40 v mies löydätkö enää naista?
Niin keski-ikäset miehet löydettäkö enää naista mistään? Tuntuu et mahdottomuus, naisilla niin kovat vaatimukset, tinderissä pinnallisia prinsessoja, etsivät bodaria ja pitää olla 20 tuhatta uusi autokin rinnalla.
Kommentit (184)
Että ha379lukas kokeilemaan yhtä lasta? Olisiko tässä pervoudessa tuon ongelman ydin?
Naiset pelkää mua kun en näytä samalta kuin televisiossa pyörivät naamat. Täytyy hankkii botoksit ja laittaa vähän tyynyjä paidan sisään jotta näyttäis lihaksikkaalta.
helppoahan se toisilla miehillä on ostaa uus auto ja päästä elämäs eteenpäin, ei vain kaikki pääse, toiset tekee virheitä ja hölmäyksiä sekö on sitten kosto ettei saa naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helsingin yökerhoissa on ainaski todella pinnallisen näköisiä naisia mitähän he etsii, varakasta miestä jolla on 40 tonnin mersu :D.
Montako kertaa jankutat tuosta mersusta? Suurimmalle osalle tavallisista naisista auto on ihan yksi lysti. Mutta kun ei tavallinen kelpaa taas.
No kyllä minä eilen näin helsingin keskustassa miehiä nuoriakin joilla olivat hienoja mersuja ja bemareita, veikkaisin lähemmäs 40 tuhatta euroa, minä en vain ymmärrä miten toisilla on varaa semmoisiin, ostaisin minäkin hienon auton jos olisi rahaa maksaa kk erää lainasta.
Sinä olet keski-ikäinen valittaja, sinä et kilpaile menestyneiden poikien kanssa samassa sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy ei. Olen komea ja hyväkuntoinen sekä erittäin varakas. Kriteereinä naiselle vain ikähaarukka(39 - 55) sekä halukkuus seksiin enemmän kuin kerran vuodessa.
M43
Hitsi, en osu kriteereihin. Jatkan siis etsintää.
T. N36
Harmi kun olet liian nuori mulle.
M43
ei minulla ole koskaan varaa ees 10 tonnin autoon että saisi kohtuu hienon että ei tarvisi hävetä ja kehtaisi ottaa naisen kyytiin :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helsingin yökerhoissa on ainaski todella pinnallisen näköisiä naisia mitähän he etsii, varakasta miestä jolla on 40 tonnin mersu :D.
Montako kertaa jankutat tuosta mersusta? Suurimmalle osalle tavallisista naisista auto on ihan yksi lysti. Mutta kun ei tavallinen kelpaa taas.
No kyllä minä eilen näin helsingin keskustassa miehiä nuoriakin joilla olivat hienoja mersuja ja bemareita, veikkaisin lähemmäs 40 tuhatta euroa, minä en vain ymmärrä miten toisilla on varaa semmoisiin, ostaisin minäkin hienon auton jos olisi rahaa maksaa kk erää lainasta.
Niin. Näit miehiä, joita autot kiinnostavat. Naisia ei niinkään kiinnosta. Ehkä sinun pitäisikin hakea miesseuraa, kun et kerran naisista tiedä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet keski-ikäinen valittaja, sinä et kilpaile menestyneiden poikien kanssa samassa sarjassa.
haloo en olekkaa menestynyt. en tehnyt nuorena töitä vaan juopottelin ja join kela rahat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole edes ajokorttia mut naisia on ollu aina ja mitä vanhemmaks tuun sitä enemmän ois tarjolla.
Soittelen persaukisena kitaraa ja teen mitä tykkään, sun kaikki esteet elää ja kuolee sun mielikuvituksessa. <3
Sinullahan piti olla seurustelusuhde. Onko se loppunut vai oletko uskoton?
Ihmettelen ettei vain kauniita naisia enää kiinnosta, kyllä 20 v sitten tilanne oli ihan eri :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole edes ajokorttia mut naisia on ollu aina ja mitä vanhemmaks tuun sitä enemmän ois tarjolla.
Soittelen persaukisena kitaraa ja teen mitä tykkään, sun ka
On minullakin joskus nuorempana enempi ollut :D
En osaa sanoa koska en ole etsinyt enää 20 vuoteen. Parikymppisenä yritin, en kelvannut. Nyt olen miljonääri yrityksen myynnin jälkeen mutten varmasti ala jakamaan omaisuuttani kenenkään naisen kanssa.
M48
"haloo en olekkaa menestynyt. en tehnyt nuorena töitä vaan juopottelin ja join kela rahat"
Niin minäkin, pilvikin maistuu ja sama meno jatkuu edelleen.
Kertaakaan se ei ole estänyt minua naurattamasta naisia, auto ja raha on sun tekosyitä millä oikeutat oman pelkuruutesi.
Vierailija kirjoitti:
helppoahan se toisilla miehillä on ostaa uus auto ja päästä elämäs eteenpäin, ei vain kaikki pääse, toiset tekee virheitä ja hölmäyksiä sekö on sitten kosto ettei saa naista?
Niin, ajattele, miten kamalaa on, etten minäkään syntynyt Babylonian prinsessaksi. Kyllä maailma on epäreilu! Kostaa nyt minulle, kun joudun tekemään töitä, säästämään ja ostamaan asunnot ja autot ihan itse!
joo mutta ilmeisesti 40 v nainen ei kattele miestä joka juopottelee, rahaa on 100 € tilillä 0 € säästöjä, on ruosteinen fiat pihassa. miksei kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa koska en ole etsinyt enää 20 vuoteen. Parikymppisenä yritin, en kelvannut. Nyt olen miljonääri yrityksen myynnin jälkeen mutten varmasti ala jakamaan omaisuuttani kenenkään naisen kanssa.
M48
No kyllähän palvelualalla toimiville nuorille naisille voi aina satkun antaa hyvästä palvelusta! Hyvä imijä saattaa löytyä vaikka lähikaupan kassalta! T: M65+
Naisia alkaa ahdistaa seurustelu joten en edes halua löytää.
Vierailija kirjoitti:
Sinullahan piti olla seurustelusuhde. Onko se loppunut vai oletko uskoton?
Valehtelee jatkuvasti. Lisämeriitti tämän unelmien prinssin listaan.
Muttakun ei mitenkää onnistu vaikka käy töissä, laina menee sitten ulosottoon.