40 v mies löydätkö enää naista?
Niin keski-ikäset miehet löydettäkö enää naista mistään? Tuntuu et mahdottomuus, naisilla niin kovat vaatimukset, tinderissä pinnallisia prinsessoja, etsivät bodaria ja pitää olla 20 tuhatta uusi autokin rinnalla.
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
On löydä, marketissa sen hukkasin eikä ole näkynyt. :(
Kassalta saa uusia! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy ei. Olen komea ja hyväkuntoinen sekä erittäin varakas. Kriteereinä naiselle vain ikähaarukka(39 - 55) sekä halukkuus seksiin enemmän kuin kerran vuodessa.
M43
Okei ja mitäs ilmiselviä punasia lippuja heiluttelet siinä samalla, halveksit naisia ja annat katkeruutesi paistaa?
Listaappas ne punaset liput ja katkeruuden esille tuonnit. Keksit ne juuri itse omassa päässäsi ja väität että kaikki maailman naiset ajattelee samalla tavalla.
Eiku minä nimenomaan kysyin niitä sinulta, ilmeisesti osuin arvauksissani aika lähelle totuutta kun suutuit niin kovaa ettet edes lukea osaa enää?
Osaan lukea enkä ole suuttunut vaan haluan oikeasti tietää ett
Toistaiseksi sinä et ole ymmärtänyt edes että minä kysyin häneltä jotain johon odotan edelleen vastausta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi etsit pinnallisia orinsessoja?
Koska ap on itse niin pinnallinen että ne tavalliset naiset ei kelpaa.
kuka niin on väittäny, kyllä kelpaa jos meikkaa ja on naisellinen, hyvin moni suomalainen tavis muija ei halua laittautua en ymmärrä miksei.
Miksi pitäisi? Siksi että kelpaisi jollekin hikiselle 40 v. pullapojalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo mutta ilmeisesti 40 v nainen ei kattele miestä joka juopottelee, rahaa on 100 € tilillä 0 € säästöjä, on ruosteinen fiat pihassa. miksei kelpaa?
Mitä minä sinulla tekisin?
N37
No minkälainen sitten pitäisi olla :D?
Älä tee vastakysymystä, vaan vastaa: mitä minä sinulla tekisin? Itse en keksi yhtäkään syytä, miksi haluaisin sinunlaisesi miehen. Keksitkö sinä?
En tiedä. olen jo hieman yli 40 vuotais, enkä ole kokenut tarvetta alkaa etsiä mutta löytäsin mielelläni. En vain ole saanut liitytyksi esimerkiksi Tinderiin, että voisin vähän lisätä mahdollisuuksiani ja kun käyn baareissa ja yökerhossa tai muutoinaakn ulkona ns- viihteellä niin vähän kuin käyn, niin onko oikeastaan ihme. että olen sinkku.
Vierailija kirjoitti:
ja jos on yli 185 cm pitkä mies niin luulisi että naisia kiinnostaa
Miksi minua kiinnostaisi mies jonka ainoa mainitsemisen arvoinen ominaisuus on pituus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuka niin on väittäny, kyllä kelpaa jos meikkaa ja on naisellinen, hyvin moni suomalainen tavis muija ei halua laittautua en ymmärrä miksei.
No en koe että olisi mitää yhteistä tai vetovoimaa, meikatut ja tyylikkäät vain kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"On minullakin joskus nuorempana enempi ollut :D"
Okei, no mikä muuttui niistä ajoista?
Tuskin sinä 20 vuotta sitten istuit kotona itkemässä kuinka kännykällä ei pysty tilaam pildee niin kun halpaa pitsaa vai mitä?
Ulkonäkö muuttui. 40 v mies ei vaan ole enää haluttava.
Tiäks, naiset välittää tuosta tuhat kertaa vähemmän kun sinä itse.
Naiset lähinnä välittää siitä että sinä et näytä epäterveeltä.
Mene salille, nuku oikein, älä dokaa, älä tupakoi, ehkä se olemuskin alkaa hetken päästä muistuttaan taas elävää ihmistä eikä riskiä geenialtaalle.
Tässä on muuten erityisen vinha perä, normaalit naiset on paljon vähemmän ulkonäön perään ja melkein täysin ehdottomia sen suhteen että toinen yrittää huolehtia itsestään, jos mies on elintavoiltaan kuin hidasta it saria tekevä siitä tulee semmoinen alkukantainen ällötyksen tunne mitä ei saa ikinä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo mutta ilmeisesti 40 v nainen ei kattele miestä joka juopottelee, rahaa on 100 € tilillä 0 € säästöjä, on ruosteinen fiat pihassa. miksei kelpaa?
KYLLÄ NAISILLA ON IHAN LIIAN ISOT VAATIMUKSET, EI TÄSSÄ MITÄÄ RIKKAITA OLLA!!
Paksu lompakko ja peli, helppo on lempeä pyytää! T: M65+
Riittää että toinen on kunnossa. Molemmat on tietty menestys taattu. Onnea!
Normaalit miehet kyllä pariutuvat.
Ongelma näissä keskusteluissa aina on ettei epänormaalit miehet tiedä olevansa epänormaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en koe että olisi mitää yhteistä tai vetovoimaa, meikatut ja tyylikkäät vain kiinnostaa
Osta nukke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"On minullakin joskus nuorempana enempi ollut :D"
Okei, no mikä muuttui niistä ajoista?
Tuskin sinä 20 vuotta sitten istuit kotona itkemässä kuinka kännykällä ei pysty tilaam pildee niin kun halpaa pitsaa vai mitä?
Ulkonäkö muuttui. 40 v mies ei vaan ole enää haluttava.
Tiäks, naiset välittää tuosta tuhat kertaa vähemmän kun sinä itse.
Naiset lähinnä välittää siitä että sinä et näytä epäterveeltä.
Mene salille, nuku oikein, älä dokaa, älä tupakoi, ehkä se olemuskin alkaa hetken päästä muistuttaan taas elävää ihmistä eikä riskiä geenialtaalle.
Tässä on muuten erityisen vinha perä, normaalit naiset on paljon vähemmän ulkonäön perään ja melkein täysin ehdottomia se
Puhtaat hampaat ja puhtaat kynnenaluset riittää alkuun.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy ei. Olen komea ja hyväkuntoinen sekä erittäin varakas. Kriteereinä naiselle vain ikähaarukka(39 - 55) sekä halukkuus seksiin enemmän kuin kerran vuodessa.
M43
Okei ja mitäs ilmiselviä punasia lippuja heiluttelet siinä samalla, halveksit naisia ja annat katkeruutesi paistaa?
Listaappas ne punaset liput ja katkeruuden esille tuonnit. Keksit ne juuri itse omassa päässäsi ja väität että kaikki maailman naiset ajattelee samalla tavalla.
Eiku minä nimenomaan kysyin niitä sinulta, ilmeisesti osuin arvauksissani aika lähelle totuutta kun suutuit niin kovaa ettet edes lukea osaa enää?
Osaan lukea e
Toistaiseksi sinä et ole ymmärtänyt edes että minä kysyin häneltä jotain johon odotan edelleen vastausta...
Ja minä kysyn sulta että mitä näit tuossa.
Itse olen 46 mutta muuten aika samanlainen eikä naisilla kiinnosta edes sen vertaa että nettideittiappeissa laittaisivat tykkäyksen. Ei tykkäyksiä = ei mätsejä = ei keskustelua = ei treffejä = ei parisuhdetta
tinderissä ei tule mitää tykkäyksiä.. jos tulee naiset eivät suostu ees vastaan.. mitä naiset oikee meinaa, olkaa sinkkuja!!!
kyllä ruma epäviehättävä 120 kg nainen on iso turn off ja epäsiisti pieruverkkareissa.
Vierailija kirjoitti:
"Ja minä kysyn sulta että mitä näit tuossa.
Itse olen 46 mutta muuten aika samanlainen eikä naisilla kiinnosta edes sen vertaa että nettideittiappeissa laittaisivat tykkäyksen. Ei tykkäyksiä = ei mätsejä = ei keskustelua = ei treffejä = ei parisuhdetta"
Jesus fucking christ sinä olet tyhmä, minä esitin kysymyksen johon tarjpsin paria eri yleistä vaihtoehtoa helpottaan keskustelun alkua, en minä nähnyt siinä mitään mitä jättäisin kertomatta.
Opettele lukemaan tarkoituksenasi ymmärtää lukemaasi, SISÄLUKUTAITO M0THERFUCKER!
Tirsk.. :' D
Noh, ainakin yhden teistä pullapojista ongelma löytyi, kyvyttömyys normaaliin keskusteluun, tuskin on ainoa.
Vierailija kirjoitti:
"Ja minä kysyn sulta että mitä näit tuossa.
Itse olen 46 mutta muuten aika samanlainen eikä naisilla kiinnosta edes sen vertaa että nettideittiappeissa laittaisivat tykkäyksen. Ei tykkäyksiä = ei mätsejä = ei keskustelua = ei treffejä = ei parisuhdetta"
Jesus fucking christ sinä olet tyhmä, minä esitin kysymyksen johon tarjpsin paria eri yleistä vaihtoehtoa helpottaan keskustelun alkua, en minä nähnyt siinä mitään mitä jättäisin kertomatta.
Opettele lukemaan tarkoituksenasi ymmärtää lukemaasi, SISÄLUKUTAITO M0THERFUCKER!
Eli kun sinä et osaa vastata kysyttyyn alat haukkua ja huutaa. Lisäänpä tällaisen ainakin omalle listalle mitä ei naisessa haluta.
Vierailija kirjoitti:
kyllä ruma epäviehättävä 120 kg nainen on iso turn off ja epäsiisti pieruverkkareissa.
Ethän sinä sellaisia naisia tavoittelekaan vaan niitä, jotka meikkaavat sekä käyttävät kireitä housuja ja korkkareita.
"Mitä aktuaalista vttua?
Sinä et suostu yrittään edes ymmärtään lukemaasi, on se jännä että sinä et kelpaa naisille!
Minä olen muuten 40wee mies joka naurattaa naisia enemmän kun parikymppisrnä, älä vaan kuuntele mua tai yritä edes ymmärtää vtun urpo.
Mun tasan ainoa motivaatio osallistua tähän keskusteluun oli yrittää auttaa sua mut ei sitten, kuole yksin."
No ainakin sun punaset liput näkyy ja kuuluu kauas.
ja jos on yli 185 cm pitkä mies niin luulisi että naisia kiinnostaa