Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40 v mies löydätkö enää naista?

Vierailija
25.05.2025 |

Niin keski-ikäset miehet löydettäkö enää naista mistään? Tuntuu et mahdottomuus, naisilla niin kovat vaatimukset, tinderissä pinnallisia prinsessoja, etsivät bodaria ja pitää olla 20 tuhatta uusi autokin rinnalla.

Kommentit (184)

Vierailija
1/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä nämä Pk-seudun prinsessat mitä olen baareissaki nähnyt, etsivät jotain bodaria jolla on rahaa ja hieno mersu. Itselläni ei todellakaa ole näitä asioita, rahat vähissä, velkaa ja ajelen 1000 € fiatilla.

Vierailija
2/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken se auto oli 40 tonnia. :D Hyvä, että rima laskee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyypä tuo, mutta suattaap siinä jo hikiki haista.

Vierailija
4/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi etsit pinnallisia orinsessoja?

Vierailija
5/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisi vaikka kuinka mutta en ole ollenkaan motivoitunut.

Vierailija
6/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tässä harvakseltaan on ehdokkaita löytynyt vaan niiden pitäminen on tuskallisen vaikeaa. Kaikilla aivan ylitsepääsemättömän suuret odotukset. Kukaan ei juurikaan ole kiinnostunut tavallisesta arjesta. Aina pitäisi viihdyttää ja palvella. 

Vierailija
7/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne ovat makuuni,, todella laitettuja seksikkäitä naisellisia, ei koskaan olen kiinnostanut epäsiisti nainen joka ei osaa pukeutua ja meikata.

Vierailija
8/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää riippakiveä. Riittää että toisinaan purkautumiseen löytyy joku bimbo.

Vierailija
9/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ne ovat makuuni,, todella laitettuja seksikkäitä naisellisia, ei koskaan olen kiinnostanut epäsiisti nainen joka ei osaa pukeutua ja meikata.

Oletko itse siisti ja tyylikäs?

Vierailija
10/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole löytynyt sellaista naista, jonka olisin kelpuuttanut. Sellaisella naisellahan ei tee mitään, joka tekee elämästä huonompaa eikä parempaa. 

Vierailija
11/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ruma en ole mieheksi, jotkut sanonut aika tavallisen komea, mutta en varsinaisen komea, no ihan ok välillä nyt on vanhoja vaatteita, enkä ole ehkä tarpeeksi panostanut.

Vierailija
12/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä sitä taas nähdään, kuka on pinnallinen.

Vierailija
13/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin karsee tapa täällä on miehillä puhua naisista, että ihan mielellään olen yksin. 

Vierailija
14/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä sitä taas nähdään, kuka on pinnallinen.

no joo vähän, mutta en ole kuitenkaa mieheksi kovin ruma ja lihava, miksi ei saisi kaunista?

Vierailija
15/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ruma en ole mieheksi, jotkut sanonut aika tavallisen komea, mutta en varsinaisen komea, no ihan ok välillä nyt on vanhoja vaatteita, enkä ole ehkä tarpeeksi panostanut.

No keskiverto pullaposki sinä kyllä olet, joten ei sinulla ole mitään mahdollisuuksia kauniiseen naiseen. Sori siitä.

Vierailija
16/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen voi olla myös pyöreä, mutta laittaa itteänsä ja meikkaa ja käyttää usein vaikka tiukkoja housuja

Vierailija
17/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No keskiverto pullaposki sinä kyllä olet, joten ei sinulla ole mitään mahdollisuuksia kauniiseen naiseen. Sori siitä.

Mitä sitte, en ole kuitenkaa se pahimmasta päästä oleva, eikö saisi olla pullaposki, mitä tuolla nyt ajat takaa? salille pitäs mennä ja laihduttaa 10 kg vai?

Vierailija
18/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ap on itse niin pinnallinen että ne tavalliset naiset ei kelpaa. 

Vierailija
19/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ap on itse niin pinnallinen että ne tavalliset naiset ei kelpaa. 

kuka niin on väittäny, kyllä kelpaa jos meikkaa ja on naisellinen, hyvin moni suomalainen tavis muija ei halua laittautua en ymmärrä miksei.

Vierailija
20/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitte, en ole kuitenkaa se pahimmasta päästä olev

Ei riitä laihduttaminen sinun tapauksessasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi