Eksäni on tuhonnut jo kolme elämää
Neljäs menossa. Harmittaa uuden naisystävän puolesta. Tekisi mieli varoittaa, et tuli astuttua paskamiinaan. Voiko niin tehdä?
Kommentit (30)
Voi. Miinasta riippuen kannattaa pohtia, onko sekaantuminen vaivan väärti. Mutta aina voi.
En jaksaisi edes miettiä tuollaisia. Jokainen tekee päätöksen, kun suhteeseen lähtee...
Olisitko halunnut, että sua olisi varoitettu?
Tyyppi on äärimmäisen taitava naamioimaan itsensä mukavaksi. Oltiin etäsuhteessa, joten monet piirteet paljastui viiveellä.
Laita nimetön kirje postilaatikkoon.
varoita anonyymisti prepaidilla, lyhyt viesti
Eksä arvaisi, et olen sen takana. Epäilee mua ihan kaikesta. Vieläkin viestittelee vimmatusti, kun on niin katkera. Olen nyt siis blokannut hänet. Syytti minua jatkuvasti aiheetta pettäjäksi. Hassua kyllä, et on aloittanut tämän suhteen jo ollessani mun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta olisin halunnut. Tapasin miesystävän lähisukua ennen yhteenmuuttoa, mutta kukaan ei varoittanut hänestä.
Sanoisin, että ex myrkyttää sua nytkin kun mietit häntä.
Unohda. Kyllä sillä uudellakin naisella on aivot ja älyää lähteä
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että ex myrkyttää sua nytkin kun mietit häntä.
Unohda. Kyllä sillä uudellakin naisella on aivot ja älyää lähteä
Siis niin tekee. Sain vasta tietää, et oli aloittanut tuoreen suhteensa selkäni takana vielä yhdessäollessa. Tässä just pahinta se, et jatkuvasti syytti ja epäili mua pettämisestä, mut syyllistyi siihen itse.
Taas naiset parittelevat saman miehen kanssa ja valittavat.
Varmasti uusi nainen ymmärtää lähteä aiemmin, kun joku häntä varoittaa. Ihan todella arvostan jokaista varoitusta, jonka olen eläissäni aiheesta tai toisesta saanut. Niitä saisi tulla enemmän.
nämä tuhoista exät pitäisi saada elinkautisiin, Suomen oikeusjärjestelmä on täysin mätä koska mitään näille ei tehdä... yksi syy on siinä että monet tuhoisat exät ovat rikkaan eliitin edustajia joita suojellaan kaikin tavoin Suomessa ja oikeudessa...
No en mä jaksaisi kuluttaa energiaa eksän ja sen nyksän pohtimiseen. Ihan varmasti eksä kääntää asian niin, että olet mustasukkainen hullu ja nyksä uskoo sen. Asia päätyy sinulle naureskeluun.
Vierailija kirjoitti:
Sanansaattaja ammutaan kuitenkin. Miksi sinä et huomannut merkkejä ajoissa?
Mikset sinä? Olet ikuisessa incel-ansassa, johon itse kävelit. Etkö nähnyt merkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta olisin halunnut. Tapasin miesystävän lähisukua ennen yhteenmuuttoa, mutta kukaan ei varoittanut hänestä.
Tapasit lähisukua ennen yhteenmuuttamista - ei kai kukaan muutakaan yhteen ilman, että tapaa tulevan avopuolison lähisukua?
ne samat harvat jännämiehet joutuvat tyydyttämään kaikki halukkaat naiset, koska kilttimiehet eivät naisille kelpaa
Sanansaattaja ammutaan kuitenkin. Miksi sinä et huomannut merkkejä ajoissa?