Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet ajattelee oikeasti meikittömistä naisista?

Vierailija
25.05.2025 |

Itse olen ihan nätti ilman meikkiä, mutta en millään tavalla näyttävän tai "kuuman" näköinen vaan aika perus. Muutaman kerran olen saanut treffeillä pakit, koska ei ole kipinää tms. ja on sanottu ihan suoraankin, ettei ulkonäkö riitä.

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsen aina ennemmin meikittömänä kun se on aidompi. Meikattu nainen harvoin on panostanut mihinkään muuhun kuin ulkonäköön kun on siihen asti ulkonäöllä saanut kaiken mitä on halunnut. En välitä enkä tykkää pinnallisista ja ulkonäkökeskeisistå ihmisistä

Ainoa tuntemani nainen joka ei meikkaa on 70v äitini. Ja kyllä hänkin nuorempana meikkasi. Kukaan heistä ei ole äärimmäisen pinnallinen. Kukaan ei myöskään ole saanut aina kaikkea haluamaansa. Ei haluamaansa työtä, miestä, parempaa palvelua jne. Ovat kyllä saavuttaneet elämässään asioita, mutta eivät ulkonäöllä, vaan vaivannäöllä, opiskelmenalla ja olemalla mukavia ihmisiä. 

Vierailija
62/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania. Ihan parhaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies pitää meikittömästä. Tosin niin väitti exäkin kunnes vuosien seurustelun ja kehumisen jälkeen aloittikin sen "voisit kokeilla meikkaamista", "näyttäisit tosi kauniilta meikattuna" yms. lässytyksen. Sai mennä menojaan sitten kun en luonnollisen naamani kanssa enää kelvannutkaan. 

Nykyinen ei varmaan edes huomaa onko meikkiä naamassa vai ei :D 

Itselläni oli myös pitkä vaihe, jossa en pahemmin meikannut, en värjännyt hiuksia jne.

Aloin siinä samalla seurustella, eli toinen näki heti mitä olen. Ei kauaa ehditty olla suhteessa, kun minullekin alettiin ehdotella miten kivalta hiuksesi näyttäisivät värjättyinä, tuollainen vahva meikki voisi sopia sinullekin, korkokengät olisi muuten niin seksikkäät jne.

En lähtenyt muuttumisleikkiin.

Vierailija
64/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmen pistettä annan naisille jotka eivät meikkaa.

Vierailija
65/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aito nainen eikä feikki naine  joka kulkee naamarissa

Vierailija
66/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moukkamaista sanoa, ettei ulkonäkö riitä. Sen sanojalla ei itsellään ole riittävästi toimintaa korvien välissä. Itse käyn työhaastatteluissakin ilman mitään meikkiä eikä ole ollut työnsaannin este. Enkä koe olevani myöskään mikään superkuuma, vaikka hoikka olen myös. N33

Meikitöntä Pamela Andersoniakin haukutaan. Tällaisessa äärimmäisen ulkonäkökeskeisessä maailmassa elämme. Somen algoritmit ruokkivat ilmiötä. Ihmisten riittämättömyydentunne on kosmetiikka- ja plastiikkakirurgiateollisuuden mielestä hyvä bisnes.

Vierailija
67/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikitön (ja tatuoimaton ja lävistämätön) liikunnallinen hoikka nainen on mun ihanne.

t. mies

Suomessa tämä valitettavasti on kuin etsisi sateenkaaren väristä yksisarvista heinäsuovasta.

M42

Täällä minä olen. Mikäs on avaustarjouksesi? Kilpailet varakkaiden miesten seurassa.

Vierailija
68/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moukkamaista sanoa, ettei ulkonäkö riitä. Sen sanojalla ei itsellään ole riittävästi toimintaa korvien välissä. Itse käyn työhaastatteluissakin ilman mitään meikkiä eikä ole ollut työnsaannin este. Enkä koe olevani myöskään mikään superkuuma, vaikka hoikka olen myös. N33

Meikitöntä Pamela Andersoniakin haukutaan. Tällaisessa äärimmäisen ulkonäkökeskeisessä maailmassa elämme. Somen algoritmit ruokkivat ilmiötä. Ihmisten riittämättömyydentunne on kosmetiikka- ja plastiikkakirurgiateollisuuden mielestä hyvä bisnes.

Kuten epävarmuus omasta terveydestäänkin.

Vierailija
69/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikitön (ja tatuoimaton ja lävistämätön) liikunnallinen hoikka nainen on mun ihanne.

t. mies

Suomessa tämä valitettavasti on kuin etsisi sateenkaaren väristä yksisarvista heinäsuovasta.

M42

Koska urheilu on pohjimmiltaan maskuliininen harrastus, siinä missä naisen biologinen funktio on viihtyä kotona lasten kanssa. Suomalaiset miehet etsivät käytännössä miestä pillulla. Myöskään niitä lapsia ei saa tulla, vaikka koko ajan pitää siittää.

Elikkäs, suunta grinderiin. 

Vierailija
70/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmen pistettä annan naisille jotka eivät meikkaa.

Meillekin, jotka emme ilman meikkiä (siis oikeasti ilman meikkiä) näytä AI-tason kaunottarelta?

Vierailija
71/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa että sinun kannattaa lukea viestini uudelleen. Kun puhun inflaatiosta, tarkoitan että naiset alkavat pitää arvoaan korkeampana kuin se oikeasti on. Menikö jakeluun?

Ja jatkat sitten edelleenkin tyhmän leikkimistä. Tiedät varsin hyvin, miten keskimääräinen nainen suhtautuu meikkaavaan mieheen

Tuollaiset ihmiset jotka laskevat ihmisen arvon ulkonäön perusteella ovat ällöttäviä. Olet itse pinnallinen ja syytät naisia pinnalliseksi, kun meikkaavat?

-eri

Vierailija
72/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilla usein meikittömiä naisia. Hiukset ponnarilla urheiluvaatteissa. Salaa ihailen 😉

Vierailija
73/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että meikittömänä eli luonnollisesti vain ehkä 20% naisista (ja huomaa tällöinkin vain nuorista sellaisista) on aidosti hyvännäköisiä. Meikillä ja muilla ehosteilla onnistutaan keinotekoisesti lisäämään viehättävyyttään, keskimäärin jopa kahdella pinnalla. Eli 6/10 naisesta voi tulla meikillä 78/10 nainen jne. Kun muistutan itseäni siitä, miten keinotekoista naisen ulkonäkö usein onkaan, alan ymmärtää, miksi myös naiset pitävät vain top 20% miehistä aidosti viehättävinä. Käy järkeen. Mutta meikillä naiset kykenevät luomaan inflaation, jota he ilmeisesti itsekin jo uskovat, kun ovat niin tottuneet muokkaamaan ulkonäköänsä todellisuutta paremmaksi. 

Veikkaanpa että kannattaa vielä varalti tarkastaa sanakirjasta mitä inflaatio tarkoittaa...

Myös miehet voivat meikata ja parantaa ulkonäköään sillä niin halutessaan. Kaikki TV:ssä esi

Nykyään mieskin voi joko käydä värjäyttämässä ripsensä tai opetella itse laittamaan kestovärit ripsiinsä. Tummanruskea on luonnollisen näköinen vaihtoehto jokaiselle. Sitä ei voi kiistää, etteivätkö tummemmat ripset kirkastaisi optisesti silmän valkuaisia ja toisi silmiä muutenkin hienovaraisesti paremmin esiin.

Vierailija
74/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

M42

Kyllä meitä on. 

T. Meikitön, lävistämätön, tatuoimaton ja liikunnallinen hoikka nainen 

Vierailija
75/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole meikannut koskaan, en ole tietääkseni mikään poikkeuksellisen kaunis ja paino BMIn normaalipainon ylärajoilla. Harrastan kyllä juoksua ja salia ja urheilullisia koiraharrastuksia myös pari (patikointia, haku, canicross) etten mitenkään sulaneen muotoinen ole. Ei ole koskaan tullut miehiltä kommenttia ettei ulkonäkö riitä, oletan ettei miehet jotka ei tykkää minusta vain sitten lähesty? 

Olisi todella kummallista kuulla kommentti että "sori, ulkonäkö ei riitä". Kemiaa joko on tai ei. 

Meikittömyydestä on tullut lähinnä vain positiivista kommenttia. Joku sosiaalisesti taitamaton mies kyllä kerran viestitellessä alkoi sopottaa että minun kannattaisi meikata tai en ehkä löydä kumppania. Hän myös huolehti että sitten KUN tapaamme niin toivottavasti pukeudun naisellisemmin kun hän ei viehäty tyylistäni mutta "sussa olisi tosi paljon potentiaalia jos laittaisit hiukset kauniisti ja vähän meikkiä ja jonkun avonaisen paidan tai mekon" :D .....tämä sankari itse oli kolmikymppisenä kaljuuntuva omienkin sanojensa mukaan huomattavan ylipainoinen pitkäaikaistyötön, pokkaa ainakin oli. 

En ole ennen enkä jälkeen kuullut tuollaista kommenttia, ei tullut treffejä. Ja viikko myöhemmin "sain" miehen, nykyisen aviomieheni, joka myöskin tykkää meikittömyydestä ja pitkistä hiuksistani joissa ei mitään kampausta tai väriä (oma väri tummanruskea), eikä ole vaatinut pukeutumaankaan naisellisemmin. Yhdessä käydään salilla ja lenkillä<3

Vierailija
76/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

M42

Kyllä meitä on. 

T. Meikitön, lävistämätön, tatuoimaton ja liikunnallinen hoikka nainen 

Mietin  että onkohan taas sama, kun joskus oli ketju missä huokailtiin kun "tavallisia naapurintyttö-naisia" ei löydy mistään. Tätä kun muutaman sivun verran ihmeteltiin, että miten muka taviksia ei näe missään, niin näiden edellämainittujen havainnekuvaksi esitettiin mm. takavuosien miss suomi.

Vierailija
77/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en meikkaa yhtään, paitsi joskus kun erityisesti huvittaa. Se on nykyään ehkä max 5 x vuoteen.

Olen niin mukavuudenhaluinen, viisikymppinen lenkkareissa ja löysissä vaatteissa kulkeva ihminen. Rakastan sitä, että miehet eivät enää huomioi.

Minulla on mies enkä toista halua. Pitkä parisuhde voi hyvin, koska me annamme kummankin olla juuri sellaisia kuin olemme. Ja olemme melko samanlaisia.

Ei hän ikinä pyytäisi minua meikkaamaan tms, mutta toki näen että hän tykkää kun panostan. Olenhan minä silloin sievempi.

Kuten on komeampi groomattu, hyvin pukeutunut mieskin. So? Alanko pyytämään miestäni muuttumaan? En. Rakastan häntä semmoisena kuin hän on - ja hän minua.

Sitä samaa juuri sinuun kohdistuvaa pyyteetöntä ja sieluun asti ulottavaa rakkautta saatte myös te nuoremmat naiset edellyttää itsellenne. Toki samaa myös antaen.

PS Heteromiehet eivät tuntemattomien naisten kohdalla erota meikkiä ennen kuin ollaan Pelle Hermannin tasolla. Joten tottakai he luulevat näkevänsä paljonkin luomunaamoja. Naiset tietävät, että täysin meikkaamaton nainen kaupungilla oikeasti on hyvin, hyvin harvinainen.

Vierailija
78/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääkin vastaukset ovat ristiriitaisia koska sellaienn luonnonkaunis nuori nainen ajatellaan kun mietitään meikitöntä naista. 

Vierailija
79/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies ei ainakaan pysty pitämään näppejä erossa. Kun iso pehva!

Vierailija
80/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on se ja sama onko meikkiä, kunhan näyttää hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan