Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet ajattelee oikeasti meikittömistä naisista?

Vierailija
25.05.2025 |

Itse olen ihan nätti ilman meikkiä, mutta en millään tavalla näyttävän tai "kuuman" näköinen vaan aika perus. Muutaman kerran olen saanut treffeillä pakit, koska ei ole kipinää tms. ja on sanottu ihan suoraankin, ettei ulkonäkö riitä.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä noita tule ajateltua, kuin palstan kyselyissä. Eilen keskustassa käydessäni tein huomion, että päälle parikymppisistä naisista suurin osa ei meikannut.

Mutta kuten edellä jo mainittiin, turha vastata, koska seuraavaksi meikkaavat naiset tulevat kertomaan mitä miehet oikeasti ajattelevat.

Nyt on nuorilla naisilla muotia aika huomaamaton meikki, voi olla ettet erottanut. Se on kyllä sellainen,  joka näyttää hyvältä useimmilla.

Vierailija
22/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni naiset meikkaa itseään ja toisia naisia varten. Näin olen ymmärtänyt kasvaessani ainoana miehenä naisvaltaisessa taloudessa. Minulle ei meikillä ole erityistä merkitystä, katson naista kokonaisuutena. Asetan enemmän painoarvoa hänen ajatuksilleen ja siihen miten hän puhuu/kohtelee kanssa ihmisiään. m32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä noita tule ajateltua, kuin palstan kyselyissä. Eilen keskustassa käydessäni tein huomion, että päälle parikymppisistä naisista suurin osa ei meikannut.

Mutta kuten edellä jo mainittiin, turha vastata, koska seuraavaksi meikkaavat naiset tulevat kertomaan mitä miehet oikeasti ajattelevat.

Mistä tiedät ettei heillä ollut meikkiä? Vai ei ollut vaan räikeää luomiväriä, paksuja rajauksia, voimakasta poskipunaa ja tummaa huulipunaa?

Vierailija
24/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat sikoja! Ne etsii vain panoreikää, se on se niiden palkka synnistä, minkä alkuaikana teki esi-isä. Miehiin ei kannata takertua, ne EI KOSKAAN tyydy vain yhteen naiseen. Miehet ovat myös pääsääntöisesti laiskoja. Mitä ahkerampi nainen, sitä enemmän mies laiskottelee, näkeehän sen päivän tas aajankul ttuureissa, nainen tekee työt, miehet istuvat juoruamassa ja juomassa kiljuaan.

Vierailija
25/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hyvin meikattu nainen on haluttava, pois lukien siniset silmäluomet.

Hyvä meikkaus kertoo potentiaalista ja kyvystä nähdä mikä on kaunista itselle. Ylilyönti tai väärät sävyt siitä, että ei ole vielä itsensä kanssa sopusoinnussa eli vaikka huonosta itsetunnosta tai vain huonosta mausta. Kuten epämääräiset tatuoinnit. Kukaan järkevästi ajatteleva ihminen ei sotke itseään.

Överimeikki eli esiintymisasu tietty voi olla huomiotussilla yli vedetty tavallinen sana, johon tänään toivotaan erityisesti kiinnittämään huomiota.

Vierailija
26/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ettei heillä ollut meikkiä? Vai ei ollut vaan räikeää luomiväriä, paksuja rajauksia, voimakasta poskipunaa ja tummaa huulipunaa?

Viiteenkymmenenneljän vuoden ikäisenä, olen työpaikoilla ja harrastuksissa nähnyt ja tuntenut paljon naisia, eikä suurin osa ole meikannut arkena. Juhliin tms. tilaisuuksiin useimmat kyllä taitavat meikata.

Tiedän jo minkälaiseksi jankkaamiseksi tämä ketju menee, joten jääkön minun osaltani viimeiseksi vastaukseksi..

Vierailija
27/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tärkeää. Suosin itse edullisempia Maybelline-meikkejä. Laatu riittävä ja edullinen. 

Vierailija
28/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen on taidetta! 🤩

Vierailija
29/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikitön (ja tatuoimaton ja lävistämätön) liikunnallinen hoikka nainen on mun ihanne.

t. mies

Vierailija
30/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälleen ylipainoisena satunnaisesti meikkaavana naisena voin sanoa, että ei ne miehet kilojen alta meikkiä tai sen puutetta huomaa

Vierailija
31/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hyvin meikattu nainen on haluttava, pois lukien siniset silmäluomet.

Hyvin meikattuja näkee erittäin harvoin.

Niin, mies ei erota kevyttä meikkiä meikkaamattomasta. 

Vierailija
32/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on kuitenkin pillu.

M42

Vierailija
33/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikitön (ja tatuoimaton ja lävistämätön) liikunnallinen hoikka nainen on mun ihanne.

t. mies

Ei tämä riitä vielä mihinkään.

Ap

Vierailija
34/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään 🤗

M38

Vierailija
35/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että minutkin luokiteltaisiin meikkaamattomaksi arkimenoissa. Ehkä toinen nainen näkisi totuuden, mutta en usko, että moni mies. Laitan bb- voidetta (miehille tiedoksi, se on voide joka tasoittaa ihon sävyn, mutta ei ole niin paksu kuin varsinainen meikkivoide), kevyesti vaalenapunaista poskipunaa, tummennan kulmia aavistulsen luomivärillä ja taivutan ripset. Monen silmään varmaan näyttää meikittömältä, mutta sitä se ei ole. Ja kyllä, huomaan parannuksen ulkonäössä näinkin vähäisin keinoin. Jos olisin täysin ilman meikkiä minulta varmaan kysyttäisiin oletko kipeä tai jotain. 

Vierailija
36/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saunapuhtaana ilman meikkejä on tosi HOT.

M

37/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei niin väliä ole, onko meikkiä vai ei. Mutta pidän kyllä naisista, joilla on siistit ja kauniit luonnolliset kynnet.

Vierailija
38/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapun olisit voinut jättää näistä kahdesta pois.  Maria on toista maata.

Vierailija
39/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap luulee olevansa niin ainutlaatuinen, että tulee tänne vielä mainostamaan kuinka uniikki on ilman mitään meikkejä ja hiusvärejä jne. Sitten ihmettelee miksi ei saa suhdetta. Narsisti.

Terveen itsetunnon omistava voi liikkua ilman meikkiä niin kuin itsekin usein teen. Terve ihminen myös kokeilee uusia tyylejä. Panostaa itseensä kaikin tavoin. Tarkoitan myös elintapoja. 

"minä olen niin erityinen etten edes tarvi mitään" 

Toivottavasti provo koko aloitus. Tiedän 2 just tollasta tyyppiä eikä kukaan pidä heistä. Aina haukkumassa muita naisia. 

Vierailija
40/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu paljon naisesta. Yksi on näyttävä ilman meikkiäkin, toinen punakka ja kalpea, jolle meikki tekee ihmeitä.

Työkaverini meikkaa välillä vahvasti. Kun hänellä on vahva meikki yllä, huomaan kiinnostuvani hänestä, kun taas ilman meikkiä en kiinnostu lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi