Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet ajattelee oikeasti meikittömistä naisista?

Vierailija
25.05.2025 |

Itse olen ihan nätti ilman meikkiä, mutta en millään tavalla näyttävän tai "kuuman" näköinen vaan aika perus. Muutaman kerran olen saanut treffeillä pakit, koska ei ole kipinää tms. ja on sanottu ihan suoraankin, ettei ulkonäkö riitä.

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja riippuu tietenkin myös meikkitaidoista ja minkä tyylistä meikkiä on valinnut laittaa.

Vierailija
42/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap luulee olevansa niin ainutlaatuinen, että tulee tänne vielä mainostamaan kuinka uniikki on ilman mitään meikkejä ja hiusvärejä jne. Sitten ihmettelee miksi ei saa suhdetta. Narsisti.

Terveen itsetunnon omistava voi liikkua ilman meikkiä niin kuin itsekin usein teen. Terve ihminen myös kokeilee uusia tyylejä. Panostaa itseensä kaikin tavoin. Tarkoitan myös elintapoja. 

"minä olen niin erityinen etten edes tarvi mitään" 

Toivottavasti provo koko aloitus. Tiedän 2 just tollasta tyyppiä eikä kukaan pidä heistä. Aina haukkumassa muita naisia. 

Olipa erikoinen tulkinta. En haukkunut yhtään ketään tai mainostanut itseäni. Kaikesta sitä saakin annettua tuntemattomille ihmisille narsistileiman. Oletko kenties itse sellainen, kun tulkitset kaiken hyökkäykseksi itseäsi kohtaan? Sitä kannattaa miettiä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään naisena erota, onko jollain puuteria tai bb-voidetta iholla.

Vierailija
44/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan meikittömiä naisia, koska meikittömyys kertoo terveestä itsetunnosta.

Vierailija
45/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään merkitystä. Kaunis nainen on kaunis meikittäkin, rumaa ei mikään määrä pakkelia pelasta. 

Näin on. Aika monesta naisesta on näkemys. Vaimona, heilana, työkaverina, alaisena yms.

M60

Vierailija
46/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaan että käyttää niitä meikkejä🤢

Vierailija
47/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hyvin meikattu nainen on haluttava, pois lukien siniset silmäluomet.

Hyvin meikattuja näkee erittäin harvoin.

Meikattu ei voi olla "hyvin" meikattu. 

Eli: kaikki näkyvä meikkaus >  totaalinen turn off 

Vierailija
48/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon parempi ilman meikkejä kun överipakkeloitu vahanukke tai ruma törkymeikki paakkuisin maskararipsin. Molempia näkee paljon. Turnoff minulle.

Vierailija
49/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikitön (ja tatuoimaton ja lävistämätön) liikunnallinen hoikka nainen on mun ihanne.

t. mies

Suomessa tämä valitettavasti on kuin etsisi sateenkaaren väristä yksisarvista heinäsuovasta.

M42

Vierailija
50/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon parempi ilman meikkejä kun överipakkeloitu vahanukke tai ruma törkymeikki paakkuisin maskararipsin. Molempia näkee paljon. Turnoff minulle.

Perus keskusteluun kuuluu että vain ääriesimerkit ovat olemassa.

Miten olisi taidokkaasti laitettu ja vahva, mutta silti hyvällä maulla laitettu ja henkilölle sopiva meikki?

Vierailija
51/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan miehet ei erota meikitöntä naista. Ei tunnisteta meikkiä, jos se ei ole värikästä tai kimaltavaa tai muuten jotenkin todella huomiota herättävää. 

Nimenomaan. Kun mieheltä kysyy, onko nainen meikattu, suurin osa sanoo joo vasta siinä vaiheessa, kun nainen muistuttaa drag queen artistia tai on muuten sentin paksuisen pakkelin alla:

https://farm2.staticflickr.com/1172/982163714_a55e766ed0_b.jpg

Vierailija
52/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että meikittömänä eli luonnollisesti vain ehkä 20% naisista (ja huomaa tällöinkin vain nuorista sellaisista) on aidosti hyvännäköisiä. Meikillä ja muilla ehosteilla onnistutaan keinotekoisesti lisäämään viehättävyyttään, keskimäärin jopa kahdella pinnalla. Eli 6/10 naisesta voi tulla meikillä 78/10 nainen jne. Kun muistutan itseäni siitä, miten keinotekoista naisen ulkonäkö usein onkaan, alan ymmärtää, miksi myös naiset pitävät vain top 20% miehistä aidosti viehättävinä. Käy järkeen. Mutta meikillä naiset kykenevät luomaan inflaation, jota he ilmeisesti itsekin jo uskovat, kun ovat niin tottuneet muokkaamaan ulkonäköänsä todellisuutta paremmaksi. 

Vierailija
53/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen aina ennemmin meikittömänä kun se on aidompi. Meikattu nainen harvoin on panostanut mihinkään muuhun kuin ulkonäköön kun on siihen asti ulkonäöllä saanut kaiken mitä on halunnut. En välitä enkä tykkää pinnallisista ja ulkonäkökeskeisistå ihmisistä

Vierailija
54/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään merkitystä. Kaunis nainen on kaunis meikittäkin, rumaa ei mikään määrä pakkelia pelasta. 

Kuinkahan monta meikittömänä pitämääsi on todellisuudessa ollut meikattuja :D eli iho tasoitettu meikkivoiteella ja puuterilla, kulmat muotoiltu ja värjätty, silmiä korostettu hentoisesti lähes ihonsävyisellä luomivärillä, ripset värjätty jne. 

Itse muutun näkymättömäksi kun en oikeasti meikkaa yhtään. Supervoima varmaan sitten sekin 🤔

Vierailija
55/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että meikittömänä eli luonnollisesti vain ehkä 20% naisista (ja huomaa tällöinkin vain nuorista sellaisista) on aidosti hyvännäköisiä. Meikillä ja muilla ehosteilla onnistutaan keinotekoisesti lisäämään viehättävyyttään, keskimäärin jopa kahdella pinnalla. Eli 6/10 naisesta voi tulla meikillä 78/10 nainen jne. Kun muistutan itseäni siitä, miten keinotekoista naisen ulkonäkö usein onkaan, alan ymmärtää, miksi myös naiset pitävät vain top 20% miehistä aidosti viehättävinä. Käy järkeen. Mutta meikillä naiset kykenevät luomaan inflaation, jota he ilmeisesti itsekin jo uskovat, kun ovat niin tottuneet muokkaamaan ulkonäköänsä todellisuutta paremmaksi. 

Veikkaanpa että kannattaa vielä varalti tarkastaa sanakirjasta mitä inflaatio tarkoittaa...

Myös miehet voivat meikata ja parantaa ulkonäköään sillä niin halutessaan. Kaikki TV:ssä esiintyvät miehet on meikattu.

Vierailija
56/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan meikittömiä naisia, koska meikittömyys kertoo terveestä itsetunnosta.

Itse koen meikkaamisen samaan sarjaan kuin sen, että puen siistit ja tilanteeseen sopivat vaatteet, sekä suin hiukset siisteiksi. Ja omalla kohdallani siis, en välitä pätkääkään onko joku muu meikannut vai ei. 

Vierailija
57/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies pitää meikittömästä. Tosin niin väitti exäkin kunnes vuosien seurustelun ja kehumisen jälkeen aloittikin sen "voisit kokeilla meikkaamista", "näyttäisit tosi kauniilta meikattuna" yms. lässytyksen. Sai mennä menojaan sitten kun en luonnollisen naamani kanssa enää kelvannutkaan. 

Nykyinen ei varmaan edes huomaa onko meikkiä naamassa vai ei :D 

Vierailija
58/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaanpa että kannattaa vielä varalti tarkastaa sanakirjasta mitä inflaatio tarkoittaa...

Myös miehet voivat meikata ja parantaa ulkonäköään sillä niin halutessaan. Kaikki TV:ssä esi

Veikkaanpa että sinun kannattaa lukea viestini uudelleen. Kun puhun inflaatiosta, tarkoitan että naiset alkavat pitää arvoaan korkeampana kuin se oikeasti on. Menikö jakeluun?

Ja jatkat sitten edelleenkin tyhmän leikkimistä. Tiedät varsin hyvin, miten keskimääräinen nainen suhtautuu meikkaavaan mieheen. 

Vierailija
59/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap luulee olevansa niin ainutlaatuinen, että tulee tänne vielä mainostamaan kuinka uniikki on ilman mitään meikkejä ja hiusvärejä jne. Sitten ihmettelee miksi ei saa suhdetta. Narsisti.

Terveen itsetunnon omistava voi liikkua ilman meikkiä niin kuin itsekin usein teen. Terve ihminen myös kokeilee uusia tyylejä. Panostaa itseensä kaikin tavoin. Tarkoitan myös elintapoja. 

"minä olen niin erityinen etten edes tarvi mitään" 

Toivottavasti provo koko aloitus. Tiedän 2 just tollasta tyyppiä eikä kukaan pidä heistä. Aina haukkumassa muita naisia. 

Olipa erikoinen tulkinta. En haukkunut yhtään ketään tai mainostanut itseäni. Kaikesta sitä saakin annettua tuntemattomille ihmisille narsistileiman. Oletko kenties itse sellainen, kun tulkitset kaiken hyökkäykseksi itseäsi kohtaan? Sitä kannattaa miettiä.

Ap

Tällä palstalla on pari ihmistä, jotka ovat kuin käveleviä myrkkyastioita. Ei kannata välittää.

Vierailija
60/91 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies pitää meikittömästä. Tosin niin väitti exäkin kunnes vuosien seurustelun ja kehumisen jälkeen aloittikin sen "voisit kokeilla meikkaamista", "näyttäisit tosi kauniilta meikattuna" yms. lässytyksen. Sai mennä menojaan sitten kun en luonnollisen naamani kanssa enää kelvannutkaan. 

Nykyinen ei varmaan edes huomaa onko meikkiä naamassa vai ei :D 

Jeps. Ja korkkaripakotus, oudot seksiasennot, sieltä ne kaikki perversiot tulevat. Drag queen on se mihin miesten estetiikka johtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi