40 v mies löydätkö enää naista?
Niin keski-ikäset miehet löydettäkö enää naista mistään? Tuntuu et mahdottomuus, naisilla niin kovat vaatimukset, tinderissä pinnallisia prinsessoja, etsivät bodaria ja pitää olla 20 tuhatta uusi autokin rinnalla.
Kommentit (184)
"On minullakin joskus nuorempana enempi ollut :D"
Okei, no mikä muuttui niistä ajoista?
Tuskin sinä 20 vuotta sitten istuit kotona itkemässä kuinka kännykällä ei pysty tilaam pildee niin kun halpaa pitsaa vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo mutta ilmeisesti 40 v nainen ei kattele miestä joka juopottelee, rahaa on 100 € tilillä 0 € säästöjä, on ruosteinen fiat pihassa. miksei kelpaa?
KYLLÄ NAISILLA ON IHAN LIIAN ISOT VAATIMUKSET, EI TÄSSÄ MITÄÄ RIKKAITA OLLA!!
Paksu lompakko ja peli, helppo on lempeä pyytää! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy ei. Olen komea ja hyväkuntoinen sekä erittäin varakas. Kriteereinä naiselle vain ikähaarukka(39 - 55) sekä halukkuus seksiin enemmän kuin kerran vuodessa.
M43
Okei ja mitäs ilmiselviä punasia lippuja heiluttelet siinä samalla, halveksit naisia ja annat katkeruutesi paistaa?
Listaappas ne punaset liput ja katkeruuden esille tuonnit. Keksit ne juuri itse omassa päässäsi ja väität että kaikki maailman naiset ajattelee samalla tavalla.
eli naiset vois laskee vähä rimaa, että tavis mies kelpaisi ja saisi meikatun naisen jolla on tiukat farkut ja hyvät tissit :D
Vierailija kirjoitti:
joo mutta ilmeisesti 40 v nainen ei kattele miestä joka juopottelee, rahaa on 100 € tilillä 0 € säästöjä, on ruosteinen fiat pihassa. miksei kelpaa?
Mitä minä sinulla tekisin?
N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinullahan piti olla seurustelusuhde. Onko se loppunut vai oletko uskoton?
Valehtelee jatkuvasti. Lisämeriitti tämän unelmien prinssin listaan.
Jos tuo oli suunnattu mulle niin minä päinvastoin puhun aina totta, naiset rakastaa sitä melkein enemmän kun hyvää itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sinä 20 vuotta sitten istuit kotona itkemässä kuinka kännykällä ei pysty tilaam pildee niin kun halpaa pitsaa vai mitä?
Hiukset muuttunu, tullut varmaa 15 kg lisää, vanhentunut, ei varmaa pidä enää niin huolta itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Naisia alkaa ahdistaa seurustelu joten en edes halua löytää.
No joo, itseäni tosiaan ahdistaa ajatus seurustelusta. Jos se on sitä, että nopeasti hypätään ihanasta alkuhuumasta siihen, että pitäisi jo katsella yhteistä osoitetta, jossa sitten laitan ruoat, pesen pyykit, siivoan jäljet yms. Ja treffi-illat vaihtuvat yhteiseen tv:n katseluun niin, että joskus saan valita kanavan.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö muuttui. 40 v mies ei vaan ole enää haluttava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N37
No minkälainen sitten pitäisi olla :D?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N37
Voit siirtää katseet suoraan sinne 90-vuotiaisiin miehiin. Menopaussi-ikäiset ei miehiä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy ei. Olen komea ja hyväkuntoinen sekä erittäin varakas. Kriteereinä naiselle vain ikähaarukka(39 - 55) sekä halukkuus seksiin enemmän kuin kerran vuodessa.
M43
Okei ja mitäs ilmiselviä punasia lippuja heiluttelet siinä samalla, halveksit naisia ja annat katkeruutesi paistaa?
Listaappas ne punaset liput ja katkeruuden esille tuonnit. Keksit ne juuri itse omassa päässäsi ja väität että kaikki maailman naiset ajattelee samalla tavalla.
Eiku minä nimenomaan kysyin niitä sinulta, ilmeisesti osuin arvauksissani aika lähelle totuutta kun suutuit niin kovaa ettet edes lukea osaa enää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikait sillä iällä nyt ole merkitystä miten niin haluttava? pitäs olla rahaa säästöjä. hieno auto?
Ensi vuonnahan se selviää, vie 39v on löytynyt. Jännittää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miestä kiinnosta mitä nainen haluaa eikä sillä ole mitään merkitystä! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikait sillä iällä nyt ole merkitystä miten niin haluttava? pitäs olla rahaa säästöjä. hieno auto?
kuule velkaa on 30 tuhatta, ja halpa fiat uno pihassa hinta jopa 700 €. ruostetta vielä, rahaa kymppejä tilillä, säästöjä 0 € =
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Eiku minä nimenomaan kysyin niitä sinulta, ilmeisesti osuin arvauksissani aika lähelle totuutta kun suutuit niin kovaa ettet edes lukea osaa enää?
Osaan lukea enkä ole suuttunut vaan haluan oikeasti tietää että mitä punaisia lippuja ja katkeruuksia näit tässä M43 henkilössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiäks, naiset välittää tuosta tuhat kertaa vähemmän kun sinä itse.
Naiset lähinnä välittää siitä että sinä et näytä epäterveeltä.
Mene salille, nuku oikein, älä dokaa, älä tupakoi, ehkä se olemuskin alkaa hetken päästä muistuttaan taas elävää ihmistä eikä riskiä geenialtaalle.
On löydä, marketissa sen hukkasin eikä ole näkynyt. :(
KYLLÄ NAISILLA ON IHAN LIIAN ISOT VAATIMUKSET, EI TÄSSÄ MITÄÄ RIKKAITA OLLA!!