Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40 v mies löydätkö enää naista?

Vierailija
25.05.2025 |

Niin keski-ikäset miehet löydettäkö enää naista mistään? Tuntuu et mahdottomuus, naisilla niin kovat vaatimukset, tinderissä pinnallisia prinsessoja, etsivät bodaria ja pitää olla 20 tuhatta uusi autokin rinnalla.

Kommentit (184)

Vierailija
21/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä esim netin kautta löytyisi joku emäntä, jos oikeasti haluaisi. Pitäisi vaan laskea se rima alas. 

Mun kriteerit naiselle: lapseton,  mutta halukas kokeilemaan edes yhtä lasta.  Tupakoimaton, lähes raitis, suht normaalivartaloinen, mielenterveys Ok  ikä max 40v. 

Noilla kriteereillä ei meinaa löytyä naista. Olenko liian vaativa? 

Vierailija
22/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi etsit pinnallisia orinsessoja?

Koska ne ovat makuuni,, todella laitettuja seksikkäitä naisellisia, ei koskaan olen kiinnostanut epäsiisti nainen joka ei osaa pukeutua ja meikata.

Oletko itse siisti ja tyylikäs?

No ruma en ole mieheksi, jotkut sanonut aika tavallisen komea, mutta en varsinaisen komea, no ihan ok välillä nyt on vanhoja vaatteita, enkä ole ehkä tarpeeksi panostanut.

No keskiverto pullaposki sinä kyllä olet, joten ei sinulla ole mitään mahdollisuuksia kauniiseen naiseen. Sori siitä.

No millanen pitäs olla ja mitä tehdä sitten :D?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappasin kassalta 19 vuotiaan virolaisen. ei ongelmia.

Vierailija
24/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä kriteerit, saa olla vähän jopa kaljamahaa, pyöreyttä, hoikat ei niin makuuni, sitten käyttää mielellää todella tiukkoja farkkuja, toppeja, meikata, laitella hiuksia, kynsiä. Lapseton, ihan sama onko työtön vai töissä.

Vierailija
25/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Nuoremmat on aivopesty vihaamaan keski-ikäisiä miehiä. Vanhemmat taas metsästävät puumina nuoria miehiä.

Vierailija
26/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä kriteerit, saa olla vähän jopa kaljamahaa, pyöreyttä, hoikat ei niin makuuni, sitten käyttää mielellää todella tiukkoja farkkuja, toppeja, meikata, laitella hiuksia, kynsiä. Lapseton, ihan sama onko työtön vai töissä.

No sille naisellehan sinulla ei ole mitään annettavaa, joten ei taida löytyä.

Vierailija
27/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen ukkelit ovat saamattomia nyhveröitä

Vierailija
28/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä annettavaa sitten pitäisi olla?

Vierailija
29/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, ihan persaukinen olen ja sikspäkin tilalla on pesukone, tinderistä saa tinderin tulokset, ryhdistäydy ja mene ulos ja salille.

Sinä olet pelkuri, rohkeus ei ole sitä että ei pelkää, vaan sitä että kohtaa pelkonsa, älä odota loppuelämääsi piloille.

Vierailija
30/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

helsingin yökerhoissa on ainaski todella pinnallisen näköisiä naisia mitähän he etsii, varakasta miestä jolla on 40 tonnin mersu :D.

Vierailija
31/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää seuraa, mukavaa yhteistä tekemistä, kiinnostavia keskusteluita. Näin ensi alkuun.

Vierailija
32/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy ei. Olen komea ja hyväkuntoinen sekä erittäin varakas. Kriteereinä naiselle vain ikähaarukka(39 - 55) sekä halukkuus seksiin enemmän kuin kerran vuodessa.

M43

Vierailija
33/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Voi löytää naisen vaikka 60+.

Vierailija
34/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

helsingin yökerhoissa on ainaski todella pinnallisen näköisiä naisia mitähän he etsii, varakasta miestä jolla on 40 tonnin mersu :D.

Montako kertaa jankutat tuosta mersusta? Suurimmalle osalle tavallisista naisista auto on ihan yksi lysti. Mutta kun ei tavallinen kelpaa taas.

Vierailija
35/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita nyt vaikka niistä samoista asioista mitä odotat naiselta, jos sinä haluat naisen joka huolehtii itsestään ulkonäöllisesti sinun on pystyttävä samaan, se on vain reilua.

Vierailija
36/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ajaa noin halvalla mersulla

Vierailija
37/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et edes tätä tajua itse? 

Vierailija
38/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa jankutat tuosta mersusta? Suurimmalle osalle tavallisista naisista auto on ihan yksi lysti. Mutta kun ei tavallinen kelpaa taas.

No kyllä minä eilen näin helsingin keskustassa miehiä nuoriakin joilla olivat hienoja mersuja ja bemareita, veikkaisin lähemmäs 40 tuhatta euroa, minä en vain ymmärrä miten toisilla on varaa semmoisiin, ostaisin minäkin hienon auton jos olisi rahaa maksaa kk erää lainasta.

Vierailija
39/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei löydy ei. Olen komea ja hyväkuntoinen sekä erittäin varakas. Kriteereinä naiselle vain ikähaarukka(39 - 55) sekä halukkuus seksiin enemmän kuin kerran vuodessa.

M43

Okei ja mitäs ilmiselviä punasia lippuja heiluttelet siinä samalla, halveksit naisia ja annat katkeruutesi paistaa?

Vierailija
40/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43

Hitsi, en osu kriteereihin. Jatkan siis etsintää.

T. N36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi