Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen komean miehen vaimo, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
25.05.2025 |

Komeus on tietenkin osittain subjektiivista, mutta veikkaisin, että valtaosa naisista luokittelisi mieheni komeaksi ja ne loputkin pitävät häntä mukavana.

Kommentit (242)

Vierailija
121/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kuvailla miehesi ulkonäköä?

Pituutta lähes kaksi metriä, nykyisin jo harmaahuurretut hiukset, karunkomea "Dressmann-tyyppinen" mies. Ap

Hyi vit-tu  😳. Arvasin, että ei mitään persoonallista  😂

Vierailija
122/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

115. Ole hyvä :)  Ei Clooney ole minuunkaan makuuni, vaikka on kyllä komeampi kuin Pitt. Clooney on hieman liian lattarityyppinen minun makuuni. Molemmat kiistatta komeita, mutta komeustyyppejä on useampia. Sinuun ilmeisesti vetoaa poikamainen, kun taas minun makuuni ovat hyvin maskuliiniset ja karunnäköiset, järkälemäiset miehet. En ole lainkaan kiinnostunut poikamaisista miehistä, en edes nuorena. Ja kaikeksi onneksi nuo järkäleet ovat myös minusta kiinnostuneita olleet aina. Ap

Niin me naiset ollaan erilaisia. Pitt ei miellytä eikä Clooney ja tuskin ap:n mieskään. En pidä järkälemiehistä.

Ei aikaisemmin kommentoinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pääsit tuohon asemaan?

Olemalla vain oma itseni. En tehnyt mitään erityistä. Ap

Miksi tätä vastausta on alapeukutettu? En oikein ymmärtänyt mitä kysymyksellä ajetaan takaa, kun en miellä olevani sen kummemmassa asemassa kuin kukaan muukaan. Ihan normaali, onnellinen parisuhde meillä on, mies on vain komeampi kuin moni muu. Tiettyjä spessuja juttuja siihen kyllä liittyy, mutta ei meidän välillämme. Ap

Jospa ne alapeukut tulee siitä, kun et ymmärrä veetuilua.

Aika heikkoa veetuilua, jos ei mene perille :)  Joku nosti esille ketjun lukijoiden huumorintajuttomuuden, sekin on tietysti taitolaji, mutta myös kulttuurisidonnaista. Jos komeus olisi jokin brassailun aihe jossain piireissä, en ole sellaisissa piireissä koskaan liikkunut ja siis on uutta.

Miehen komeus on naisten näkökulmasta joillekin jopa punainen vaate eli heillä asiaan liittyy niin isoja tunteita, että alkavat vittuilla sille miehelle. Tunnen tällaisen naisen, entinen työkaveri. Erikoinen tapaus kyllä muutenkin. Ehkäpä miehen komeus voi heijastua tuolla tavalla myös hänen vaimoonsa.Ap

Vierailija
124/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi. Kadehtisin, jos sulla olis rikas mies.

Jos olette saman ikäisiä, miehesi alkaa pettää sua neljänkympin jälkeen. Tarjontaa on niin paljon.

Olen tuon niin monta kertaa nähnyt.

Vierailija
125/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Silti uskallan väittää, että mieheni on komeampi ja vielä karismaattinen. Ihan perusduunari.

No miten sinä sitten pääsit asemaasi, jos koet olevasi sellaisessa? Uskon, että molemmat pidämme miehiämme kaikkein komeimpana, niin sen pitääkin mennä. Ap

Meissä on se ero, että en ole asemassa. Minulla kohtaa mieheni kanssa samanlainen arvomaailma. 

Vierailija
126/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

115. Ole hyvä :)  Ei Clooney ole minuunkaan makuuni, vaikka on kyllä komeampi kuin Pitt. Clooney on hieman liian lattarityyppinen minun makuuni. Molemmat kiistatta komeita, mutta komeustyyppejä on useampia. Sinuun ilmeisesti vetoaa poikamainen, kun taas minun makuuni ovat hyvin maskuliiniset ja karunnäköiset, järkälemäiset miehet. En ole lainkaan kiinnostunut poikamaisista miehistä, en edes nuorena. Ja kaikeksi onneksi nuo järkäleet ovat myös minusta kiinnostuneita olleet aina. Ap

Kyllä, tietty poikamaisuus on minusta tärkeää kun arvioin mieskomeutta. Se ei mielestäni silti ole pois maskuliinisuudesta. Myöskään iso koko ei välttämättä poista poikamaisuutta. Yhden suosikkini ulkoisesti voisin mainita, joka on Wentworth Miller. Hän oli varsinkin nuorena hyvin kuuma, ja vielä viisikymppisenä säilyttänyt sitä poikamaisuutta mikä minuun vetoaa :) Oma mieheni on hyvin samantyyppinen.

Vierailija
127/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin me naiset ollaan erilaisia. Pitt ei miellytä eikä Clooney ja tuskin ap:n mieskään. En pidä järkälemiehistä.

Näin on, naisilla on erilaisia komeuksia. Yksi suosittu komeustyyppi on Antti Reinikaisen tyyppinen keskimittainen, hieman räjähtäneen olemuksen omaava muusikkotaiteilijatyyppi. Se on valtavan suosittu miehen komeustyyppi. Onneksi osa naisista pitää minun miestyyppiäni liian pitkänä ja järkäleenä, vaikka ihailijoita silti riittää. Mieheni on siis keholtaan miesmallin tyyppinen. Nykyisin suurin osa on kaksimetrisiä tai vähän alle. Toinen poikaystäväni oli miesmalli eli minun makuni on aikalailla se, vaikka kasvoista monet miesmallit ovat liian söpöjä. Vartalotyyppi kuitenkin se tärkeä, pitkät jäsenet ja raamikkuus, pituus. Ap

Vierailija
128/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, naisilla on erilaisia komeuksia. Yksi suosittu komeustyyppi on Antti Reinikaisen tyyppinen keskimittainen, hieman räjähtäneen olemuksen omaava muusikkotaiteilijatyyppi

Eikun se taitaakin olla Antti Reini, ei Reinikainen. Olen huono julkkiksissa. Ap

Vierailija
129/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Silti uskallan väittää, että mieheni on komeampi ja vielä karismaattinen. Ihan perusduunari.

No miten sinä sitten pääsit asemaasi, jos koet olevasi sellaisessa? Uskon, että molemmat pidämme miehiämme kaikkein komeimpana, niin sen pitääkin mennä. Ap

Meissä on se ero, että en ole asemassa. Minulla kohtaa mieheni kanssa samanlainen arvomaailma. 

En ymmärtänyt viestiäsi, minähän sanoin jo ensimmäiselle tuosta kysyjälle, että en koe olevani missään asemassa. Ja arvomaailmamme mieheni kanssa ovat luonnollisesti samat. Ap

Vierailija
130/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kadehdi. Kadehtisin, jos sulla olis rikas mies.

Jos olette saman ikäisiä, miehesi alkaa pettää sua neljänkympin jälkeen. Tarjontaa on niin paljon.

Olen tuon niin monta kertaa nähnyt.

Ei ole syytä kadehtiakaan. Olemme lähes samanikäisiä, mies muutamia vuosia vanhempi ja 55+v molemmat. Ap

Vierailija
131/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö todellakaan keksi parempaa sisältöä elämällesi kuin tällaisen avauksen tekeminen ja kommentteihin vastaaminen?

Voit sitten elämäsi viimeisinä aikoina muistella tätä ketjua ja miettiä, että antoipa se elämä sentään paljon hyvää?

(Olen itse sairaana ja lueskelen ajankuluksi kun en juuri nyt muuta jaksa.)

Vierailija
132/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tietty poikamaisuus on minusta tärkeää kun arvioin mieskomeutta. Se ei mielestäni silti ole pois maskuliinisuudesta. Myöskään iso koko ei välttämättä poista poikamaisuutta. Yhden suosikkini ulkoisesti voisin mainita, joka on Wentworth Miller. Hän oli varsinkin nuorena hyvin kuuma, ja vielä viisikymppisenä säilyttänyt sitä poikamaisuutta mikä minuun vetoaa :) Oma mieheni on hyvin samantyyp

Googlasin, on komea ja näyttää kiltiltä :)  Mulle aivan liian lyhyt :)  Mä pidän miehistä, jotka ovat olemukseltaan kiltin oloisia ja pituudessa on ihanan sööttiä se, kun mies ei oikein mahdu mihinkään ja on sellainen iso kuin puu. En tiedä miksi, mutta se sai jo nuorena tyttönä mulle hölmön hymyn huulille, vaikka olenkin hyvä peittämään tuollaisen kohteliaisuus/ strategisista syistä ;) Ap

Vierailija
133/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö todellakaan keksi parempaa sisältöä elämällesi kuin tällaisen avauksen tekeminen ja kommentteihin vastaaminen?

Voit sitten elämäsi viimeisinä aikoina muistella tätä ketjua ja miettiä, että antoipa se elämä sentään paljon hyvää?

Itse asiassa koen, että tämä ketju on opettanut mulle paljonkin uutta. Ap

Vierailija
134/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi vuosiansiot?

Hänellä on harvinainen taito tehdä rahaa, hän vain osaa sen, on aina osannut, vaikka ei sitä erityisesti edes tavoittele. Ts. hänellä on hyvät tulot, en ihan tarkkaan tiedä/muista paljonko. Ap

Myykö itseään?

Omia hengentuotteitaan myy kyllä. En jatkossa vastaa tämäntyylisiin mitätöintiin pyrkiviin kysymyksiin (sikäli kun ketju on paikoillaan, kun pääsen tänne ehkä vasta illalla), jotka kertovat kysyjän omista asioista. Ne täytyy jokaisen käsitellä itsekseen eikä muiden päälle sylkemällä. Ap

Vierailija
135/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseriittoiset ihmiset voivat toki oppia uutta siinä missä vähemmän itseriittoisetkin. Mutta erittäin harvoin sellaisia asioita, joista olisi heidän henkiselle kasvulleen mitään hyötyä.

Hyvää kevään jatkoa.

Vierailija
136/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vaikea ymmärtää miksi tämä ketju ärsyttää. Onko se kateutta? Kun miehet keskustelevat kauniista naisista, ei näe tällaista että osa miehistä ärsyyntyisi ja alkaisi haukkua itseriitttoisiksi ym niitä jotka kertovat seurustelevansa kauniin naisen kanssa. Jotkut naiset ehkä voivat ärsyyntyäkin, mutta muut miehet vain tsemppasivat. Yksi onnittelu tässäkin ketjussa kyllä oli.

Vierailija
137/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin vaikea ymmärtää miksi tämä ketju ärsyttää. Onko se kateutta? Kun miehet keskustelevat kauniista naisista, ei näe tällaista että osa miehistä ärsyyntyisi ja alkaisi haukkua itseriitttoisiksi ym niitä jotka kertovat seurustelevansa kauniin naisen kanssa. Jotkut naiset ehkä voivat ärsyyntyäkin, mutta muut miehet vain tsemppasivat. Yksi onnittelu tässäkin ketjussa kyllä oli.

Suoraan kysymykseen suora vastaus: itseäni ärsyttää ääretön pinnallisuus, jota pidän lähestulkoon synonyyminä suoranaiselle typeryydelle. En ole kenellekään ihmiselle kateellinen, mutta ihmettelen yksilöitä, jotka tehtailevat tämän tyyppisiä avauksia. Totta kai ne herättävät joissakin myös kateutta, mikä saa epäilemään, että se lopulta on aloittajan tarkoituskin, jos ei tietoinen niin ainakin alitajuinen.

Jos on jostakin asiasta onnellinen, sivistynyt ihminen antaa sen näkyä ystävällisyytenä ja empatiana muita kohtaan - ei käytöksenä joka vaikuttaa leveilyltä ja kateuden lietsonnalta.

Vierailija
138/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoraan kysymykseen suora vastaus: itseäni ärsyttää ääretön pinnallisuus, jota pidän lähestulkoon synonyyminä suoranaiselle typeryydelle. En ole kenellekään ihmiselle kateellinen, mutta ihmettelen yksilöitä, jotka tehtailevat tämän tyyppisiä avauksia. Totta kai ne herättävät joissakin myös kateutta, mikä saa epäilemään, että se lopulta on aloittajan tarkoituskin, jos ei tietoinen niin ainakin alitajuinen.

Jos on jostakin asiasta onnellinen, sivistynyt ihminen antaa sen näky

Et tyytynyt ihmettelemään, vaan sinulla oli tarve mollata ja käyttäytyä erittäin töykeästi minua ap:ta kohtaan. Se on sinun sisäinen tarpeesi eikä liity minuun mitenkään. Sivistynyt ihminen olisi ohittanut ketjun, vaikka häntä olisikin ärsyttänyt, eikä hänellä olisi tarvetta haukkua muita netissä. Näin se vain menee. Ap

Vierailija
139/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseriittoiset ihmiset voivat toki oppia uutta siinä missä vähemmän itseriittoisetkin. Mutta erittäin harvoin sellaisia asioita, joista olisi heidän henkiselle kasvulleen mitään hyötyä.

Hyvää kevään jatkoa.

Tällaisista viesteistä varmaan itse olet ylpeä parin viikon kuluttua. Sainpas sanottua ;)   Et varmaan itse ymmärrä miltä sinun puheenvuorosi muiden silmin näyttävät. Olet hyvä esimerkki siitä miten ihminen usein syyttää muita siitä mitä itse juuri on tekemässä. Toki se on inhimillistä ja syyllistyn siihen itsekin aika ajoin.

Mutta nyt täytyy mennä. Luulisi, että tämä ketju olisi jo poistettu, sitä on varmasti ainakin yritetty, mutta toistaiseksi ketju on mustanaamion suojeluksessa. Ap

Vierailija
140/242 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on jostakin asiasta onnellinen, sivistynyt ihminen antaa sen näky

Minusta ap on ollut tässä ketjussa hyvin ystävällinen ja sivistynyt, myös ilkeisiin kommentteihin. Tällä palstalla on hyvin harvoin syvällisiä keskusteluja, joita itsekin elämässä arvostan. Silti minua kiinnostaa myös tällaiset aiheet. Olisi kiinnostavaa kuulla myös miesten kokemuksia poikkeuksellisen kauniin kanssa seurustelusta. En koe leveilyksi sitä, koska se vaan on fakta että jotkut on erityisen hyvännäköisiä ja sillä on elämään tiettyjä seurauksia jos on itse sellainen tai seurustelee sellaisen kanssa. Tuota leveily-asiaa on vaikea ymmärtää myös siksi, koska ulkonäkö ei tee suhdetta paremmaksi tai tarkoita suurempaa rakkautta tms asioita, millä on oikeasti suhteessa suurta merkitystä. Silti voi olla kiinnostavaa puhua siitä, mihin poikkeuksellisen hyvä ulkonäkö vaikuttaa suhteessa.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän