kyse siitä että koit komean miehen jotenkin epäilyttävänä. Tässä keskustelussa se ei ole vielä ollut esillä mutta minet liittävät komeuteen stereotypioita (komea pettää, komea on naistenmies tai ylpeä itsensäpeilailija jne), Samanlaisia liittyy kauniisiin naisiinkin. Ap

Vierailija
219/242 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen taipuvainen ajattelemaan, että kun suhde vakiintuu ja ollaan useita vuosia yhdessä se toisen komeus/rumuus ikään kuin katoaa ja toinen alkaa näyttämään vaan tutulta.

Oma ensirakkauteni oli mieheen jota ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa komeaksi. Myönnän alkuun olleeni hieman pinnallinen ja miettineeni olenko valmis suhteeseen miehen kanssa jonka ulkonäkö ei viehätä yhtään. Mies oli kuitenkin kaikin muin tavoin niin sopiva, että päätin sivuuttaa ulkonäköasian. Rakastumisen myötä toinen alkoi muuttua, ei nyt komeaksi, mutta rakkaan näköiseksi.

Ero meille tuli lopulta, mutta ei ulkonäöllisistä syistä. Iän myötä aloimme haluamaan elämiltämme eri asioita ja ero oli ainoa järkevä vaihtoehto. Olemme edelleen ystäviä ja kummankin elämä mennyt siihen suuntaan mitä toivoimme.

Hyvä kommentti. Äskeinen kommenttini komean miehen vaimolle joka ei alkuun pitänyt miehensä ulkonäköä sytyttävänä on sikäli hieno ja mielenkiintoinen, että ulkonäöstä riippumatta on aina henkilökohtainen maku ennen yleisiä ulkonäköihanteita. Se ikäänkuin ajaa ohi, tavallaan itsestäänselvää, mutta sitä ei alkuun tule ajatelleeksi kuten itselleni kävi kun nainen kertoi ettei pitänyt komean miehensä ulkonäöstä.Ap

Vierailija
220/242 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt tämä alkoi jo selvitä. Hienoa, että pidät mistäsi komeana. Olin nuorena ravintolassa töissä ja siellä istui hampaattomia, pahalle haisevia kuuskymppisiä kanta-asiakkaita. Joskus näiden miesten vaimot tulivat mustasukkaisena ravintolaan hakemaan miestään tai muuten vain rähisemässä parikymppisille tarjoilijoille, että nämä yrittävät iskeä ja panett

Ilmeisesti nautit ilkeilystä netissä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä