Tietääkö kaikki suomalaiset tän palstan? Käykö melkein kaikki täällä?
Oon itse paljonkin täällä kun en ole töissä. Mietin että viettääkö täällä kaikki ihmiset aikaansa? Mun ystävä suositteli tätä kun odotin ekaa lasta, harmitti että tuli mentyä tänne. Nyt koukuttunut nettiin...
Kommentit (40)
Hallitus poisti ikäsidonnaisuudet työttömyystuista eli työkkärin ei enää tarvitse hommata 57 - vuotiaana irtisanotulle palkkatukityöpaikkaa josta kertyisi uusi ansiosidonnainen. Velvoitetyö loppui. Ja ansiosidonnaisen keräysaika pidentyi 12 kuukauteen. Palkkatukityöstä ei kerry enää ansiosidonnaista.
Kaikki 3 miljoonaa aikuista toki käy täällä päivittäin:)
Todellakin on pieni joukko, jotka edes tietävät koko palstasta.
Monet tuntuvat luulevan, että tämä on joku virasto ta kelan poistopiste, josta voi tilata uuden passin, tai ajan lääkärille tai lakiapua jne.
Moneen asiaan voi saadakin asiallisen vastauksen, mutta kun tauteihin aletaan jakamaan omien tai sukulaisten kokemien sairauksia diagnooseina, niin silloin pitäisi ymmärtää, että täällä ei ole lääkärit vastaamassa.
Eilisestä kahviseurueestani (7 ihmistä), 5 ei taatusti ole täällä. Mieheni, kolme yli 80 vuotiasta ja yksi 5 v.
Vierailija kirjoitti:
Eilisestä kahviseurueestani (7 ihmistä), 5 ei taatusti ole täällä. Mieheni, kolme yli 80 vuotiasta ja yksi 5 v.
Mistä tiedät?
Suomen älymystö keskustelee täällä.
Minä käyn joskus harvoin. Jos on yksinäistä ja tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Jos seuraat keskusteluja niin yksi hullu vassari käy joka ketjuun haukkumassa perusuja ja yksi hullu persu haukkuu kaikkia.
Ovat aika aktiivisia, eikeä heidän aivoihinsa muita asioita sovi.
Suurin osa haluaisi kirjoittaa ja lukea ihan asiallisia kirjoituksia,
En olisi tuosta aivan noin varma. Välillä keskusteluissa näkee, kuinka joku syyttää toista useaan kertaan samasta asiasta kirjoittamisesta ja sitten toinen on ihmeissään. Minä arvelen, että vaikka joskus voi olla samakin kirjoittaja, useimmiten kyse on vain siitä, että eri ihmisillä on samansuuntaisia ajatuksia. Tunnistan kuitenkin tuon ylläolevan aktiivikirjoittajan tyylin kirjoittaa joka lause omalle rivilleen. On ajatuksiltaan kokoomusvaikutteinen.
Useimmat ovat varmaan kuulleet, mutta en usko että läheskään kaikki käyvät täällä. Itse kävin ensimmäisen kerran varmaan vuonna 2016, vaikka olin jo aikuinen silloin kun palsta aloitti toimintansa.
Voihan täällä olla jopa 100-200 tuhatta satunaiskävijää, mutta kirjoittavien kommentaatoreiden joukko on kai muutama tuhat?
Vierailija kirjoitti:
"Sivustolla käy noin 1-4 miljoonaa käyttäjää kuukausitasolla." Lukee tuossa sääntöosiossa , eli aika suosittu taitaa olla
Oho. Hyvä tiedonvälityskanava.
Vierailija kirjoitti:
"Sivustolla käy noin 1-4 miljoonaa käyttäjää kuukausitasolla." Lukee tuossa sääntöosiossa , eli aika suosittu taitaa olla
Se on jo useita vuosia ellei 10 vuotta vanha karkea silloinen arvio.
Tällä hetkellä:
https://webrate.org/site/vauva.fi/
Vauva.fi
Last Checked: 07/23/2025
Vauva.fi traffic volume is 9,956 unique daily visitors and their 26,783 pageviews. The web value rate of vauva.fi is 468,660 USD. Each visitor makes around 2.88 page views on average.
By Alexa's traffic estimates vauva.fi placed at 279,210 position over the world, while the largest amount of its visitors comes from Finland, where it takes 93 place.
Similarweb sanoo että kuukausittain noi 7 miljoonaa vierailijaa.
Jonkun arvion mukaan täällä vierailee 500 000 ihmistä jollakin aikavälillä.
Vierailija kirjoitti:
Similarweb sanoo että kuukausittain noi 7 miljoonaa vierailijaa.
Silti country ranking eli maan sisäinen rankkaus vasta #31 ...
"Esimerkiksi Teollisuusliiton lausunnossa esitetään huoli siitä, että esityksestä ei rajata alisuoriutumisen ulkopuolelle ikääntymisestä johtuvaa heikompaa kykyä suoriutua töistä.
-Erityisesti ruumiillista työtä tekevillä työntekijöillä ikä hidastaa suoriutumista ja aiheuttaa muutoinkin terveyteen perustuvia haasteita suoriutumisessa, Teollisuusliiton lausunnossa huomautetaan."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9e9930a8-6f6d-4df2-bdd5-ed8b114d0…