Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet ajattelee oikeasti meikittömistä naisista?

Vierailija
25.05.2025 |

Itse olen ihan nätti ilman meikkiä, mutta en millään tavalla näyttävän tai "kuuman" näköinen vaan aika perus. Muutaman kerran olen saanut treffeillä pakit, koska ei ole kipinää tms. ja on sanottu ihan suoraankin, ettei ulkonäkö riitä.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikitön (ja tatuoimaton ja lävistämätön) liikunnallinen hoikka nainen on mun ihanne.

t. mies

Suomessa tämä valitettavasti on kuin etsisi sateenkaaren väristä yksisarvista heinäsuovasta.

M42

Eli siis helppo löytää? Voisin kuvitella, että tuollainen erottuu aika hyvin sieltä heinien seasta.

Vierailija
82/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä tuolla on? Olen ollut meikitön koko ikäni, muutaman kerran kokeillut mutta minusta turhaa touhua. Jos ei kelpaa, niin ei sitten. Kyllä mun miehelle on kelvannut ihan meikitön nainen silloin nuorena enkä tyyliä ole muuttanut ja edelleen yhdessä ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikitön (ja tatuoimaton ja lävistämätön) liikunnallinen hoikka nainen on mun ihanne.

t. mies

Suomessa tämä valitettavasti on kuin etsisi sateenkaaren väristä yksisarvista heinäsuovasta.

M42

Vertauksesi ontuu, jos yrität sanoa löytämisen olevan vaikeaa. Sateenkaarenvärinen hevosenkokoinen elukka meinaan löytyy tosi helposti heinäsuovasta.

Vierailija
84/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että meikittömänä eli luonnollisesti vain ehkä 20% naisista (ja huomaa tällöinkin vain nuorista sellaisista) on aidosti hyvännäköisiä. Meikillä ja muilla ehosteilla onnistutaan keinotekoisesti lisäämään viehättävyyttään, keskimäärin jopa kahdella pinnalla. Eli 6/10 naisesta voi tulla meikillä 78/10 nainen jne. Kun muistutan itseäni siitä, miten keinotekoista naisen ulkonäkö usein onkaan, alan ymmärtää, miksi myös naiset pitävät vain top 20% miehistä aidosti viehättävinä. Käy järkeen. Mutta meikillä naiset kykenevät luomaan inflaation, jota he ilmeisesti itsekin jo uskovat, kun ovat niin tottuneet muokkaamaan ulkonäköänsä todellisuutta paremmaksi. 

Veikkaanpa että kannattaa vielä varalti tarkastaa sanakirjasta mitä inflaatio tarkoittaa...

Myös miehet voivat meikata ja parantaa ulkonä

Nykyään mieskin voi joko käydä värjäyttämässä ripsensä tai opetella itse laittamaan kestovärit ripsiinsä. Tummanruskea on luonnollisen näköinen vaihtoehto jokaiselle. Sitä ei voi kiistää, etteivätkö tummemmat ripset kirkastaisi optisesti silmän valkuaisia ja toisi silmiä muutenkin hienovaraisesti paremmin esiin.

Kevyt päivetyskin voi tehdä paremman näköiseksi. Senkin saa ostamalla jos ei viitsi ulkona hengata. Veljeni on värjännyt hiuksiaan jo vuosia kestovärillä ja jotain vastaavaa tekee parralleenkin.

Vierailija
85/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän ne meikittömät naiset aikalailla karmivan näköisiä ovat.

-M48

Vierailija
86/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan meikittömiä naisia, koska meikittömyys kertoo terveestä itsetunnosta.

Luuleeko joku oikeasti noin? Se on hei oikeasti vain meikkiä. Se tai sen puute ei kerro älystä, luonteesta tai itsetunnosta yhtään mitään.

Tiesitkö muuten, että Suomi on täynnä erityisesti varttuneempia naisia, jotka eivät ole koskaan kehdanneet pukeutua hulmuaviin helmoihin tai laittaa kirkkaanpunaista huulipunaa, koska se on muiden mielestä tyhmää, väärin ja turhaa olevinaan oloa ja koreilua.

Joskus näyttävyys oikeasti on jopa sitä hyvää itsetuntoa, eikä päinvastoin. 

Minua esimerkiksi ei pätkääkään kiinnosta, mitä joku muu ajattelee. Jos haluan piristää päivääni huulipunalla, teen sen. Jos taas ei itseä huvita, niin en meikkaa. 

Vierailija
87/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko joku oikeasti noin? Se on hei oikeasti vain meikkiä. Se tai sen puute ei kerro älystä, luonteesta tai itsetunnosta yhtään mitään.

Tiesitkö muuten, että Suomi on täynnä erityisesti varttuneempia naisia, jotka eivät ole koskaan kehdanneet pukeutua hulmuaviin helmoihin tai laittaa kirkkaanpunaista huulipunaa, koska se on muiden mielestä tyhmää, väärin ja turhaa olevinaan oloa ja koreilua.

Minua esimerkiksi ei pätkääkään kiinnosta, mitä joku muu ajattelee. Jos haluan piristää päivääni huulipunalla, teen sen. Jos taas ei itseä

Itselläni kun on ollut jaksoja, jolloin itkettää katsoa edes peiliin, niin olen ollut myös homssuisimmillani.

Kun ajatus silloin on, etten kehtaa mitään nättiä pukea tai meikata, kun kaikki nauraisivat minut nähdessään. Virttyneissä collareissa ja hupparissa ilman meikkiä on enemmän näkymättömissä.

Mitä huolitellumpi ulkonäköni on ollut, on se kertonut hyvästä voinnistani ja itsetunnosta.

Vierailija
88/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua esimerkiksi ei pätkääkään kiinnosta, mitä joku muu ajattelee. Jos haluan piristää pä

Samoin. Jos voin hyvin haluan korostaa sitä meikillä ja tulla nähdyksi. Jos olo on kurja, enkä tunne itseäni nätiksi vedän mieluummin pipon silmille ja häviän tapettiin. 

Vierailija
89/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka mielekästä on ylipäätään jakaa naisia kahteen kategoriaan, joista yhdessä ovat ainoastaan he, jotka eivät käytä yhtä ainutta meikkituotetta (oli sen vaikutus ulkonäköön kuinka hienovarainen tahansa) ja toisessa näin ollen aivan kaikki kevyimmästä mahdollisesta arkimeikistä övereimpiin kuviteltavissa oleviin sotamaalauksiin? Erityisen typerää tästä tulee, jos lisää jonkinlaisen ajatuksen, että vain meikittömien ulkonäkö olisi "luonnollinen" ja meikattujen ei. Vaikka meikitön voi hoitaa ihoaan, hiuksiaan ym. vaikka millä teollisilla tuotteilla, kunhan ne eivät vaan mene kategoriaan "meikit", puhumattakaan siitä millainen vaikutus nykyaikaisella lääketieteellä ja terveydenhuollolla on heidänkin ulkonäköönsä.

Vierailija
90/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelvannut meikittömänä edes Facebook-kaveriksi. Se oli hyvin outoa. Henkilöllä on kuitenkin 1500 kaveria seuraajaa.

Vierailija
91/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy raiskatuilta oliko heillä meikkiä naamassa, kuinka "haluttavia" olivat?

Tai naisilta ylipäätään joita on seksuaalisesti ahdisteltu. 

Kysymyksesi on merkityksetön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi